Laserbeam Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Ok, da får jeg prøve da . Takk for svar. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Merket jeg måtte spørre en god del ganger før jeg fikk svar. Var noen enkle spørsmål som en ikke fikk svar på, hverken i spillet eller på nettet. Mye å sette seg inn i, men skal ikke ta så lang tid. Lenke til kommentar
rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) . Endret 25. januar 2018 av rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Leser den nå. Spennende lesing. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Spillte litt ACE 2 Warfare nå på battle.no serveren. Det er sinnsykt vanskelig syns jeg. Men det gikk forholdsvis greit tror jeg. Jeg kjøpte noen units, kjøpte en hummer og plasserte folka mine og meg selv inn i den. Jeg kjørte forbi en alliert i full fart, det endte med at han begynte å skyte på hummeren min. Han unnskyldte seg og spørte om jeg ville sitte på. Hyggelig fyr. Men jeg er mer interessert i skikkelig lagspill, hvor man da er i an squad med bare spillere (ikke no AI). Jeg leste litt av det dokumentet, mye å lese med ganske lærerrikt, så det jeg har forstått, hvis man spiller på tacticalgamer sine servere, så blir man plassert som rifleman når man er ny? Er det noen servere som har opplæring, før brettet restarter seg, og oppdraget starter? Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Spillte litt ACE 2 Warfare nå på battle.no serveren. Det er sinnsykt vanskelig syns jeg. Men det gikk forholdsvis greit tror jeg. Jeg kjøpte noen units, kjøpte en hummer og plasserte folka mine og meg selv inn i den. Jeg kjørte forbi en alliert i full fart, det endte med at han begynte å skyte på hummeren min. Han unnskyldte seg og spørte om jeg ville sitte på. Hyggelig fyr. Men jeg er mer interessert i skikkelig lagspill, hvor man da er i an squad med bare spillere (ikke no AI). Jeg leste litt av det dokumentet, mye å lese med ganske lærerrikt, så det jeg har forstått, hvis man spiller på tacticalgamer sine servere, så blir man plassert som rifleman når man er ny? Er det noen servere som har opplæring, før brettet restarter seg, og oppdraget starter? Om du er interresert i lag spill med skikkelig squad så må du prøve Ace 2 modden også spille på en vanlig co-op server. Da tar det virkelig av. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Spillte litt ACE 2 Warfare nå på battle.no serveren. Det er sinnsykt vanskelig syns jeg. Men det gikk forholdsvis greit tror jeg. Jeg kjøpte noen units, kjøpte en hummer og plasserte folka mine og meg selv inn i den. Jeg kjørte forbi en alliert i full fart, det endte med at han begynte å skyte på hummeren min. Han unnskyldte seg og spørte om jeg ville sitte på. Hyggelig fyr. Men jeg er mer interessert i skikkelig lagspill, hvor man da er i an squad med bare spillere (ikke no AI). Jeg leste litt av det dokumentet, mye å lese med ganske lærerrikt, så det jeg har forstått, hvis man spiller på tacticalgamer sine servere, så blir man plassert som rifleman når man er ny? Er det noen servere som har opplæring, før brettet restarter seg, og oppdraget starter? Om du er interresert i lag spill med skikkelig squad så må du prøve Ace 2 modden også spille på en vanlig co-op server. Da tar det virkelig av. Da prøver jeg det Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Tv2/battle.no slår rekorder Norske Arma2 community tar form og annonserer to nye servere og en 3dje plass på verdensbasis støtt norsk community og form det det som du vil ! Battle.no er en plass der du, som spiller, har unike muligheter ved å forme hva serverne skal inneholde hva vi skal satse på. Ett norsk community er inngangspotrten til å holde på med akuratt det du har lyst til i Arma Endret 22. januar 2010 av Cri Lenke til kommentar
rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) . Endret 25. januar 2018 av rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Lenke til kommentar
rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) . Endret 25. januar 2018 av rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Hei folkens Har spilt Arma siden release av Arma 1, og samme med Arma 2. Vil på det sterkeste anbefale Ace mod og spille på Domination COOP servere, du får mye mer folk å spille sammen med, enn CTI hvor 32 spillere er delt på 2 sider. Du får ett mye bredere sammarbeid for alle jobber med de samme målene, noen må gå side mission og noen må gå Main mission. Er utrolig fett! Anbefaler alle å gå på Teamspeak/ventrilo serverne til de serverne man spiller på, ting blir mye lettere, spesielt for pilotene som er tilbyr CAS, og når du skal marke targets med laser designator! Kaller meg Sierra3, er og finne på =(WB)=, Kellys heroes, US SOCOM, sine servere mesteparten av tiden anbefalt lesestoff til kommende og nye Ace spillere: http://ace.wikkii.com/wiki/Main_Page Endret 15. februar 2010 av Lucas Lenke til kommentar
rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) . Endret 25. januar 2018 av rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Skal jeg installere begge lyd-moddene, eller velge mellom de? De virker jo som om begge skifter ut alle lydene. Lenke til kommentar
rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) . Endret 25. januar 2018 av rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 HiFi bedre enn Vopsound synes dere? Lenke til kommentar
rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) . Endret 25. januar 2018 av rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Jeg så nettop review av ArmA 2 på gametrailers. De sa at det var fullt av bugs, generelt og på AI-en, hvordan står det til nå til dags? Er det verdt å spille singleplayer? Jeg får ikke internett på gamer-pcen på en stund, så bør jeg vente til det eller bør jeg spille SP imens? Lenke til kommentar
rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) . Endret 25. januar 2018 av rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Lenke til kommentar
rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) . Endret 25. januar 2018 av rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Den lyd / TS3 tingen høres ganske bra ut, vi får se hvordan det blir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå