MrL Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Vell selvom gameplayet kan bli annerledes, tror jeg ikke graffikken blir dårligere fordet. Graffikken er veldig bra, indeed. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det er gameplay-grafikk det vi ser ja. Mulig det ser litt annerledes ut når det sees i first person, men jeg synes det ser utmerket ut. Men får håpe vi får litt gameplay snart. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Har forventninger til ArmA II, til tross for at det første spillet aldri falt i smak, noe som Operation Flashpoint gjorde. Er litt skeptisk til at fysikken er fremdeles virker forhåndsanimert, og hvordan AI`en blir å fungere. Lenke til kommentar
Intellio Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Dette ser bra ut, gleder meg! Er det hver fredag det kommer nye klipp på Amra2 sin side? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Dette ser bra ut, gleder meg! Er det hver fredag det kommer nye klipp på Amra2 sin side? Tror ikke det. Det har knapt kommet noen nye klipp siden HD-klippet for lenge siden. Lenke til kommentar
Sk3pt Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Er det hver fredag det kommer nye klipp på Amra2 sin side? Torsdag-fredag tror jeg ja, men det kan vel variere litt. Lenke til kommentar
Sk3pt Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Ny faction update ! Chernarussian movement of the Red Star (ChDKZ) Endret 14. februar 2009 av Sk3pt Lenke til kommentar
AndW Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Å herregud som jeg gleder meg til dette spillet!!! Det ser jo bare bedre og bedre ut for hver trailer/faction update som kommmer. "Traileren" for the fakjsonen var jo bare utrolig kul. Håper vi får spille gerilja-soldat i løpet av kampanjen . Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Nesten ingen gameplay, og da er det fremdeles ingenting å se frem til etter min mening. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Den nyeste filmen er jo "filmet" i first person. Om man har spilt det første Arma vet en jo sånn omtrent hvordan det kommer til å se ut. Virker som at de prøver å fokusere litt mer på storyen i forhold til det første spillet. Synes Operation Flashpoint var veldig bra siden det hadde en bra kampanje og at det var såpass realistisk. Det var noen gode oppdrag i Arma og, men syntes det tok en litt snodig vending. Lenke til kommentar
LastNinja9 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Ser jo bare helt utrolig bra ut ! Den mest realistiske grafikken jeg har sett i et spill i hvertfall. Bare de fikser litt på kontrollene uten at spillet ender opp som et arcade spill (CS, BF2, COD4), så blir dette det ultimate spillet ever. Rart det ikke er mer populært i Norge. Lenke til kommentar
Sk3pt Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Ny konge update ! Chernarussian Defence Forces Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Wow. Blir mer og mer imponert over hver trailer som kommer. Men noe av det jeg frykter mest er at den endelige versjonen blir Arma 1 med oppusset grafikk. Håper gameplay er finpusset litt. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Skal si meg enig i at grafikken ser veldig bra ut nå. Dersom spillbarheten klarer å levere tror jeg dette blir årets spill for min del, med mindre ikke Operation Flashpoint 2 blir bedre. Lenke til kommentar
Sk3pt Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Nye screenshots : Endret 26. februar 2009 av Sk3pt Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Åhhh fly :D:D Var det i 1'ern? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Åhhh fly :D:D Var det i 1'ern? Det var med i Operation Flashpoint, så regner med det var i Armed Assault. Spillet var dog så elendig at jeg aldri fant ut av det. Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Åhhh fly :D:D Var det i 1'ern? Det var med i Operation Flashpoint, så regner med det var i Armed Assault. Spillet var dog så elendig at jeg aldri fant ut av det. Takker Lenke til kommentar
LianLidude Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Har trua på dette, va mer gira på OFP2 før men ettersom jeg har forstått det nå så skal OFP2 baseres på NPCer i multiplayer. Man er squadleader selv og styrer en squad på 6-8 NPC/boter og det er for meg helt uaktuelt, da blir det arma2 i stede da de satser på ordentlig MP med personer og ikke boter. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Bohemia har jo klaget på Codemasters, for å kalle det spillet sitt Operation Flashpoint 2. Spillet har jo veldig lite å gjøre med det første å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå