Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva føler hun? :S

Gjest Fortvilet

Anbefalte innlegg

Gjest Fortvilet

Gått på skole med en jente i snart et halvt år, vi snakker vgs. Hun har tullet og småflørtet (ihvertfall slik jeg har sett på det) i en lengere tid, egentlig fra før skolestart. Vi skriver mye tilhverandre, begge flørter litt. Men jeg har gått frem klarere enn det henne har gjort, men får ikke samme respons tilbake. Har en følelse av hun ikke helt forstår seg på det jeg skriver, er ganske filofisk av meg. Men når jeg har sendt meldinger som er helt åpne og klare, får jeg ikke svar. Fortvilet over situasjonen, det var nesten bedre før (uten all tekstingen). Hva skjer, hva burde jeg gjøre. Finner ikke noen følsome svar i henne, må jeg bare holde på, eller er jeg langt ute å ror? Klemmer kunne jeg få så mye jeg ville av før, men nå er det andre boller. Sa at hun skyldte meg en, klart jeg skulle få den. 3 dager siden nå eller, har hun trekt seg tilbake. For vanskelig å glemme henne, ser henne hver dag. Blikket mitt er der, for hver bevegelse hun tar. Hun passer godt på meg også, sms i timen. Som kjedelig time? må ikke sovne nå da :p

Tenker og tenker, men finner ingen svar. Tenker på henne, når jeg har tid og når jeg ikke har tid. Men ensomheten finner meg hver gang...

Desperat etter hjelp...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gått på skole med en jente i snart et halvt år, vi snakker vgs. Hun har tullet og småflørtet (ihvertfall slik jeg har sett på det) i en lengere tid, egentlig fra før skolestart.

Hva er det du legger i ordet småflørting egentlig... Sorry, la meg omformulere meg, beskriv disse småflørtene.

Og seriøst hvis du er interesert i dama ikke send filosofiske meldinger der du sikter til at du liker henne. Ta deg sammen som en mann møte henne face to face og si det til henne.

Lenke til kommentar
Og seriøst hvis du er interesert i dama ikke send filosofiske meldinger der du sikter til at du liker henne. Ta deg sammen som en mann møte henne face to face og si det til henne.

Eller ikke si det i det hele tatt, men heller trigge følelsene hennes og la henne forstå det på måten du oppfører deg på.

Å si til noen at man har følelser for dem er aldri lurt, dem blir skremt, redd for å såre, presser kanskje sine egne følelser til ingen nytte, og det er egentlig en vanskelig situasjon å være i. Når folk forteller meg at dem har følelser for meg river jeg meg i håret og tenker "Faen, nå må jeg ikke gi forhåpninger og heller ikke såre". Hater den situasjonen når man ikke liker dem selv. Mens sist gang jeg hørte det var det faktisk fra ei jeg likte selv. Vi drev på en stund, men jeg lot det gå uten å fortelle om følelsene mine, men jeg vet hun merket det på meg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor er det ikke lurt?? Da får han det ut av verden hvis han får et NEI. Ja han vil kanskje ikke ta det så bra trådstarteren altså, men så vil han føle seg lettere ved å ha få utløpt det han har liggende inni seg.

Får han et ja så er det bare positivt.

Ikke alle folk river seg i håret når noen kommer og sier at de har følelser for dem. ;)

Lenke til kommentar

Få et ja eller nei? Da må han spørre hva hun føler da, og det er jo highway til DLV. Og er veldig sjeldent ei jente som ikke liker deg tør si "nei" i frykt for å såre. Hadde dem gjort det hadde det vært så mye lettere, for å ikke gi noen klart svar skaper stort sett bare usikkerhet

Lenke til kommentar

Hele tråden heter jo "Hva føler hun? :S", er dette noe vi på forumet skal finne ut for brukeren ut i fra det han han skrevet i første post eller skal han manne seg opp og spørre henne rett ut.

Kanskje hun vil ikke tørre å si et nei som du sier det, men det finnes da måte på. Hun har jo gitt klare signaler (ut i fra trådstarterens første post) at hun har trukket seg tilbake. Så han kan definitivt vente et NEI, eller kan hende at dama spiller kostbar. Og det er noe trådstarter finner fort ut ved å konfrontere dama.

Lenke til kommentar

Kutt kontakten TOTALT i en uke, ikke si hei på msn eller noe. Hils på henne når du møter henne på skolen og sånn da, men ikke vis initiativ til noe mer.

Hun kommer mest sansynlig da til å lengte etter deg, og så komme til DEG. Da er du i førersetet, og også i mål.

Good luck=)

Lenke til kommentar
Kutt kontakten TOTALT i en uke, ikke si hei på msn eller noe. Hils på henne når du møter henne på skolen og sånn da, men ikke vis initiativ til noe mer.

Hun kommer mest sansynlig da til å lengte etter deg, og så komme til DEG. Da er du i førersetet, og også i mål.

Good luck=)

Rettelse; han er nærmere målet. Har utrolig mye å si hvordan han håndterer situasjonen hvis hun kommer til han. Og det kan være som en venn som savner en venn, intet mer. Slik jeg ser situasjonen så virker det som at han er i vennefella. Desverre.

Lenke til kommentar

Good luck=)

Rettelse; han er nærmere målet. Har utrolig mye å si hvordan han håndterer situasjonen hvis hun kommer til han. Og det kan være som en venn som savner en venn, intet mer. Slik jeg ser situasjonen så virker det som at han er i vennefella. Desverre.

Vennefella er IKKE umulig å komme ut av, bare så det er sagt. Denne jenta virker også som om hun er noe usikker på følelsene sine, siden hun flørter med han, men ikke er helt med når han "tar det neste steget". Aldri godt hvis dama vet hun lett kan få han, og det å utelukke kontakten kan hvertfal bringe med seg svar. Kommer hun tilbake, vil jeg si det er høyst sansynlig at hun har innsett at hun egentlig vil ha han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...