Green_Monster Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Enig..om du ikke hare det noe på steam fra før så styr unna steam når det gjelder Arma serien. Det gjør det hele litt enklere når det komemr til addons og modifikasjoner.. skriving i filer og edit ditt datt Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 http://www.vimeo.com/13601676 Her er noen bilder/videoer ifra prosjektet med å få lyder ifra forskjellige kjøretøy for UK hæren som kommer i pr modden. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 kult BIS lager jo UK tillegg til OA da... Bilder og info på arma2.com Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) Men PR sin UK blir større ser det ut til.. dessuten gratis BILDER OG INFO - CLICKY Endret 25. juli 2010 av Cri Lenke til kommentar
rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) . Endret 25. januar 2018 av rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Hmm.. må si jeg liker kombinasjonen av VopSound-TRSM-RH (desverre finner jeg bare RH i OA files, får håpe resten ikke er så langt unna) bedre, men hver sin smak Denne er jo ikke ferdig ennå heller så det kan jo bli veldig bra. Endret 5. august 2010 av Cri Lenke til kommentar
rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) . Endret 25. januar 2018 av rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Hvor mye er det billigste jeg kan kjøpe spillene for i NOK? Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Hvis du klarer deg med OA exp så har play.com den for 140kr frakt ink. Ang lydmodder, Spiller bare med ACE og er veldig fornøyd med ACESM. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Bestiller nok begge fra play.com da! Ser ut til å være billigere enn på steam Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Dessuten, best å ha dette spillet utenfor steam Masse filer og ting som er enklest å holde utenfor....etterhvert så blir det mye, min Arma2 mappe er ca 30 gb og jeg er ikke en addons fantast heller. Lenke til kommentar
NoBrainer Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Dessuten, best å ha dette spillet utenfor steam Masse filer og ting som er enklest å holde utenfor....etterhvert så blir det mye, min Arma2 mappe er ca 30 gb og jeg er ikke en addons fantast heller. hihi Definer begrepet fantast...over 10GB med addons er jo en god del da.... Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Dessuten, best å ha dette spillet utenfor steam Masse filer og ting som er enklest å holde utenfor....etterhvert så blir det mye, min Arma2 mappe er ca 30 gb og jeg er ikke en addons fantast heller. Blir nok nødt å formater snart jeg da bruker en ca 450gb, og har ikke anelse hva som tar plass Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Vel snappe opp noen addons her og der NoBrainer, jeg er sikker på at du har fler enn meg Er ikke helt sikker på hvor mye som er addons og hva som er spill i den mappen, men det gror stadig og OA tok jo litt plass det også. Lurer på å flytte hele greia til 1TB disken..det kan være den er litt kjappere en 500gb disken jeg har det på nå. Gjorde litt bench og ser ut som det er HD som er slappest av komponentne min akuratt nå. hmmmmm... lyst på en SSD Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Project Reality nyheter Finner du HER - Clicky Kommer mer resten av uken Lenke til kommentar
rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) . Endret 25. januar 2018 av rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Lenke til kommentar
NoBrainer Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Å stappe ArmA på en SSD er nok beste du kan gjøre, du vil oppleve en STOR forskjell Uansett nesten hva du stapper på en SSD vil du oppleve forskjell.... Såklart vil det hjelpe for Streaming terrain og annet. Så det er bare en fordel med SSD. Dyrt, men morro. Mne du burde fortsatt ha skjermkort, minne og CPU som henger samen med SSD'n din da. Hjelper ikke bare å ha SSD. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg merket en god forskjell på å bare sette spillet på RAID 0 disker. Dette og en kjapp CPU er kanskje det viktigste i disse spillene. Lenke til kommentar
rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) . Endret 25. januar 2018 av rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Nå som en ny pc snart ankommer sitter jeg og vurderer dette spillet og Battlefield Bad Company 2. Har klart og tydelig forstått at de er helt forskjellige spill, og jeg ser at Arma2 på mange måter appelerer til meg. Men det som er viktig er hvordan er det å spille Arma 2 Online? Er det godt teamplay? Får man utnyttet alle av spillets mekanismer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå