Armageddon Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Uff. Husker hvor fett det var med det første oppdraget. Der er alt riktig scriptet og ingen bugs. Det samme med Razor Two egentlig. Men så kom det forbanna Manhattan-oppdraget å ødela alt. Og slik er visst alle resterende og leser jeg på nettet. Teit å gjøre oppdrag når man må følge en guide som forteller det hva du må gjøre for at ting ikke bugger seg. Håper Bohemia tar i et tak og debugger kampanjen. Så et potensiale der. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Noen som har noen hete ytelsestips? Skjønte ikke helt hvor den teksten skulle limes inn. Står litt om det bakover i tråden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0581&st=620 Ellers så er det veldig mange tråder om det i BIS forumet også. Hva slags HW har du? Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Temmelig svakt. Laptop med geforce 9400 M, 4 gb minne, og intel duo t4200? med 2gigaherz. Ikke akuratt noe å rope hurra for men hadde regnet med å kunne spille det med alt på laveste. Men hakker selv da. Mente da det gikk bedre i Arma 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Kjipt da. Har selv en laptop som tar ArmA 2 på rundt medium. + en stasjonær som tar det på rundt high. Men det hjeloer jo ikke deg. Har nesten samme innmat som deg, bare litt annen type på skjermkortet. Og annen prosessor tror jeg. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Håper det kommer seg med oppdateringer. Elsker alle spillene i serien så kjipt å gå glipp av denne. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Ja, men samtidig synes jeg ArmA 2 er litt dårlig optilimasert på en måte. Crysis som krever mer flyter fint. Gjelder alle andre spill også. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Burde gå tålig greit.. sjekk denne U kidding? I thought u had a kickass computer until i read description lol. Really ? lol, well I have a C2Duo @ 2Ghz, 2Go RAM and a Geforce 7600, not exactly the elite laptop ^^ but I'm really glad to be able to run ArmA2 like this. Thanks for your comment (and rating?) and thanks again for the help with sahrani I thought that nobody read descriptions =P Kan je sjekke de andre videoene han har også for å sammenligne. Men jo, spillet trenger en oppdatering. Jeg brukte noen timer på å finne ut hvilke instillinger som funket på min maskin og hvordan jeg ville ha det. Første jeg gjorde var å skru av og satte ned View distance.. dog noen mener at det faktiskt funker bedre med 10 000 på view distance så lenge alt annet er på low og video memory er på highest. Jeg er litt usikker på om X-Phys har noe å si, men du kan jo prøve å skru den av i Nvidia instillingene og teste det ut. Jeg holdt på med ArmaIIMark i noen timer og fant en passelig instilling jeg er fornøyd med. Kanskje den kan hjelpe deg også Endret 30. juli 2009 av Cri Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Takk for tipset. Jeg får prøve videre og håpe på patch. En ting som slo meg er at da jeg for ett par års tid siden plukket opp OFP igjen med FFUR innstallert kunne jeg ikke ha wievdistance på fullt da heller, selv på en maskin mye raskere enn noe som fantes under release. Men nå er vell ikke BIS sine spill kjent for å være topp optimalisert Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Så forresten på videoen nå. Så jo utrolig bra ut. Håper jeg får ordnet noe tilsvarende selv. Kan det ha noe med at jeg bruker Vista å gjøre? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Burde gå tålig greit.. sjekk denne U kidding? I thought u had a kickass computer until i read description lol. Really ? lol, well I have a C2Duo @ 2Ghz, 2Go RAM and a Geforce 7600, not exactly the elite laptop ^^ but I'm really glad to be able to run ArmA2 like this. Thanks for your comment (and rating?) and thanks again for the help with sahrani I thought that nobody read descriptions =P Kan je sjekke de andre videoene han har også for å sammenligne. Men jo, spillet trenger en oppdatering. Jeg brukte noen timer på å finne ut hvilke instillinger som funket på min maskin og hvordan jeg ville ha det. Første jeg gjorde var å skru av og satte ned View distance.. dog noen mener at det faktiskt funker bedre med 10 000 på view distance så lenge alt annet er på low og video memory er på highest. Jeg er litt usikker på om X-Phys har noe å si, men du kan jo prøve å skru den av i Nvidia instillingene og teste det ut. Jeg holdt på med ArmaIIMark i noen timer og fant en passelig instilling jeg er fornøyd med. Kanskje den kan hjelpe deg også Skal prøve dette jeg også! Takk:) Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Har en jeg spiller regelmessig med og han spiller på en mye heftigere rigg enn meg etter at han oppgraderte. Alikevel så har han ikke så mye ytelse forskjell som man skulle tro. Han hadde rimelig likt som meg og gikk til en OC-i7 + ATI 48901g. Det han merker forskjell på er om han bruker XP boot iforhold til Vista og tjener ca 5-10 fps. Har man Vista så kan jo også readyboost brukes. Det kan virke som at folk får mye forskjellig resultater når det gjelder sammensettning av parameter/instillinger/HW Arma mark tråden http://forums.bistudio.com/showthread.php?t=73610 Tipser deg om å begynne bakerst og lete deg fremover siden den nye patchen ble sluppet etter noen uker. View Distance vil ikke ha noe å si på testen, og husk å kjøre den 2ggr med samme settings. Om den er til å stole på vet jeg ikke helt, men man kan i alle fall måle mot seg selv i forskjellige settings. Antialiasing vil også ha litt å si + om du ikke har satt 3d res på 100% eller høyere(krevr mer) så vil det virke som dårlig grafikk. Så den burde være på 100% EDIT:(oops glemte å si. Skru av Vsync også i nvidia instillinger. Siden den blir brukt i mye annet kan det være smart å binde den til arma.exe og ikke global, desverre går ikke det med X-Phys. Såklart de vanlige tinga som oppdatere skjerm drivere.. direct X osv.) Endret 31. juli 2009 av Cri Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 En kan si mye om Arma2 men det er ikke mangel på muligheter. http://www.youtube.com/watch?v=eZ_IlKiRxMs Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Noen som vet når neste patch kommer? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Noen som vet når neste patch kommer? De har ikke satt noe dato for neste patch, noe jeg forstår når ikke forrige patch levde særlig opp til forventningene til de fleste. Dessuten ble den utsatt flere ganger, og folk ble hysteriske. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Jeg føler for å kaldkvele BIS hver gang jeg prøver manhatten oppdraget. Og etter at jeg oppdaterte til nyeste Nvidia driver så... KRASJER FAENS MEG HELE JÆVLA MULITPLAYEREN!!! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Jeg synes det er jævlig rart at utviklerene ALDRI tester produktene sine. De må da ha venner/barn som kan teste spillene for dem. Rart at spill alltid er bugfyllt nesten når de kommer ut. Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Jeg synes det er jævlig rart at utviklerene ALDRI tester produktene sine. De må da ha venner/barn som kan teste spillene for dem. Rart at spill alltid er bugfyllt nesten når de kommer ut. Spillbransjen må være den eneste bransjen som får lov til å selge et uferdig produkt. Det er blitt en hvilepute at man kan laste ned oppdateringer som retter opp de verste feilene under veis, og det har brøytet fram akseptet. I dag er det standard, når et nytt spill lanseres, til og med i anmeldelser; Vi regner med at produsenten kommer med en ny patch. Men er det egentlig akseptabelt? Alle feilene jeg har lest om i denne tråden har gjort at jeg ikke har kjøpt spillet. Skal jeg ha rosinboller kjøper jeg heller ikke boller uten rosiner, da venter jeg heller til rosinbollene er ferdigstekt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Kjøpte det på tross av alle negativt ladde kommentarer. Storfornøyd av spillet. Lenke til kommentar
DeviantFractal Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 ArmA 2 koster 17.99 på Play.com ~ 183kr. For de som vurderer å kjøpe i norsk butikk til 399 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå