Gå til innhold

ArmA II: Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

hehe dette er som alle spill folk finner ut at skarpskyterne er best og alle vil være skarpskytere.. veldig irriterende å respawne hele tida.

Forresten, min første gang i spillet og det var multiplayer, ble jeg spawnkilla.

 

Hvordan i pokker kan det være verdt 47 Euro?

 

Ja uheldigvis kjøpte jeg det av steam, resten av spilla jeg har der har vert på tilbud.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Liker best M16A4 ACG GL :) Og en SMAW på ryggen.. hihi.. herregud for ett fett våpen. Mye tullinger på diverse servre dessverre og teamkillers i spawn er no dritt i etthvert spill. At de i det hele tatt gidder å ligge sånn å skyte ned de som spawner er jo utrolig ? jeg mener hva får man ut av det annet en å ødelegge for alle. Dessuten folk som tar med seg Mobile Respwn rett inn i fiendens leir og parkerer den forran en fientlig tanks :wallbash: En liten guide til teamwork er kanskje på sin plass http://ttp2.dslyecxi.com/

"Dslyecxi's guide is an unbelievably complex, detailed and informative resource, showing many ways how to be more efficient in combat in ARMA II and hopefully also get more enjoyment from the game. The previous guide was already unique, and it is breathtaking to see it this much improved right on time for the international release of ARMA II.

 

This guide is simply one of a kind and I strongly recommend it to everyone who will be sent to Chernarus!"

 

Jeg mener spillet er verdt hver eneste krone, dessvere er det ikke så lett å finne bra teamwork uten å bli med i ett lag som satser på det. Å gå rett i multiplayer som første gangs spiller er nok litt forvirende, jeg var forvirra nok som jeg var på SP.. hehe, så å bruke noen timer på å lære seg hvordan spillet funker er nok best. Være med på små coop(3-10 spiller) missions der hver mann teller og har en rolle er også drit gøy.

Endret av Cri
Lenke til kommentar
Se derja Daily :) Hvilket mission var det da?

hjemmelaget :)

 

 

edit: vi spilte missionet først som snipers, så la vi til noen anti-air soldater og prøvde med chopper, tok ut mange av dem før vi ble skutt ned og døde i forsøket på å ta resten med mp5. Funnet den perfekte balansen mellom grafikk og fps nå og alt flyter pent. At kompisen min kunne se hodet mitt bevege seg etter hvor jeg så i transport helien f.eks er en gull-detalje! vi brukte attack chopperet til slutt for å få has på fiendene da..

 

(specen min er:

e8400 dual core @ 3.5ghz

4gb pc 8500 ddr2

hd4870 512mb)

Endret av Daily-Drifter
Lenke til kommentar

Tøfft, masse muligheter i spillet når det gjelder missions og sånn. Og som du sier, at både hode og munnen til de du spiller med rører i takt med hva spilleren gjør er kult. Det værste er at stemmen på de du spiller sammen fader sammen med avstanden, bare prøv å prat ingame med kompisen din så kan du høre hvor han er i forhold til deg og ca hvor langt borte han er... hihi. Altså tenker ikke på <space> kommandoene, men voip liksom.

 

Driver å holder på no jæklig med grafikk instillingene jeg også og det må en vindunder patch til for å fikse på alt tror jeg, men har funnet en tålig grei instilling. Jeg kjører alt på Normal foruten post processing som er skrudd av og video memory som jeg har på high. Viewdistance på ca 5 000 siden jeg tror det er ett magisk punkt og jeg har skrudd av Nvidia PhysX, skrudd av VSync. Res 1680 x 1050 | 3D res 100%

 

Q6600 @3ghz| 4gb ram @1066| 8800GTS 640mb| Vista 64

Endret av Cri
Lenke til kommentar
Tøfft, masse muligheter i spillet når det gjelder missions og sånn. Og som du sier, at både hode og munnen til de du spiller med rører i takt med hva spilleren gjør er kult. Det værste er at stemmen på de du spiller sammen fader sammen med avstanden, bare prøv å prat ingame med kompisen din så kan du høre hvor han er i forhold til deg og ca hvor langt borte han er... hihi. Altså tenker ikke på <space> kommandoene, men voip liksom.

 

Driver å holder på no jæklig med grafikk instillingene jeg også og det må en vindunder patch til for å fikse på alt tror jeg, men har funnet en tålig grei instilling. Jeg kjører alt på Normal foruten post processing som er skrudd av og video memory som jeg har på high. Viewdistance på ca 5 000 siden jeg tror det er ett magisk punkt og jeg har skrudd av Nvidia PhysX, skrudd av VSync. Res 1680 x 1050 | 3D res 100%

 

Q6600 @3ghz| 4gb ram @1066| 8800GTS 640mb| Vista 64

 

Jeg sliter også med graffikkinstillinger. Jeg kan kjøre alt på Very High med 2000 i view når det ikke er noen AI med i spillet, eller få av dem. Men i f.eks campain er det håpløst å spille på very high. Nå sitter jeg selv med bare E6600 og 8800 GTX XT, så er vell på tide å oppgradere snart..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

MrLG, uten tvil :p Jeg har selv Q6600 og 8800 GTX XXX (768 mb), spiller ikke på fullt.

 

Selv vet jeg ikke om jeg vil oppgradere. Koster sykt mye penger, og jeg sparer til lappen. Dessuten burde jeg vel skiftet til 1366 systemet, 775 holder vel ikke stort mye lenger til de nye spillene? (tenker på fremtidig oppgradering etc.)

 

XFX GTX 295 og i7-920 samt 12 gig ram pc12800 på et Asus Rampage II Extreme hadde vært nice.

 

Edit: men da måtte jeg vel trengt ny psu. (1000 watt fra Corsair hadde vel gjort susen :) )

 

Evt. et Asus P6T Deluxe. Er ikke fan av oc palm, og her får man dessuten mulighet for dobbelt så mye ram(24 gb).

 

Ser heller ikke noe negativt med Asus P6T og den er billigere :)

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Lenke til kommentar
hehe dette er som alle spill folk finner ut at skarpskyterne er best og alle vil være skarpskytere.. veldig irriterende å respawne hele tida.

Forresten, min første gang i spillet og det var multiplayer, ble jeg spawnkilla.

 

Hvordan i pokker kan det være verdt 47 Euro?

 

Ja uheldigvis kjøpte jeg det av steam, resten av spilla jeg har der har vert på tilbud.

 

Det er jo oppdragene du spiller du klager på, det er ikke spillet sin skyld. Det blir som å holde en vegarbeider ansvarlig for at noen kjører uforsvarlig på veien hans.

 

Det finnes oppdrag hvor f.eks sniper roller er begrenset.

Lenke til kommentar
MrLG, uten tvil :p Jeg har selv Q6600 og 8800 GTX XXX (768 mb), spiller ikke på fullt.

 

Selv vet jeg ikke om jeg vil oppgradere. Koster sykt mye penger, og jeg sparer til lappen. Dessuten burde jeg vel skiftet til 1366 systemet, 775 holder vel ikke stort mye lenger til de nye spillene? (tenker på fremtidig oppgradering etc.)

 

XFX GTX 295 og i7-920 samt 12 gig ram pc12800 på et Asus Rampage II Extreme hadde vært nice.

 

Edit: men da måtte jeg vel trengt ny psu. (1000 watt fra Corsair hadde vel gjort susen :) )

 

Evt. et Asus P6T Deluxe. Er ikke fan av oc palm, og her får man dessuten mulighet for dobbelt så mye ram(24 gb).

 

Ser heller ikke noe negativt med Asus P6T og den er billigere :)

 

Prosessoren din er helt grei til Arma2, hakka meg fram i spillet med en e6320 på 3ghz før, men etter jeg fikk en Q9450(3,2Ghz) blei spillet helt laggfritt, utenom inputlagg da :p

Jeg vil nesten si at spillet KREVER quad prosessor. Har du hovedkort som støtter SLI kan du jo få tak i et 8800gtx til. (Har faktisk et liggende som du kan få billig :whistle: )

 

 

Ellers vil jeg si at jeg blei litt skuffa over spillet, var ikke SÅ realistisk som jeg hadde trudd. Elsker karakteranimasjonen og ristinga når du løper :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Har du et XFX GeForce 8800 GTX XXX 768 mb liggende ? :D

 

edit: har ati crossfire :\

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Lenke til kommentar
MrLG, uten tvil :p Jeg har selv Q6600 og 8800 GTX XXX (768 mb), spiller ikke på fullt.

 

Selv vet jeg ikke om jeg vil oppgradere. Koster sykt mye penger, og jeg sparer til lappen. Dessuten burde jeg vel skiftet til 1366 systemet, 775 holder vel ikke stort mye lenger til de nye spillene? (tenker på fremtidig oppgradering etc.)

 

XFX GTX 295 og i7-920 samt 12 gig ram pc12800 på et Asus Rampage II Extreme hadde vært nice.

 

Edit: men da måtte jeg vel trengt ny psu. (1000 watt fra Corsair hadde vel gjort susen :) )

 

Evt. et Asus P6T Deluxe. Er ikke fan av oc palm, og her får man dessuten mulighet for dobbelt så mye ram(24 gb).

 

Ser heller ikke noe negativt med Asus P6T og den er billigere :)

 

Ja huff, tror ikke jeg orker å "invistere" i noen PC deler nå jeg heller, da det koster så mye :p Men egentlig er det også faktisk såpass få spill som man ikke kan spille på fullt at det ikke er verdt å oppgradere enda for min del :)

Lenke til kommentar
Har du et XFX GeForce 8800 GTX XXX 768 mb liggende ? :D

 

edit: har ati crossfire :\

 

Er i hvertfall et XFX GeForce 8800 GTX, husker ikke om det er XXX edition :hmm:

Men vil nok ikke funke med CF hovedkort (med mindre det er X58 da :p)

 

Hva syntes folk om Editoren da, laga noen store kriger ?

Lenke til kommentar
Ellers vil jeg si at jeg blei litt skuffa over spillet, var ikke SÅ realistisk som jeg hadde trudd. Elsker karakteranimasjonen og ristinga når du løper
Er det bare å vente til disse realisme moddene kommer.. da kan du ikke stå nærmere enn 100m om du ikke vil ha blåst hode av deg selv når det fyres av artilleri. Vet ikke om jeg vil ha det noe mer realsistisk enn hva det er nå egentlig

 

Har brukt ArmaIIMark mye for å sjekke grafikk instillinger. Kanskje den kan være til hjelp for andre også :) Selv om den testen er litt rar må jeg si. Husk å kjøre 2 ggr på samme instillingene pga buffring. test nr 2 vil da være riktig sum

Lenke til kommentar
Jepps.. dette ser gøy ut. Vi driver allrede med litt ArmA 1 og komemr til å satse mye på Arma2 - Hadde vært gøy om noen her hadde blitt med i krigen :) Akuratt nå har vi en fun server som det er litt aktivitet på + VT og alt står klart. Nettsiden står foreløpig til Cod4 layout men det arbeides på saken "as we speak" Kom å besøk oss :)

 

www.victrixlegion.com

Hva er ipen till vt serveren da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...