Munty Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg har hørt noe om at Crysis har sin egen benchmark. Denne vil jeg gjerne teste men jeg hakke peil på hvor den ligger eller om man må evt. laste den ned. Noen som veit hvor? Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 http://downloads.guru3d.com/HardwareOC-Cry...nload-1885.html Lenke til kommentar
Munty Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Er dette en benchmark som er laget av Crytek eller noen andre? Lenke til kommentar
JegHarMangeRareSpørsmålJeg Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Er dette en benchmark som er laget av Crytek eller noen andre? Benchmarken på den websiden det er referert til er ikke laget av crytek. Benchmarkene som er laget av crytek ligger i install mappa di : c:\xxx\crysis\bin32 og evt c:\xxx\crysis\bin64 , og heter Benchmark_CPU.bat Benchmark_CPU2.bat Benchmark_GPU.bat Lenke til kommentar
rasputin_g Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 noen måte å kjøre denne på Steam-versjonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå