RMNK Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 KIA er gode biler sånn egentlig, har en del mandagsbiler men mange gode også! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 litt høyt dieselforbruk (ca. 1,1 liter pr. mil, men dette skyldes nok automatgiret)Det er ikke litt høyt, det er latterlig høyt for en bil av den størrelsen og med den motoren. Om det skyldes automatgiret ville jeg skydd det som pesten, det må virkelig være søppel. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) lo av siden streetkiaz, hvor mange kia har du sett på bane liksom? Blir like dumt som når jeg hører folk si at de skal ha en gatebil, ja det behøver ikke være så vanskelig, for hva ville alternativet være? rallycross? dtcc? wrc eller f1? Noen som sier her at grunnen til at trådstarter ville ha kia er for å ha en unik bil som ikke alle har, jeg ser ihvertfall 10000 ganger fler kia ceed osv enn 200sx, og at grunnen til at trådstarter kjøpte en forhjulsdreven økonomihandlevogn med automat var nok ikke fordi en s14 var for kjedelig :!: Om merket absolutt må være KIA og du skal harry bil , vel vel en Ceed med skjørter, senk og 18 tommere være det lengste du kommer uten at de blir for altfor stygt Endret 24. desember 2008 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Rick Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Synd å si det men de siste årene har 200sx blitt en dusinbil.. Når jeg kjøpte min var det kun 1 til i område her, nå snart 4 år senere kryr det av de! Ville faktisk vært med spesiellt og gjort noe med en Kia Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Folkens, vær nå litt grei. Trådstarter spør om tips for å fiffe opp Kiaen sin, ikke folks meninger om Kia er en bra bil eller ikke, om den kan trimmes eller ikke og om den kan styles eller ikke. Han har tydeligvis bestemt seg og la oss respektere han for det. Som tidligere sagt, er jeg stygt redd for at du må lage noe selv om du skal ha styling. Men det du burde ha aller høyest på listen din, er noe kule felger. Kule felger gjør virkelig en bil, spør du meg. Om det går under styling med nye felger, er en annen diskusjon, tror nok det hjelper på utseende iallfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå