Green_Monster Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Masse å lære i dette spillet Jeg fikk for ikke så lenge siden fortalt at spillet til og med går etter månefaser, så nå har jeg funnet ut hvordan jeg kan få det skikkelig månelyst. Fant nemlig ett mission som het Operation Moonwalk der jeg synes lyset var så kult.. og så fant jeg datoen og dermed Men det går vel å bruke en månefase kalender også vil jeg tro Endret 27. mars 2010 av Cri Lenke til kommentar
flonoen Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Jeg sliter faktisk noe helt sinnsykt med lyset i dette spillet. Klarer ikke se en dritt framfor meg om jeg har sola i synsfeltet, må nesten konsekvent jobbe for å ha sola i ryggen. Dette uansett om det er overskyet eller ei. Effekten er jo helt drøyt overdrevet, er det kanskje noe jeg kan stille på i innstillingene? Gamma eller noe sånt? Eneste hjelpen jeg har funnet hittil er å se rett ned i bakken så jeg ikke får himmelen med i synsfeltet, da ser jeg bra, men til gjengjeld ser jeg gress og asfalt, og ikke fiender :/ Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Da er det noe som er galt, sola blender knapt noe i det hele tatt og har ingen effekt på gameplay. Prøv å oppdater grafikkdrivere, si hva du har i dataen osv. Endret 6. april 2010 av -sparks- Lenke til kommentar
rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) . Endret 25. januar 2018 av rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Lenke til kommentar
flonoen Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 http://www.armaholic.com/page.php?id=6468 Cheers dude. Lenke til kommentar
NoBrainer Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Jeg sliter faktisk noe helt sinnsykt med lyset i dette spillet. Klarer ikke se en dritt framfor meg om jeg har sola i synsfeltet, må nesten konsekvent jobbe for å ha sola i ryggen. Dette uansett om det er overskyet eller ei. Effekten er jo helt drøyt overdrevet, er det kanskje noe jeg kan stille på i innstillingene? Gamma eller noe sånt? Eneste hjelpen jeg har funnet hittil er å se rett ned i bakken så jeg ikke får himmelen med i synsfeltet, da ser jeg bra, men til gjengjeld ser jeg gress og asfalt, og ikke fiender :/ ArmA2.cfg under din spiller, endre på HDRPrecision=8; til HDRPrecision=32; Men det er jo lettere kanskje med den addonen da. Hva synes dere om spillet ellers? Spiller dere fast på TV2 sine servere eller er det kun "utenlands" på public eller er dere med i klaner eller hvordan er miljøet. Fant ut i dag at vi var ihvertfall 5 som ikke hadde prøvd singelplayer men som har spillt multiplayer nå siden det kom ut. Gleder oss litt til Operation Arrowhead, men lurer litt på kompabilitet. Lenke til kommentar
rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) . Endret 25. januar 2018 av rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Lenke til kommentar
NoBrainer Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 siden det blir en standalone pakke, så blir et litt hva går uten OA og hva må man ha OA for. Det skal visstnok komme en patch i tillegg til ArmA2 som gir deg noen av de tingene som er i OA, men ikke alt. Må man ha OA for å logge seg på en dedikert server som kjører OA. Mange slike småting som kan gjøre spillkvelden dritkul eller et helvete. Preveiw'ene som har kommet ser jo utrolig flotte ut, men utnytter ArmA2 da ordentlig fler en 2 kjerner? veit han prøver seg på det nå, men hvor godt gjør de det? Kan man endelig begynne å bruke SLI / Crossfire eller er det bare en flaks / uflaks om dte fungerer? Såklart, jeg har ikke sjekket SLI siden august og det har skjedd litt siden da, men i august var det ikke bra ihvertfall. men men, får spille litt på klanserveren i kveld og se hvordan ting flyter på ny server. bare å stikke innom fra 21 og utover hvis noen har lyst. Lenke til kommentar
rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) . Endret 25. januar 2018 av rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Lenke til kommentar
NoBrainer Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 -cpucount er for å begrense antall kjerner og ikke for å si hvor mange kjerner du egentlig har...Min kjører fint på alle 4 kjernene uten å bruke denne parameteren. ArmA2 liker ikke HyperThreading, så er det sagt ihvertfall.... At Cossfire er stabilt er jo bra da. Da slipper man kanskje litt tull med det. Men det er uansett spennende tider forran oss. I og med at det er release rundt slutten av Juni, så blir det kanskje en fin høst... Lenke til kommentar
rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) . Endret 25. januar 2018 av rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Ny beta-patch ute på det BIS sitt forum. Etter å ha lest noen tilbakemeldinger ser det ut som den øker ytelsen for noen, og forbedrer AI-en i spillet. Lenke til kommentar
NoBrainer Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Ja det er sjarmen med BIS sine spill det... Lenke til kommentar
rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) . Endret 25. januar 2018 av rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Skulle ønske det kom et spill arma nesten, bare med helt annen grafikk og fysikkmotor. Ala cryengine, og frostbite motoren. Lenke til kommentar
rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) . Endret 25. januar 2018 av rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Jeg synes bare stilen over arma er dårlig. Hvordan motoren er. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Ja det er sjarmen med BIS sine spill det... Men så er litt av "sjarmen" at BIS også slipper ut spill med mye feil. ArmA-serien må vel være blant de spillene med flest bugs når de blir utgitt. Lenke til kommentar
NoBrainer Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Ja det kan godt hende, eller at de andre spillene faktisk er så begrenset i spillmåte at det ikke får blitt så mange feil.... Har ikke funnet så mange andre spill enn OFP, ArmA og ArmA2 som faktisk lar deg angripe et må på hvilken som helst måte. Hvor det kun er missiondesigner som egentlig begrenser deg til hvordan angripe et mål. Stor mere åpent enn BIS sine spill skal man leite lenge etter. Ergo tror jeg at det blit litt mye feil også. Kan ikke si jeg er så vanvittig fornøyd med at det er så mye feil, men jeg liker veldig godt det de har gjort. De burde bare "fullføre" noen ting innimellom.... Ærligtalt, så tror jeg ikke at cryengine ville blitt så mye bedre i multiplayer med 60 mann med slike størrelser på "øyer" som det er snakk omm. Kan hende at de fleste motorer og teknikker ville slitt litt da... Men jeg skal ikke snakke så mye for jeg er frelst av BIS og således farget av at jeg liker dem... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå