The StigMeister Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Lurer på hvor man får kjøpt et skikkelig stereo headsett med surround til xbox 360? Må selvfølgelig være med mic! Skal brukes på live Tenker da på norske internett sider! Noen som vet? Lenke til kommentar
Briminho Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Lurer på hvor man får kjøpt et skikkelig stereo headsett med surround til xbox 360? Må selvfølgelig være med mic! Skal brukes på liveTenker da på norske internett sider! Noen som vet? http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:10533453 Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Bestillt Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 steike, tror jeg må ha en og. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Ja, det så heftig ut! Gi beskjed om hvordan det yter når du får det! Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Har selv et Turtle Beach headset Link, og det gir en syk fordel i spill med bra lydmotor. Særlig CoD4 og WaW, hører lett folk med Dead Silence på lang avstand Vil påstå at om man skal spille mot gode folk, så er det et must med bra headset. Hørt gode ting om Sharkoon-headsettet også. Lenke til kommentar
Briminho Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Det sharkoon headsetet er visst den europeiske versjonen av Tritton AX360. Litt lettere å finne anmeldelser om disse. Lenke til kommentar
marama Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 tenkte å kjøpe ett når jeg var i USA i september. det var utviklet for 360. med 360 logo.. men kommer ikke på hva det heter, klarte ikke å google det frem heller. hmmm Lenke til kommentar
Briminho Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Om penger ikke er et tema, kan du vurdere Astro A40Nå sender de til europa også. Dette tror jeg er noe av det råeste som er å få tak i til xbox360. Synd prisen er høy, og at krona har svekka seg den siste tiden. Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Kjøpte meg shakoon 5.1 for en uke siden. Og må bare påpeke at lyden er fantastisk, i forhold til den jeg hadde på tv'en. Ble nesten dobbelt så morro å spille. Det var litt å ta i, ganske mye, men veldig bra lyd. Det forsterker helt klart opplevelsen. Eneste som er litt dumt er at man hele tiden må tilpasse lyden til hvilket spill man spiller,for å kunne høre de man snakker med. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) har fått den jeg og nå, bruker du coax eller den optiske kabelen? prøver å få den optiske kabelen i xboxen men den vil ikke sitte fast.. får heller ikke noe lyd ut fra forsterkeren.. virker ikke som noen av knappene funker..? Endret 5. desember 2008 av r0zie Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) har fått den jeg og nå, bruker du coax eller den optiske kabelen? prøver å få den optiske kabelen i xboxen men den vil ikke sitte fast.. får heller ikke noe lyd ut fra forsterkeren.. virker ikke som noen av knappene funker..? Bruker den optiske! Rart du ikke får lyd da? Funker som bare juling her! Når det gjelder knappene, så skjønner jeg ikke noe Endret 5. desember 2008 av The StigMeister Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) her funker ikke en dritt.. blir utrolig frustrert her nå.. fikk såvidt litt lyd med den optiske kabelen, men den sitter sinnsykt dårlig i begge ender og det var bare masse støy.. bruker du den komponentkabelen eller hd kabelen? Endret 5. desember 2008 av r0zie Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Er jo veldig rart at ikke den optiske kabelen sitter fast verken i xboxen eller surround boksen.. Her sitter de som støpt! Bruker component.. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) mulig det er en blanding av at kabelen er dårlig og boksen er defekt kanskje.. utrolig irriterende, hadde satt av kvelden til hardcore surround gaming Prøvde igjen, satte xboxen på dolby stereo og kobla coax kabelen i boksen, resatt boksen, og skrudde volum på max, hører kun lyd på tv, ingenting i headset.. tror jeg sender den i retur til multicom i morgen. Endret 5. desember 2008 av r0zie Lenke til kommentar
simentp Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 wow det var ganske dyrt.. Kan anbefale dette: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9196 Jeg har det og det funker helt fett løp og kjøp Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 det fungerte jo mye bedre etter jeg fjerna plasthetta på den optiske kabelen dah! Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 det fungerte jo mye bedre etter jeg fjerna plasthetta på den optiske kabelen dah! Du kødder nå???? :!: Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 wow det var ganske dyrt.. Kan anbefale dette: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9196 Jeg har det og det funker helt fett løp og kjøp Er det slik at lyden fra spillet også kommer inn på den, eller kun chatten? I tilfelle det siste ser det ut som man må skru opp lyden på anlegget en del siden de dekker ørene så bra? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Fikk lyst på en sånn, er det verdt 850 kr? Evt julegave? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå