Gå til innhold

Jasper 360 nå ute på markedet.

MagnarP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og hva er så jasper? Krymping av brikker igjen?

Ja. Nyere chipset. Og det mange sier de har ventet på fordi de er redde for RROD, selv om det forrige chipsettet, falcon, har vist seg veldig stabilt. Blir vel litt mindre strømregning også.

Endret av MagnarP
Lenke til kommentar
Da er det bare å vente på hylekoret som igjen skal vente på neste revisjon av chipsettet :p

Nettopp. :!: Valhalla er det vel.

Er ikke det en slim-versjon? :hmm:

Ingen som vet om det blir. Tviler på det. Hvis MS kommer med noen slim versjon så tror jeg det er et par år unna fortsatt. Nytt med jasper forøvrig er at arcade ikke har noe minnekort lenger, den har "minnekortet" innebygget nå. Vet ikke om det samme vil gjelde på vanlig og elite versjoner men tror faktisk det. Så det fysiske minnekortet som følger med på dagens arcade er borte.

Lenke til kommentar

...og her sitter jeg med min launch-konsoll fra 2005. Jeg har faktisk ikke hatt et eneste problem med den. Det er ikke umulig at jeg kjøper en ny 360 ut på nyåret for å kunne bruke HDMI-porten, men akkurat nå er jeg fornøyd med den 360'en jeg har.

Nå håper jeg at dere som sitter på gjerdet ang. 360-kjøp tar en god titt på konsollen. Spillene og XBLive har vært glimrende de siste årene, og nå har RROD-problemet blitt tatt hånd om. Nå har dere ingen unnskyldninger(bortsett fra D-paden :p).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...