matzda Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Hei.. Jeg har nå hatt headsett og høytallere med bare lyd på en side og lyd bare i en høytaller. Er det innstillinger på lyden eller er det lydkortet som er ødelagt? Isåffal lurer jeg på hvilke innstillinger som må ordnes og hvilke lydkort som er anbefalt. Jeg bruker det omtrent bare til å spille.. Endret 27. november 2008 av matzda Lenke til kommentar
kjartana Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hei.. Jeg har nå hatt headsett og høytallere med bare lyd på en side og lyd bare i en høytaller. Er det innstillinger på lyden eller er det lydkortet som er ødelagt? Isåffal lurer jeg på hvilke innstillinger som må ordnes og hvilke lydkort som er anbefalt. Jeg bruker det omtrent bare til å spille.. Har du sjekket balanseinnstillingene? Lenke til kommentar
matzda Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 Hei.. Jeg har nå hatt headsett og høytallere med bare lyd på en side og lyd bare i en høytaller. Er det innstillinger på lyden eller er det lydkortet som er ødelagt? Isåffal lurer jeg på hvilke innstillinger som må ordnes og hvilke lydkort som er anbefalt. Jeg bruker det omtrent bare til å spille.. Har du sjekket balanseinnstillingene? Jepp, ikke noe forskjell. Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Sjekk ledninger (hvis du f.eks. bruker samme skjøteledning), og skjekk kontakten til ledning. Du kan lese litt om lydkort her: http://www.hardware.no/artikler/lydkort/4830 NB. En del har hatt problemer med drivere til creative-kortene. Endret 2. desember 2008 av grizzlyx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå