FireLion Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg har planer om å bestille noen spill og en ps3 kontroll fra vgp.ca, men har begynt å lese at en del har begynt å bli tatt i toll nå, så lurer på folk pleier å få spille gjennom tollen, også lurer jeg på om kontrollen er helt lik defra som den man får i Norge siden det står (USA) bak navnet på kontrollen, og det måm da være en grunn til at de skriver det i navnet Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 sjekk tråden som ligger under forum/spill/butikkdiskusjon her på diskusjon.no Der er det nok stoff om det du trenger å vite. Lenke til kommentar
FireLion Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 ja, f*** var vel feil sted dette, var bare at jeg dreiv inne her på sony siden og skulle bestille ps3 spill så jeg bare posta her:P skal ikke skje igjen Lenke til kommentar
Kris Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 1. Kontrolen fra USA virker her i norge. Hvis du kjøper en kontroll bør du kjøpe en DualShock 3, mye bedre enn vanlig sixaxis. 2. Ikke skriv fire linjer uten punktum, det blir bare vanskelig å lese. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå