Gå til innhold

ArmA II: Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Hahahaha, spilte ACE2 med en kompis her om dagen. Jævlig kult! Var på en nattbane uten kjøretøy. Alle måtte bruke chemlights for at vi skulle greie å skille fiender fra lagkamerater. Litt inni spille fikk alle beskjed om å møte opp ved en bensinstasjon før vi bevegde oss fremover. Jeg og kompisen min kjeda oss litt mens vi venta, så vi begynte å synge Bohemian Rhapsody over direct communication VoIP-kanalen. Etter en stund var vi kanskje 15 stykker ved bensinstasjonen. På kødd så sa jeg "Let me hear your battle cries!", og brølte. 5-6 stykker heiv seg på, mens resten begynte å skyte villt opp i himmelen, mange hev granater og chemlights rundt oss, og det endte med at hele jævla bensinstasjonen gikk opp i røyk! Var så utrolig morsomt!

 

ArmA2 med ACE2 er helt utrolig, og det samme er communitiet!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er 1.05 patchen her, utrolig bra patch.

 

* Free bonus campaign Eagle Wing

* Free bonus helicopter addon AH-64D

* New Warfare multiplayer mode When Diplomacy Fails, including 3-sides and support for diplomacy between factions

* Major AI tweaking and balancing (better combat cooperation, better situational awareness, new Suppressive fire command)

* Significant performance improvements, especially in large cities

* Fixed compatibility problems under Windows Vista and Windows 7 x64 with 8 GB and more RAM

* Grass now provides concealment also in distance

* Improved hit detection and damage system

* Improved object visibility and less significant objects popping in distance

* Improved mouse input handling

* Spatial sound improvements

* Automatic launching of user made addons (units, missions etc.) via "pbo" file association with the game

* Possibility to switch between windowed and fullscreen mode at any time in game menus using Alt + Enter or through video options

* Various crash opportunities fixed

* Linux server support added

* New GUI to various dedicated server settings

* New GUI for multiplayer commands

* Enabled commanding during story conversations

* FreeTrack support using FreeTrackClient.dll

* DRM free

* Optional anti-cheat protection

 

Mirror:

 

http://x7.to/fhkugy

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar
Det var Kellys Heroes-serveren, ja. :)

 

 

Hell yeah, vi er bare mestere til å synge Bohemian Rhapsody.

Gas Station exclusive performance.

 

Uansett, det var genialt spilt da, meg å Flaringo snek på maven og lekte snikskytere.

 

Vi tok ut to patruljer, første patrulje var på 5-6 stykk som vi tok ut med silencer, andre patrulje nærmet seg Flaringo mens jeg lootet fientlige folk og flaringo stresset med å holde seg i ro mens jeg sprang fram og tilbake som en katt med sennep i rumpa til jeg fant en grenadelauncher og bare bombarderte squaden som var på en 5-6 stykk.

Endret av frinder
Lenke til kommentar
Hahahaha, spilte ACE2 med en kompis her om dagen. Jævlig kult! Var på en nattbane uten kjøretøy. Alle måtte bruke chemlights for at vi skulle greie å skille fiender fra lagkamerater. Litt inni spille fikk alle beskjed om å møte opp ved en bensinstasjon før vi bevegde oss fremover. Jeg og kompisen min kjeda oss litt mens vi venta, så vi begynte å synge Bohemian Rhapsody over direct communication VoIP-kanalen. Etter en stund var vi kanskje 15 stykker ved bensinstasjonen. På kødd så sa jeg "Let me hear your battle cries!", og brølte. 5-6 stykker heiv seg på, mens resten begynte å skyte villt opp i himmelen, mange hev granater og chemlights rundt oss, og det endte med at hele jævla bensinstasjonen gikk opp i røyk! Var så utrolig morsomt!

 

ArmA2 med ACE2 er helt utrolig, og det samme er communitiet!

 

Chemlights, hva er det?

 

Kjøpte Arma2 da det var tilbud på steam, men har nok desverre litt for svak maskin til å dra det tilfredsstillende. Det funker jo for all del, men det er plagsomt å spille og få smålag underveis som kanskje gjør at en fiende som sto med ryggen til plutselig har drept meg. Har heller ikke spilt nok til å satt meg inn i systemet med å kjøpe våpen og slikt, virker overdrevent tungvint synst jeg. Men det er vel mest min skyld som ikke har giddet å ta trainingen.

 

Har e4600 prosessor og hd4850 grafikk-kort, håper og tror flaskehalsen er cpu'en, stemmer dette? Kanskje jeg skulle ha fyrt litt mer ram òg, har bare 2gig til rådighet nå. Funker Arma2 fint sammen med win7 eller? Eventuelt Vista x64?

Lenke til kommentar

Førts og fremst... gratulere med ett av de beste spillene noensinne

 

Chemlight = Lightsticks kan jeg tenke meg :p

 

Prøv å gå i optionsmenyen å skru av postprocessing først, så pass på at du har samme oppløsning på 3d og resolution, sett resten til normalt og tweak deg litt frem mens du er i singleplayer. Forskjellige servere kan ha forskjellig kinfigurasjon som påvirker hvordan du opplever spillet. Arma2 er seigt og det er en del av sjarmen, ikke forvent deg cod4 hitbox og lignende. Win 7 gir en forbedrelse og pass på at du har siste patch http://battle.no/?section=download&get=143

 

Gratulere ennå en gang.. Om du bruker noen timer på Arma så vil Arma gi det veldig mye tilbake :)

Lenke til kommentar

I juli 2009 fikk battle.no sin første Arma2 server og i løpet av september kjørte serverne gode missions og fylte seg opp med spillere fra hele europa, populariteten økte og spillere ble sittende igjen i lobby ventende for en ny runde skulle starte på Tv2 serverne. Med suksess på de to første serverne er Arma2 gjengen i battle.no stolte av å presentere to helt nye servere for dette spillet. Vi håper å se ennå fler spillere på Tv2 serverne og ønsker å fortsette med å tilby gode missions og fantastisk gameplay for alle spillere.

 

barrett.png

ak47.png

m4.png

m21.png

 

3-4 er for øyeblikket kopier av 1-2, men en ACE2 server er tiltenkt og muligvis en AAS om det er interesse

 

Vi søker fortsatt de som er interesserte i å være admins på serverene for å tillby alle spillere videre godt gameplay.

Endret av Cri
Lenke til kommentar
Førts og fremst... gratulere med ett av de beste spillene noensinne

 

Chemlight = Lightsticks kan jeg tenke meg :p

 

Prøv å gå i optionsmenyen å skru av postprocessing først, så pass på at du har samme oppløsning på 3d og resolution, sett resten til normalt og tweak deg litt frem mens du er i singleplayer. Forskjellige servere kan ha forskjellig kinfigurasjon som påvirker hvordan du opplever spillet. Arma2 er seigt og det er en del av sjarmen, ikke forvent deg cod4 hitbox og lignende. Win 7 gir en forbedrelse og pass på at du har siste patch http://battle.no/?section=download&get=143

 

Gratulere ennå en gang.. Om du bruker noen timer på Arma så vil Arma gi det veldig mye tilbake :)

 

Har postprocessing på tror jeg, men 3d og vanlig oppløsning er samme. Tror jeg må spandere på meg ny cpu på nyåret, når jeg får stipendet.

 

Det største problemet er å finne tid til å sitte seg ned og spille nok til å få en viss forståelse, slik at når jeg går online jeg ikke blir til for mye bry for laget mitt.

Lenke til kommentar
Det største problemet er å finne tid til å sitte seg ned og spille nok til å få en viss forståelse, slik at når jeg går online jeg ikke blir til for mye bry for laget mitt.

 

Skal du ikke bry deg om. Lærer ved å spille og vanlig oppdragelse har vel de fleste :) Mulig noen sververe inneholder bare proffer, men de er somregel passord beskyttet. Dessuten spiller vel alle for å ha det gøy og det er det aller viktigste.

Endret av Cri
Lenke til kommentar

Men bare for å ha det sagt så synes jeg det er rart at ikke fler er interessert i det norske Arma2 community. Vi har servere til å supporte hva som helst, men svært få bryr seg, dessuten er de gratis å sette opp. Med muligheten til å sette opp servere i øst og vest og hytt og pine så er det jo rart? Det er svært gode servere og de kjører feilfritt i over 10-12 timer med en session etter den andre ... trodde det ville være mer interesse av å gjøre det bra for alle liksom. Det å gi 5 til 20 i ping mot en server vet jeg svært få som kan gjøre.

Endret av Cri
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...