Windoge Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hvorfor kaller Bohemia da selve etterfølgeren til Operation Flashpoint for Armed Assault 2? Det første Armed Assault var en gedigen flott i mine øyne. De kunne jo kalt det Operation Flashpoint 2, da spillet Codemasters utvikler heter Dragon Rise eller noe. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Codemasters eier rettighetene på navnet Operation Flashpoint. Så Armed Assault 2 vil være det uoffesielle Operation Flashpoint 3. Lenke til kommentar
Sk3pt Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Armed Assault = Operation Flashpoint 1.5 ArmA II = The REAL Operation Flashpoint 2 Endret 3. mars 2009 av Sk3pt Lenke til kommentar
Sk3pt Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Ny ArmA2 faction - Russia Lenke til kommentar
Sk3pt Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Siste faction update : Endret 13. mars 2009 av Sk3pt Lenke til kommentar
AndW Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Dette spillet ser ut til å bli veldig omfattende, noe som jeg ser på som skikkelig positivt! Kan bli en bra historie ut av dette her. Gleder meg bare mer og mer for hver trailer som kommer. Begynner å få den game Flashpoint feelingen tilbake, spesielt etter å ha sett den russiske faction updaten. Endret 13. mars 2009 av Mumba Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Blir det noen artikkel på spillverket med disse faction videoene mon tro? Lenke til kommentar
Sk3pt Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Nytt screenshot av Su-25: Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Når kommer dette? Har googlet uten håp Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Når kommer dette? Har googlet uten håp Arma II kommer 1. kvartal 2008. OfP DR kommer sommeren 2008. Dette er det nærmeste vi vet en lanseringsdato. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Når kommer dette? Har googlet uten håp Arma II kommer 1. kvartal 2008. OfP DR kommer sommeren 2008. Dette er det nærmeste vi vet en lanseringsdato. Da har de blitt utsatt en god del.. Endret 24. mars 2009 av MrLG Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Thomas: du bør kanskje stille klokka ett år fremover Arma 2 vil antakeligvis komme til sommeren, Dragons rising kanskje litt senere. Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Takker Får håpe jeg venner meg til kontrollene da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg håper jaggu at AI'n blir bedre enn i ArmA (1). Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg håper jaggu at AI'n blir bedre enn i ArmA (1). Det må den nesten være, spesielt nå som spillet gir deg mulighet til å bære medsoldater i sikkerhet. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Er jo kjempebra at AI bruker objekter som hus, vegger osv som dekke, men på gameplayvideoer ser jeg fremdeles en del nøling, snurring og generelt barnslig oppførsel. Men så har jeg heller aldri sett ett friform spill med virkelig god AI. De eneste spillene som anmeldere sier har god AI, ser ut til å være spill som foregår i korridorer, som Fear, Half Life osv. Så friform AI er sikkert litt lettere sagt enn gjort, for utviklere. Endret 14. april 2009 av -sparks- Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Online har jo alltid vært det geniale med OpFlash/Arma. Har ikke funnet et annet spill som har vært like fritt og herlig som de. Sykt at Hercules-flyet skal være med. Spent på hvilken funksjon det skal få i spillet. Så også at UAV's skal være med. Håper de blir brukt på en bra måte i gameplay. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Er jo kjempebra at AI bruker objekter som hus, vegger osv som dekke, men på gameplayvideoer ser jeg fremdeles en del nøling, snurring og generelt barnslig oppførsel. Men så har jeg heller aldri sett ett friform spill med virkelig god AI. De eneste spillene som anmeldere sier har god AI, ser ut til å være spill som foregår i korridorer, som Fear, Half Life osv. Så friform AI er sikkert litt lettere sagt enn gjort, for utviklere. Da har du gått glipp av Stalker, og muligens første Far Cry. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå