Gå til innhold

ArmA II: Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Over the last 2 months or so, I have been organising the prospect of some of the Project Reality Sound Engineers to come down to the Armour Centre in Bovington where I work, to accuratley record British Vehicles.

The working document we are using was created by [R-DEV] Twisted Helix, and using my BIA contacts I passed this up for them to see if they would be interested too.

BIA replied positivley and are sending a Lead Developer over to assist, and work together on the project, with a deal to be sorted at a later date between Project Reality and BIA.

Therefore in conjunction with

BIA/VBS2, Project Reality will be going ahead with this from the 19th - 23rd July.

This has never been taken on before by any Modification team, or even Gaming company - to this High level.

[R-DEV] UK_Force - Management

[R-DEV] Jaymz - Producer

[R-DEV] Twisted Helix - Lead Sound Engineer and Technical Director

[R-DEV] Sofad - Stationary Recordist and Postproduction

Tom - Mobile Recordist

[R-DEV] Drav - Assistant Engineer

Lead Developer - BIA

These are to be used for all our 3 engines within Project Reality as required (and VBS2).

The plan will incorporate the following vehicles all recorded professionally

WARRIOR

SCIMITAR

PANTHER

BULLDOG (Upgraded 432 Variant)

TROJAN

TITAN

CHALLENGER 2 BATTLE TANK

LANDROVER

AS90

MLRS

WARTHOG

MASTIFF

MAN TRUCK

JACKAL

QUAD

SPRINGER

VIXEN

HUSKY

VECTRA

fieldrecordingS.jpg

Further to that I have also managed to get 2 days of live fire record sessions at Lulworth ranges, covering the CR2 - 120mm, Chain Gun, Warrior/Scimitar 30mm and GPMG. I am sure there will be some blown Mic's during that !!

On top of that a visit to the Armoury to look at the small arms range of weapons we hold, a night firing viewing of the Warrior / CR2, and a VBS2 overview.

The team will arrive on Sunday evening and leave on Saturday morning, so a very busy week no doubt.

1-DSC_4820.jpg

A Blog has been created so you - the Community can follow us, as it happens, I can ensure you there will be pictures, diaries, videos and lots of up to date information, as the team intend to Blog daily throughout the week.

So follow us through the week, I am sure it will be interesting.

Project Reality Sound Recording Trip 2010

Once again, I would like to thank all the people who have assisted in this trip, as without it, we would not have the whole team able to get to Bovington, with the right equipment.

If any organised body wish to talk about this further in detail feel free to contact me:

email [R-DEV]UK_Force.

-The Project Reality Team

BIA er da Bohemia Interactive og JCOVE2 er ifra det britisk forsvarets simulator som kommer ifra VBS2 simulatoren som også er mye av byggesteinen til ARMA franchisen.

Ville bare poste dette for dette er jo ganske unikt for et mod team og til og med for et spill utviklere er vel dette ganske unikt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper på en OA remake av Isla Duala... den øya var skikkelig bra selv om Taksistan også er skikkelig morsomt :)

Versjon 1.8 av Isla Duala er ute.

I changelog'en takkes BIS for å ha nevnt Duala i Operation Arrowhead, så jeg mistenker at denne er kompatibel med OA/CA.

Klarer dog ikke å finne noe sted som sier det helt eksplisitt.

[Edit] @Zimmerh: Jeg så ikke den nyeste posten din før jeg posta sjøl, men det der er intet annet enn imponerende! Skal bli jævlig spennende å se hva det blir ut av PR til ArmA2 :)

Endret av Leftie
Lenke til kommentar

Håper på en OA remake av Isla Duala... den øya var skikkelig bra selv om Taksistan også er skikkelig morsomt :)

Den skjønte jeg ikke.

Isla Duala v1.8 som er ute kan vel bukes sammen med OA. Eller tenker du kun med OA innhold og ikke noe ArmA2 innhold?

For det har han saght at ikke kommer til å skje. Denne vil alltid være for A2CO.

Lenke til kommentar

PR gjengen er utrolig dyktige..det skal bli gøy å spille det på en norsk server, jeg gleder meg veldig. De tar seg god tid så det skal bli riktig (eller så godt som mulig) fra start.

Tenkte OA innhold i Isla Duala... nye hus og litt sånt som følgte med i OA. Har nesten ikke hatt tid til å sette meg ordentlig inn i OA..gjort en hastverksjobb og oppdatert alle servere, editert litt missions så dem går inn, men regner med det er litt nye ting som en slik øy kan dra fordel av. Duala er en klar favoritt :D

Endret av Cri
Lenke til kommentar

Det eneste kravet som var til BF2 serverene var at ingen spawn times eller moddete kart skulle ut public vis det var passord på dem var det greit. Men utenom det står serverene fritt til å lage sine egne regler, du bruker jo faktisk ting som noen iherdige sjeler har brukt tusenvis av timer på å sette sammen.

I ARMA2 vil det være community servere som har skrevet under på at de ikke vil modde filene de vil da altså bli "offisielle servere", mens de som av en eller annen grunn må røre ting og tang ikke vil være i den gruppen av servere. Jeg skjønner godt hvorfor man gjør somn man gjør. en annen BF2 mod ble ødelagt pga at serverene hadde masse forskejllige ting som var blitt tuklet med og det var et mod team som hadde flere kontakter i DICE.

Og IMO det er den største svakheten og styrken til ARMA2 det er ingen kontinuitet i de forskjellige serverene.

Lenke til kommentar

Det er jo en såkalt "nisje-serie", som bare har solgt over en million kopier tilsammen.

Er ikke rart at butikkene holder det på god avstand :roll:

Men seriøst, problemet ligger sannsynligvis i at BIS ikke har distribusjonsavtale med noen av de virkelig store selskapene, og da blir det vanskeligere å bli lagt merke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...