santacruze Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hei, jeg sliter med og få 2 pcer på samme ruter med get bredbånd. jeg har orginale get modem og en simpel D-Link ruter med 4 utganger. hvis en av pcene er koblet til kommer ikke andre på. alt er riktig oppkoblet men den ene nekter og komme på nett. forslag? :S Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hvilken modell har den D-Link routeren din? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Resett modemet ved å stikke inn en pennespiss bak til lampene foran blinker. Koble nettverkskabelen fra modemet i WAN (internettporten). Koble kablene fra PC i LAN på router. Funker ikke dette så resett også routeren. Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Dersom den PCn som virker har fått en "ekstern" IP fra Get, kan det tyde på at D-Linken ikke er satt opp riktig. Du må kanskje "release" IP adressen fra den PCn som virker, og sette opp D-Linken som lokal DHCP server. Lenke til kommentar
santacruze Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 hmmm skjønte ikke helt den men har prøvd og resette modemet, funker desverre ikek ;/ skal prøve og gjøre det du sa bearcat, hvis jeg klarer det:P takk for all hjelp =) Lenke til kommentar
agvg Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Har den kun fire utganger? Er det en router du har eller er det en switch. vennligst oppgi modellnummeret på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå