Gå til innhold

ArmA II: Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Vet ikke om denne har blitt postet før, men her har noen laget en egen sang til Bohemia Interactive ang. Arma2.

Profft er det også. :!:

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det flere som har dårlig vær, sommerferie og Arma2? Si ifra så må vi få til noe coop.

Har skjønt det slik at noen vil spille på play1.nopryl.com i kveld, men er ikke sikker.

Etter 17:30 en gang. Sikkert pga dårlig vær...

:w00t:

Får se om jeg også dukker opp i kveld.

De begynte i går og ser ut til å fortsette i dag.

Lenke til kommentar
Sitter med en ekstra forseglet kopi her nå. Kan hentes i Oslo til ca. 300kr hvis noen fortsatt ikke har funnet spillet i butikken.

Forresten utrolig dumt at bis sine spill blir markedsført så dårlig.

Dæven. Gikk rundt i en haug med butikker i Oslo her om dagen - ingen hadde den.

Bestilte den fra play.com, og de har akkurat postet sendinga.

Ellers hadde jeg helt klart kansellert bestillingen...men men, får leke lit med demoen i mellomtiden...

Lenke til kommentar
Sitter med en ekstra forseglet kopi her nå. Kan hentes i Oslo til ca. 300kr hvis noen fortsatt ikke har funnet spillet i butikken.

Forresten utrolig dumt at bis sine spill blir markedsført så dårlig.

Dæven. Gikk rundt i en haug med butikker i Oslo her om dagen - ingen hadde den.

Bestilte den fra play.com, og de har akkurat postet sendinga.

Ellers hadde jeg helt klart kansellert bestillingen...men men, får leke lit med demoen i mellomtiden...

Bestilte derfra selv, kostet meg 150kr ekstra å få den gjennom tollen. Sure penger.

Lenke til kommentar

er en del aktivitet, men på maaange av serverne hakker spillet akkurat som at det var cpuen min som var begrensningen, men det kan ikke være tilfellet da det går knirkefritt på den charlie foxtrot eller hva det heter forno som det ofte er rundt 100 spillere på. Liker best capture the flag med rundt 20 spillere jeg da, perfekt balanse mellom action og strategi, klart det er moro med et laangt oppdrag hvis jeg er sliten og har tålmodighet til en del venting :)

Lenke til kommentar
Noen så vet hvorfor det er så dårlig med aktivitet på capture the flag og deathmatch? Folk spiller jo bare coop. Jeg vil drepe folk, ikke AI.

Ganske sikker på at det er fordi det må utvikles bedre CTF, C&H og DM...

Men np har jo community laget en template for akkurat dette, så det kan bli flere gode etterhvert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Uff, har ventet i ni dager nå på å få det fra Play.com. Sjekket postkassa for 12 minutt siden, bare ViMenn der :(

Skulle bestilt fra Amazon :/

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Lenke til kommentar
Gjest member-97590
Uff, har ventet i ni dager nå på å få det fra Play.com. Sjekket postkassa for 12 minutt siden, bare ViMenn der :(

Skulle bestilt fra Amazon :/

Ni dager er ikkje akkuratt masse for en pakke fra play.

Ikkje veldig uvanlig at det tar 14 dager.

Kunne jo også bestilt fra gamezone, de har hatt det på lager ganske lenge nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Gamezone hadde det ikke på lager når jeg bestilte. Faktisk hadde ingen nettbutikker i Norge det på lager når jeg skulle bestille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...