Gå til innhold

Asus eee 701

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil ikke anbefale en så liten maskin om den skal brukes en hel del på skolen. 5 timer om dagen, på en liten skjerm vil være meget plagsomt for både rygg, nakke og hode.

Om du har studentbevis og går på høgskole eller høyere, får du garantert utsatt betalingen rentefritt i 9-12 mnd hos Elkjøp eller Expert, o.l. Å ha 9 mnd på å betale tilbake 3-4000 burde da gå greit? Du får brukbare datamaskiner til den prisen.

Endret av plaank
Lenke til kommentar

Altså, jeg har allerede en 15" bærbar pc, og den er et sant mareritt å ha på den brødskiva av et bord i auditoriet. Den lille pcn er kun for notatskriving, evt litt internettarbeid. Er det noen som vet hvor vanskelig det er å få officepakken på en Linux maskin? Og utsatt betaling går ikke pga jeg har allerede den løsningen på andre ting.

Dessuten er det flere klassekamerater som har en slik liten hendig sak, og er knallfornøyde.

Lenke til kommentar

er da lov og prøve, du merker jo fort om du blir smågal av 7 tommer, og da har du angrerett. funker det så sitter du der med en fin pc som kostet 1500,- :)

ellers har ps.no eee 900 ganske billig, dette er egentlig bra mye bedre 1024 x 600 i oppløsning imot kun 800x480, du kan prøve de forskjellige instillingene på maskinen du har nå og se hvordan det oppfører seg på en side

http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=139497&model=

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...