pal.sp Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Etter jeg har ringt opp til telenor online med mitt Aztech MDP3858V-E Data Fax Modem brytes linjen etter kort tid, noe som er svært frustrerende og i lengden kostbart, ettersom oppkoblingsavgiften da må betales på nytt! noen som har vært borti dette før, eller kan hjelpe meg? kan jo tenkes at det også er telenor som bugger... (?) Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Regner med at det er snakk om et analogt modem her. Prøv å sett ned hastigheten på det. Sjekk også hvordan innstillingene for dialup tilkoblingen skal være. Oppdaterte driver kan du jo og se etter hvis du ikke allerede har gjort det. Linjestøy kan vel og føre til at du blir koblet av hvis jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 noen som har vært borti dette før, eller kan hjelpe meg? (?) Ring feilmeldinga og be de måle linja di, måler denne helt OK så kan du prøve og fjerne alt som er tilkoblet linjen og se om det gjør noen forskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå