Gå til innhold

Heftig hakking og elendig grafikk?!

ZK

Anbefalte innlegg

send inn boksen din du, her er det noe feil, det skal se bedre ut på HDTV, mulig det er noe feil med grafikk kortet.

Er nok ikke noe feil med grafikk kortet. Saints Row hakker uansett det. Har dårlig framerate.

Men at han ikke får HD bilde virker litt rart. Men han burde jo prøve med hdmi kabel før han sender den inn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal kontakte Microsoft kundeservice i mårra og høre med dem. Og så eventuelt kjøpe HDMI kabel eller sende inn til reperasjon. Har registrert xbox'en på meg nå.

Og saints row 2 skal vel uansett ikke hakke så mye at det nesten ikke er spillbart?

På crackdown er allting helt fint, men der er det jo meningen at grafikken skal være litt "cartoonish".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Kanskje du bare ikke liker hvordan ting ser ut på LCD tv'er. Det gjør ikke jeg heller, derfor har jeg vanlig tv. Men spørs vel. Virker som du har gjort alt riktig, du får bare prøve deg frem, sjekk at alt sitter godt plugget i, prøv forskjellige oppløsninger osv. Eller prøv med en hdmi kabel.

du liker altså ikke at grafikken er sylskarp og alt ser veldig bra ut?

rareste jeg noen gang har hørt...

Jeg hater ghostingen på lcd. Både i spill og tv. Særlig i 50/60fps materiale.

har jeg ikke lagt merke til, har du bare prøvd billig LCD Tver da?

har en LCD PJ i 14.000kr klassen og ikke noe ghosting der...

ikke på en Sony Bravia 40W4000 heller.

Lenke til kommentar
Kanskje du bare ikke liker hvordan ting ser ut på LCD tv'er. Det gjør ikke jeg heller, derfor har jeg vanlig tv. Men spørs vel. Virker som du har gjort alt riktig, du får bare prøve deg frem, sjekk at alt sitter godt plugget i, prøv forskjellige oppløsninger osv. Eller prøv med en hdmi kabel.

du liker altså ikke at grafikken er sylskarp og alt ser veldig bra ut?

rareste jeg noen gang har hørt...

Jeg hater ghostingen på lcd. Både i spill og tv. Særlig i 50/60fps materiale.

har jeg ikke lagt merke til, har du bare prøvd billig LCD Tver da?

har en LCD PJ i 14.000kr klassen og ikke noe ghosting der...

ikke på en Sony Bravia 40W4000 heller.

Nei. Er ghosting på alle lcd tv'er fremdeles. Du har kanskje bare blitt vant til det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

mulig, jeg kunne ihvertfall alrdi spilt på noe annet enn HDTV

EDIT:

leste litt mer om hva egentlig ghosting er.

og jeg har ikke bare blitt vant til det, det er ikke der.

ser ut som enkelte modeller har dette problemet enda, men langt ifra alle.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Du gidder ikke å slenge ut et bilde av hvordan det ser ut?, og hvordan det er koblet opp?

(Altså et bilde av tilkoblingene å tven og bilde av hvordan du har koblet det)

Edit: Har du satt bilde til 60Hz? Kan jo hende det hjelper... :hmm:

Endret av mX
Lenke til kommentar

post-103944-1227988274_thumb.jpg

Vet ikke om dere ser det så godt men her er Oblivion med elendig grafikk.. Ser ikke detaljer mer enn 1 meter framfor meg og det er hakkete og skikkelig dårlig oppløsning. Men det kan ikke måle seg med SR 2

post-103944-1227988382_thumb.jpg

Slik er det koblet opp, akkurat som det skal, med kabeln switcha til HD.

post-103944-1227988648_thumb.jpg

Xbox dashboard er sylskarpt, slik som filmer og alle andre menyer i spill osv.

post-103944-1227988717_thumb.jpg

Og til slutt slik er innstillingene mine, som jeg skulle tro er rett.

Tror jeg snart kommer til å trashe hele xboxen :p

Endret av ZK
Lenke til kommentar
Om du går ut ifra skjerminnstillingene og inn igjen, står det fortsatt 720p da? Min kabel klikket og ville aldri lagre når jeg satt over til 720p, selv om den var switched til rett side på kabelen. Den gikk rett over til SD igjen etter 1 sekund. Endte med å bytte kabelen så ordnet det seg for meg iallefall.

Jepp det gjør det. Tror kabelen skal funke bra for meg merker stor forskjell fra når den er på SD og når den er på HD. Og han svensken jeg møtte på Xbox kundeservice tror jeg serr er den dårligste kundebehandleren jeg har møtt på :p men får vel ringe igjen på mandag, huff..

Lenke til kommentar

Har testa SR2-plata mi hos en kompis nå, og det er like ille hos han.. Er ikke spillbart, grafikken er allerede dårlig i SR 2, men kunne ikke se mer enn en meter frem i mappet omtrent, og hadde kanskje 10 fps.. Blir å levere den tilbake på mandag :)

Lenke til kommentar
Eh.. sa du ikke det var slik med oblivion også?

Da er det nok ikke bare saints row 2? :]

Jo, men det er i allefall spillbart. I SR 2 kan jeg ikke sette meg i en bil omtrent. Og som Bjohansen sier, er sikkert bare fordi det er 360 og jeg trodde det skulle være bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...