-sparks- Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Det spørs mye om hvor du spiller hen, og om du liker litt tregere realistiske spill, noe som Arma 1 triumferer i. Lenke til kommentar
Opteryx Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Blir vel 19 Juli sammen med resten av verden. Ah OK. Jeg håper bare dette ikke blir en ArmA1 reprise. Opteryx fra BI forums forresten? Kartene du lager er helt råe, vi spiller dem på Tactical Gamer hver dag Ja det er meg, mange takk for komplimentet. Jeg trodde nesten ingen brukte kartene mine, herregud, de er jo mer buggy enn BIS' content. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hehe, har spilt det og OFP1 en god del da, bare *kremt* ikke legalt. Spiller for tiden kun Red Orchestra for tiden, så tenker jeg kjøper Arma 2. Lenke til kommentar
calavera Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Blir vel 19 Juli sammen med resten av verden. 19'ende JUNI i Europa. Hehe, antar det bare er en typo, men må nesten rettes på Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Husker jeg var med i OFP-clan når det var poppis. Beste onlinespillet jeg har spilt hvertfall. Tviler på at det blir så seriøs spilling med Arma2, men det blir vel en del uansett. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Blir vel 19 Juli sammen med resten av verden. 19'ende JUNI i Europa. Hehe, antar det bare er en typo, men må nesten rettes på Ups, hehe. Lenke til kommentar
NoBrainer Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Se her Den tyske versjonen begynner å komme ut ihvertfall Så blir det spennende å se hva den kan... ShackTactic har vært med å laget MP Paradrop!! Lenke til kommentar
AndW Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Veldig kult cover, men de kunne spart seg for det amerikanske flagget i bakgrunnen (synes jeg skimter noen stjerner over venstre skulder til soldaten). En helt plain hvit/grå bakgrunn synes jeg hadde vært mye penere. Men, men smak og behag... Jeg må btw si at jeg gleder meg over at interessen rundt spillet har økt her inne Endret 27. mai 2009 av Mumba Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Det er massevis av bilder fra den (noe buggy)tyske versjonen ute på nettet. Her er noen av dem. Trivelig kar han siste der. Det er ikke en bug, men noen som har leket seg i editor. Regner med at dette objektet er for å illustrere de krigsforbrytelsene som man skal skaffe bevis til i campaign. Jeg har brukt mesteparten av kvelden til å kikke på en live videofeed av noen på teamspeak som spillte spillet, og det var over over 200 tilskuere til denne feeden etterhvert. Jeg er litt skuffet, men fikk også en del positive overraskelser. Alt i alt blir nok dette en must-buy for meg, og sikkert mange andre. Men håper Bohemia bruker tiden til 19. Juni GODT til bugfiksing. Mumba: jeg er enig med at flagget ikke passer bra inn i coveret, forhåpentligvis vil det endelige coveret se bedre ut. Slik ser forresten det tyske coveret ut, du kan såvidt se flagget, men det ser ikke så fremtredende ut: Endret 28. mai 2009 av -sparks- Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Syns coveret er dritbra, jeg... Flagget er ikke så negativt at det gjør noe... Lenke til kommentar
thadon Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Åååå herregud som det ser bra ut, greier nesten ikke vente. Lenke til kommentar
AndW Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) MP gameplay videoen var jo super awesome! Atmosfæren, grafikken og spesielt lydene var helt fantastiske! Jeg satt og følte at jeg var soldaten i spillet da jeg så videoen. Spesielt i starten, når du hører bien, lyden av skrittene dine, skuddene som treffer rett ved siden av deg, skuddene fra eget gevær og en veldig realistisk pust Noen av lydene kunne vært litt mer dempet, men det fikses sikkert etterhvert. Bare å finne flere slike videoer Sk3pt Endret 28. mai 2009 av Mumba Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Blir litt redd av å lese at AI-en til ArmA II knapt har forbedret seg over forgjengeren. Har lest mye på det offisielle ArmA II forumet i dag, og det kan se ut til at det stemmer. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) http://www.abload.de/image.php?img=arma220...20-08-3k8as.jpg http://www.abload.de/image.php?img=arma220...20-02-4r3f2.jpg http://www.abload.de/image.php?img=arma220...20-01-0h2vr.png http://www.abload.de/image.php?img=arma220...20-02-3l2nn.jpg Endret 28. mai 2009 av co2 Lenke til kommentar
co2 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Åååå herregud som det ser bra ut, greier nesten ikke vente. Lydene fremsto veldig...unaturlige/dårlige. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Ja, Arma 2 lydmotoren har vist problemer med fraps(volumkontroll på lyder). ingame så hørest det visstnok helt normalt ut. Hør på flua ved 0:21 da, overdøver nesten skuddene like ved Endret 28. mai 2009 av -sparks- Lenke til kommentar
co2 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Ok, må være noen jævler av noen fluer. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Ser lovende ut. Synes lyden høres bra ut. Skudd, pusting, og miljøet rundt høres bra ut. Og det som ikke høres bra ut kommer vel til å bli fikset i en lyd-mod ganske kjapt. Var en særdeles kjedelig multiplayer i den videoen da. Det som er kult er team deathmatch eller coop. Håper de feilene folk finner i den tyske versjonen blir rettet opp innen spillet kommer til resten av oss. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Virker til å være verdt pengene kontra Arma 1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå