Gå til innhold

ArmA II: Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, jeg har ikke prøvd siste beta. Jeg klarer å ta det litt med ro...

Har Steam versjonen og venter på en patch der slik at Combined Operations (ArmA2 og ArmA2:OA) fungerer og dedikert server kommer.

Har litt mye annet å gjøre for tiden så.

Men hvis siste beta virkelig gjør den forskjellen som du sier, så lover det godt.

Lenke til kommentar

Det er mye coop det går i. Om det er godt eller ikke, det får nesten de som spiller sammen snakke litt om.

Jeg synes det er bra ihvertfall.

Det er en del PvP også, men mange av de mest populære brettene er liksom ikke noe for meg...

Lenke til kommentar

Har prøvd å sette opp 2 stk A2:CO servere, men får det ikke helt til.

Men skal prøve litt til.

A2:OA fungerer greit, så ser jeg øyene og missione til A2, men jeg får ikke startet missions fra A2. Det kan være klienten min som føkker opp, men jeg må undersøke litt til...

Lenke til kommentar

Mener å tro at Steam peker til (vista)

"C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\arma 2\ArmA2.exe" -nosplash

Litt usikker på hvordan og styrte unna steam når det kom til Arma nettopp på grunn av det alt dette fil sakene som er i Amra. Om du finner en fin løsning så post gjerne en guide i battle.no for å hjelpe neste mann :)

Endret av Cri
Lenke til kommentar

jeg synes dette spillet er den største fiaskoen noen sinne. Er noen av dere rutinerte så man kan spille et 30 min snipermission f.eks?

har gitt opp helt å gå online. Havner på et SYKT stort map med masse lag må reise i evigheter, finner til slutt en AI og blir skutt så 300sekunder respawn time og samme helvete i basen.

Lenke til kommentar

jeg synes dette spillet er den største fiaskoen noen sinne. Er noen av dere rutinerte så man kan spille et 30 min snipermission f.eks?

har gitt opp helt å gå online. Havner på et SYKT stort map med masse lag må reise i evigheter, finner til slutt en AI og blir skutt så 300sekunder respawn time og samme helvete i basen.

Det er ingen fiasko det er bare ikke ditt vanlige shot them up spill ;)

Pub play er litt sånn meh akkurat nå jeg personlig venter på en mod kalt Project Reality til å spille online. Liker ikke å spille mot Al og denne modden blir bare PvP mens Al blir brukt for å lage litt liv med sivile i byer og slikt.

http://www.youtube.com/watch?v=K7-MUw9fwZc

For eksempel prøvde jeg for en dag siden sniper oppdraget one shot one kill, og selvsagt ble Al spotteren min hengenede langt etter for vært bidige skudd som ble skutt ifra fi la han seg ned etc. det ble jo hans bane da siden ås ryggen vi lå på ble om svermet og jeg var allerede over neste topp til punktet jeg skulle bli hentet.

Kan det ikek legges ut her på tråden når det skal være noen events da?

Endret av Zimmerh
Lenke til kommentar

Et 30 minutters snipermission? Det er jo bare barnemat!

NoPryl gjengen har spilt massevis av missions som har vart i timevis.

I noen av de mest spennende av disse missionene, har jeg ikke engang avfyrt skudd.

Nå skal ikke jeg påstå at NoPryl gjengen er fantastisk gode, og heller ikke alltid så tålmodige. Poenget er at vi prøver, og vi trives med denne spillestilen.

Dessverre er ArmA serien ikke spill som egner seg så altfor godt for public servere, ettersom man ofte får utålmodige og lite samarbeidsvillige "drittunger" (i mangel av et bedre ord), som hopper inn på sånne. ArmA serien krever en helt annen tilnærming enn man er vant med fra FPS spill, og det er derfor ikke et spill for alle.

Lenke til kommentar

Synes det hørtes spennende ut med multiplayerspill som varte i fler timer, dedikerte sjåfører og medics. Så tror jeg skal gå til innkjøp nå som den nye skjermen min har kommet.

Så jeg lurer på om jeg kjøper Operation Arrowhead, eller må jeg ha ''orginalen'' alså ARMA2?

Lenke til kommentar

Kjøp begge, du kan ha Operation arrowhead uten å ha Arma2 men da får du ikke det som er med i arma2 og vis a versa det finnes en pakke med begge spillene.

Men må nok advare litt at det kan være frustrerende iblant og kanskje ikke så spennende som det høres ut som til tider. + at public play kan være kjipt pga at det kan kanskej bli litt kaotisk osv. Men vis du er interessert er det jo absolutt morsomt å spille. Det er forsåvidt ingen spill som greier å måle seg opp med spill som iallefall varer lenger enn 1 time per runde når helvete bryter løs. Ikke sant du sitter i en bil for eksempel du kjører og kjører og plutselig fyker en RPG over bilen eller noe, høres litt nerdere ut men blod pumpa går litt ekstra da.

Vil jo igjen oppfordre til de som har servere og et ok community og kjøre en liten event med folk ifra diskusjon som har lyst å gjøre det ordentlig.

Endret av Zimmerh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...