sisk2105 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Finnes det en boks eller kabel som omgjør vandlig lanutgang til wlan? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Et aksesspunkt gjør den jobben... Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Finnes det en boks eller kabel som omgjør vandlig lanutgang til wlan? Jeg formulerer kansje veldig dumt, men jeg tenker på en boks som puttes inn i lanutgangen på en Xbox, Pc+++ som gjør at man ikke trenger noe annet ekstrautstyr for å få Wlan. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Tror det du søker er en router med DD-WRT firmware. Denne kan du sette opp i client_bridge trådløs mot et annet trådløsnett med internett og ha felles LAN. Linksys WRT54GL er enkel å flashe om med DD-WRT. Pass bare på at begge nettverkene har samme subnett (f.eks 192.168.1.x). Endret 2. desember 2008 av la7dfa.com Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Tror det du søker er en router med DD-WRT firmware. Denne kan du sette opp i client_bridge trådløs mot et annet trådløsnett med internett og ha felles LAN. Linksys WRT54GL er enkel å flashe om med DD-WRT.Pass bare på at begge nettverkene har samme subnett (f.eks 192.168.1.x). La oss bare annta at jeg ikke skjønte noe av det du sa Er det da en ruterboks som kopler seg inn mot lanutgangen på pc-en og kopler seg mot den andre wlan adapteren i huset som er koplet til internettet? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Ja det stemmer. Med denne kan du koble deg til flere maskiner eller konsoller med kabel og så lage en trådløs forbindelse mot f.eks en annen trådløsrouter med internett. Da vil du få internett på alle maskinene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå