Green_Monster Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 (endret) Leter du etter norske å spille dayz med, så er det en del som samles på VictrixLegion.com TS3 Battlefield.no Mumble Silentspy.net TS3 (for Norway 1&2) Endret 18. mai 2012 av Green_Monster Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Om noen ønsker å spille DayZ co-op, add meg på Steam: jensrog (at) online.no er brukernavnet. Kan hoste TeamSpeak server, evt muligens tilgang til Ventrilo server. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 La oss lage en egen tråd for dayZ. Blir mer oversiktlig - noen som kan ta for seg den oppgaven? Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Det må nok noen som har litt mer erfaring med DayZ enn meg selv gjøre. Inntil da: hvilket kart bruker dere? Jeg bruker http://ttp2.dslyecxi.com/images/chernarus_big_hq.jpg Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Tenkte jeg skulle ordne så jeg kunne prøve meg på Dayz selv, Holder det at bare Arrowhead er installert eller trenger jeg selve Arma2 også? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Tenkte jeg skulle ordne så jeg kunne prøve meg på Dayz selv, Holder det at bare Arrowhead er installert eller trenger jeg selve Arma2 også? Trenger arma 2, men du kan bruke arma 2 free. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Et litt mer detaljert kart http://avidblur.com/arma2/nolegend.html Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Et litt mer detaljert kart http://avidblur.com/...2/nolegend.html Her er et kart for Dayz. Viser hvor du kan finne loot osv. (Spoiler) http://teamfackin.com/moocow/dayz/map/ 1 Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) r Endret 22. mai 2012 av supercz Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Tenkte jeg skulle ordne så jeg kunne prøve meg på Dayz selv, Holder det at bare Arrowhead er installert eller trenger jeg selve Arma2 også? Trenger arma 2, men du kan bruke arma 2 free. Sikker på det? Hørt at du må ha ArmA2 også Arrowhead, ikke den gratise versonen. Jeg kjøpte iallefall begge spillene igår, og skal teste DayZ idag. Stemmer også for at vi lager en egen tråd for DayZ, så vi kan legge til info om TS og slikt, hvor folk holder til. Trenger noen å spille sammen med. =) Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 For min del er DayZ nesten uspillbart om dagen. FPS sank som en stein etter siste update, og har derfor blitt vanskelige og frustrerende å spille. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 (endret) Har fått spillt i maks 15minutter hittil. Prøvd både igår og idag. Får Connection failed på alle servere. Kommer inn noen ganger, men blir bare disconnected. Får vell legge dette spillet til siden i noen dager i håp om ny og bedre patch, tror jeg. ^^ Endret 24. mai 2012 av Papirkurven Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Dem har fått fikset FPS-feilen virker det som Time to survive! Lenke til kommentar
dredg Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Skal få installert Arma2 igjen for å spille Day Z. Er veldig spent på hvordan denne spillopplevelsen blir! Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Fikk endelig spillt i noen timer igår kveld. Ble på norway 2 serveren. Det var helt svart, såg ikke en ting. Faen så creapy det var, men utrolig morsomt! Fant meg to randoms som jeg gikk ilag meg, og kastet flares inne i landsbyer og fant mye godsaker ^^ Gleder meg til at dette blir mer spillbart. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Er det noen norske servere som spiller vanlig Arma 2, har store problemer med å finne gode servere, bruker mer tid på å finne servere enn jeg faktisk spiller. Men etter jeg spillte Arma 2 måtte jeg male noen soldater To Army Rangers Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Det var i alle fall litt community servere som holdt oppe hele tiden. TV2 bl.a De som har norske og faste servere nå er vel www.nopryl.com, men jeg tipper det vil poppe opp en del når Arma 3 kommer. Vi har kun server oppe når vi samles på TS og har lyst å spille, spørs litt på oppdraget vi spiller...ellers vel egentlig alle velkommene Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Iron Front ble utgitt her om dagen. Det er et eget spill, men det er basert på ArmA, så synes det er verdt å nevne. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Har lyst på det spillet, men er tom for penger Lenke til kommentar
SAved Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 spiller på norway 1. er sjukt mørkt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå