Skagen Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Et tips når du vet eller tror det er sannsynlig at det er fiender i nærheter (f.eks i landsbyer) er å ha på jernsiktet mens du beveger deg rundt. Dobbelklikk på høyre mustast for å løfte våpenet og se ned jernsiktet. Med jernsiktet så skyter du faktisk der siktet peker, i motsetning til HUD-crosshair som kan bevege seg ganske mye om du er anpusten. Du blir heller ikke anpusten av å gå mens du bruker jernsiktet. Men synes det er irriterende med våpen som har rødpunkt/laser-sikte siden disse dekker veldig mye av sikten. Så jeg pleier å hente meg AK-74 eller AKM/AKS som har gammeldags jernsikte. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Det er hovedcampen som har tankser, som godt kan stemme siden de to plassene ligger ganske nærme hverandre. Men tror ikke det har noe å si at helikopteret blitt skutt ned, du har vel fullført oppdraget ditt uansett. Ja, det stemmer nok. Fikk kverket BMPen, og så stakk jeg av derifra. Men helikopteret overlevde etter jeg hadde laget liv og røre i hovedbasen. Forresten, om noen leter etter en god lyd-mod, så kan VopSounds 2.1 anbefales. Ordentlige lyder øker spillopplevelsen mange hakk. Enig den modden er god, spilelr kun med Vopsound + TRSM_Tracked Vehicles + RH_Helisounds Anbefales sammen. Husk å få riktige nøkler som er oppdaterte Link Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Ny Patch Foruten Steam spillere få den her http://www.battle.no/?section=download&get=142 Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Jupp, endelig virker Voice Over Net skikkelig igjen. Nå gleder jeg meg skikkelig til ACE 2 modden kommer, den kommer til å forbedre gameplay nokså mye. Her er bare noen få av tingene som blir inkludert: Some teasers: Air refueling: M107 Muzzleblast: Firing an RPG-7 from prone position: Goggle/Headgear sys.: Weapon resting: Wind deflection system (with a Kestrel 4500 windmeter) CQB Mode Nuke system (B61 5kt) Endret 16. september 2009 av -sparks- Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Nå har jeg kjøpt spillet, noen viktige ting jeg burde få vite før jeg starter spillet? Endret 17. september 2009 av TehJøran Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Patch spillet Er vel ikke noe spesielt du bør vite, bare husk å bruke lagringsfunksjonen i kampanjemodusen. Det er fort gjort å glemme, og temmelig surt om spillet skulle krasje. Spille gjennom tutorialen kan vel også være lurt. Jeg spiller ikke online, så har ikke noen tips på det området. Have fun Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Vil jeg klare og spille det på en I7 med 4850HD kort ?? Demoen lagget som bare pokker på laptopen.. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Jeg kom i buksa da jeg så bilde til modden. Kan jeg begyne å spille igjen! Endret 18. september 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 ACE ser skikkelig kult ut Den skal rett opp på TV2 serveren når den kommer tror jeg Lenke til kommentar
Pellar Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 lastet ned spille fra steam, og jeg lurer på om det krever mye av maskina, for det hakker på laveste innstilling Har en Acer Aspire 5738zg Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Tror ikke PC-en din holder helt mål. :-\ Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 spillet mitt hakker når jeg lager mine egne "missions" og kjører på med opptil 150(?) units. Kjører på høyeste grafikk, med; 6 gig ram 750 Gb harddisk (samt 1tb reserve harddisk) Intel Core i7 Hovedkort - ASUS P6T Deluxe V2 Skjermkort - ATI Radeon HD 4890 1GB Og spiller på en BenQ 24" LCD med (1920x1080, 40000:1) Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 fikk spillet av en kompis over steam, så nå må bare lønninga dukke opp så jeg får bygget meg en maskin som får spilt det Skal bygge en maskin med Phenom II X4 940 og ATI HD 5850, får håpe det går sånn nogen lunde:) Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Så er ikke ArmA 2 spesielt bra optilimasert, lagger jo selv på gode pc-er, og de erikke så brukervennlig + buggete! Men jeg liker det. Lenke til kommentar
grimsbo Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Har ACE-modden en hjemmeside? Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Sliter litt med campaigns, er kanskje litt utålmodig men ser aldri hvor fiendene er. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Du kan jo skru på den saken som gjør at ting "lyser". Friendlies blir grønne, fiender røde etc. Er under difficulty-settings et sted. Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Går greit nå, akkurat ferdig med det oppdraget hvor jeg skulle bruke laserpeileren. Trengte bare litt tålmodighet. Lenke til kommentar
Leftie Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Har ACE-modden en hjemmeside? Yup, http://community.bistudio.com/wiki/Overview_of_ACE Mulig de lager en ny side når de kommer ut av beta. Tidligere hadde de acemod.net, men den sida er ikke operativ nå. Endret 9. oktober 2009 av Leftie Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Mister jaggu mye av gleden i dette spillet når man ikkje får laga mission uten at AI kjører seg fast eller gjør noe annet dumt. Enda godt at man har en flerspillerdel, men syns det er vanskelig å finne gode servere der. Men man skal vel ikkje klage, selv om AI er noe som er helt på trynet til tider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå