Skagen Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Når de har oppdatert og endret på oppdraget, så inneholder den gamle savegame-fila informasjon som ikke lengre er gyldig. Men det er litt rart at dette skal kræsje spillet. Normalt skal du få melding om at savegame-fila er skadet og ikke kan åpnes. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Okey! Da vet jeg det;) Starter ny save imorgen på det red oppdraget eller ha det het. Endret 5. august 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Godt å høre at de har fikset på kampanjen. Gleder meg til å prøve den på nytt. Lenke til kommentar
4MB Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Og der var play.com utsolgt. Faen... Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Mitt første SP-scenario: http://forums.bistudio.com/showthread.php?...461#post1393461 Er kjempemoro å lage egne missions. Moro å snakke inn egne radiomeldinger:P Gjerne kommenter på hva dere synes er bra og ikke om dere gidder å prøve den(Y) No Thread specified. If you followed a valid link, please notify the administrator Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Og der var play.com utsolgt. Faen... Prøv Steam Lenke til kommentar
4MB Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Greia er at det kosta 180 spenn på play.com.. Menmen, det er vel verdt pengene. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Noen med på litt coop? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 På hvilket campaign? Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Aner ikke, aldri spilt online før. Men hvis du setter opp et spill så joiner jeg. Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Mitt første SP-scenario: http://forums.bistudio.com/showthread.php?...461#post1393461 Er kjempemoro å lage egne missions. Moro å snakke inn egne radiomeldinger:P Gjerne kommenter på hva dere synes er bra og ikke om dere gidder å prøve den(Y) No Thread specified. If you followed a valid link, please notify the administrator http://www.armaholic.com/page.php?id=6706]Deadly Shadow Der har du den! Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 * takke * Skal få spillt den snarest.. Så bra at det er noen som lager mission ! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Nå har Gamezone.no ArmA II på lager. Lenke til kommentar
Flack90 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Gamezone.no er en av de beste nettbutikkene jeg har vært borti! Bare lovord fra meg. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 De er enda bedre som butikk Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Battle.no server. Satt opp med VopSound, Tracked Vehicles og RH helisound støtte Kom å spill Endret 12. august 2009 av Cri Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg lurer veldig på om jeg skal kjøpe dette spillet. Det jeg lurer mest på er om AI'n er så god som noen skal ha det til? (har fått et lite inntrykk av at AI i dette spillet er enormt bra og realistisk) Og hvor lett/vanskelig er spillets innebygde "Mission editor" å jobbe med? Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) AIen er bedre enn i de forrige spillene, men å kalle den "god" er nok å dra det litt langt synes jeg Editoren er nokså lett å arbeide med, med mindre du skal ha veldig avanserte ting gjort, da trenger du kunnskap til skripting. Du kan også kopiere og lime inn ferdige skripts som du finner på nettet. Her en veldig basic tutorial fra utviklerne: Endret 13. august 2009 av -sparks- Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Enig. AI-en er ikke noe og skryte av for å si det slik. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) ............. Endret 17. august 2009 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå