Kakeshoma Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Lurer på om BIS har noen planer om ArmA 3 etter Arrowhead... De bør også i det minste prøve å legge til noe fysikk i spillene sine... Blir bra med Arrowhead da, selv om jeg suger... Lenke til kommentar
rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) . Endret 25. januar 2018 av rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Lenke til kommentar
NoBrainer Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Masse fysikk i ArmA2, men ikke konfigurert korrekt. Som så mye annet i BIS sine spill. Tror Operation Arrowhead blir bedre enn ArmA2, det er den veien det har gått hele tiden. Synd det er midt på sommeren de skal slippe OA. 29. juni var vel siste dato'n jeg fikk med meg. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 OA overrasker meg. Det ser rett og slett grisebra ut. Er ganske sikker på at OA vil bli den nye standarden i MP på samme måte som Resistance exp var i OFP. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Lurer på om BIS har noen planer om ArmA 3 etter Arrowhead... De bør også i det minste prøve å legge til noe fysikk i spillene sine... Blir bra med Arrowhead da, selv om jeg suger... Definer "fysikk" Siden vi snakker om spill tenker jeg selvfølgelig på fysikk som det brukes i Crysis osv... I ArmA faller jo trærne som pappflak, og biler er limt fast i bakken når de sprenger osv... Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Hvordan takler Arma II crossfire? Tenker spesielt på 2 x HD5750 kontra 1 x HD5850 Lenke til kommentar
rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) . Endret 25. januar 2018 av rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Lurer på om BIS har noen planer om ArmA 3 etter Arrowhead... De bør også i det minste prøve å legge til noe fysikk i spillene sine... Blir bra med Arrowhead da, selv om jeg suger... Definer "fysikk" Siden vi snakker om spill tenker jeg selvfølgelig på fysikk som det brukes i Crysis osv... I ArmA faller jo trærne som pappflak, og biler er limt fast i bakken når de sprenger osv... Jeg ville gjerne sett crysis på islands som ARMA kan gi, og i dag vil jeg vel si det er umulig og ha fysikk som du snakker om med hvordan ARMA er lagt opp. Skal serveren hele tiden regne ut hvor trærne skal falle osv. ville det jo ikke funket å ha 10000 i view distance og langt flere spillere og kart enn de fleste andre spill idag kan gi. Dessuten tjener vel BIS mer på at diverse land kjøper lisenser til militæret, er det ikke 3000 eller noe for en lisens? Og de er ikke akkurat interessert i hvordan trær faller ned. Endret 8. mai 2010 av Zimmerh Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Skulle ønske det kom et arma-type spill. Bare med en annen grafikkmotor, og helt annen bedre fysikkmotor. Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Skulle ønske det kom et arma-type spill. Bare med en annen grafikkmotor, og helt annen bedre fysikkmotor. Vi får se om dette blir noe av: http://www.realitymod.com/pr2.html Lenke til kommentar
Leftie Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 For min del er realismen det viktigste, og det har - i mine øyne - ikke nødvendigvis så mye å gjøre med hvor bra ting ser ut rent grafisk, eller i hvor stor grad den virkelige verdens fysikk er detaljert gjenskapt i spillform. I en perfekt verden hadde en PC hatt ressurser nok til å simulere alt perfekt, men i mangel av det, må man prioritere hva man ønsker å ha. Jeg foretrekker å ha tilnærma uendelig spillerom mtp. hvordan jeg ønsker å utføre et oppdrag jeg er gitt. Det har jeg til gode å finne muligheten for i andre spill enn BIS sin OFP/ARMA serie. For alle som spiller ArmA2, anbefaler jeg å ta en titt på Advanced Combat Environment (ACE); en total conversion mod for ArmA2, som bl.a. gjør det til en fulltidsjobb å være medic, og som gjør sniping til en profesjon du faktisk må legge ned en del arbeid i. ACE innfører masse ekstra realisme i ArmA2. Blant annet: Et mer utførlig stamina system, Ryggsekker Backblast på AT våpen (som ikke er soft-launched) Et skadesystem som skiller på blødninger, systemsjokk og smerte (derav viktigheten av en medic som kan jobben sin) ... masse, masse mer For mer info om features i ACE, sjekk http://ace.dev-heaven.net/wagn/Feature+Overview Lenke til kommentar
NoBrainer Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Den 29. juni påstår dem at Operation Arrowhead skal bli utgitt og det spillet ser bare drit bra ut. Nå er jo dette egentlig en stand alone utgave, men med ArmA2 som grunnlag. http://www.gametrailers.com/video/new-features-arma-ii/100305 http://www.gametrailers.com/video/new-mechanics-arma-ii/100299 http://www.gametrailers.com/video/new-mechanics-arma-ii/100297 http://www.gametrailers.com/video/new-mechanics-arma-ii/100295 Og jeg gleder meg Lenke til kommentar
rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) . Endret 25. januar 2018 av rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Operation Arrowhead, så bare helt rått ut! . Gleder meg sykt! Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Blir nok kjøp når det kommer ut! Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Håper de har lagt til muligheten og ta av vsync i spillet. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Tøft, blir veldig bra Kult med desert baner også Lenke til kommentar
rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) . Endret 25. januar 2018 av rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Hvordan er multiplayer delen? Hvilke modes osv. Og er det mange som spiller? Lenke til kommentar
NoBrainer Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Det er kun MP som er spennede, SP er jo bare tull.... Har de fleste modus du kan tenke deg og noen flere, men ofte så er det community som lager de beste modus og brett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå