Gå til innhold

ArmA II: Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde et veldig minneverdig øyeblikk i multiplayer i går. Vi hadde nettopp rensket en by i domination og fikk melding om at fienden skulle prøve å ta byen tilbake. Fienden hadde tanks som stormet gjennom byen, og drepte de fleste rundt meg. Jeg løp gjennom hele byen med tanksen i hælene, og ble til slutt omringet av både tanks og en BMP. Begge var kanskje 5 meter unna i det flere missiler kommer susende og tar ut begge. Like etterpå ser jeg en Cobra fly over hodet i lav høyde. Det var virkelig en herlig opplevelse.

Lenke til kommentar

Etter hva jeg har hørt er det best å styre unna Steam på Arma 2, men igjen så kan det bare være noe jeg har fått med meg sånn på si :p

 

Noen her som liker å spille coop missions :) ?

 

YES ! Har såvidt bevegd meg inn på å lage coop missions også, men det tar nok litt tid å få det som jeg vil ha det :D Vi spiller omtrent bare missions i coop

Endret av Cri
Lenke til kommentar

Ikke kjøp dette,lasta ned demoen og ble sjokkert over hvor dårlig følse du får av at du er inni spillet herregud du løper så¨vimsete at du ikke ser noe. Og helikoptere har de virkelig greid å lage vannskelig å kjøre tok meg 10min å skjønne ossen jeg fløy,men da bare styrta det for faen.

Lenke til kommentar
Ikke kjøp dette,lasta ned demoen og ble sjokkert over hvor dårlig følse du får av at du er inni spillet herregud du løper så¨vimsete at du ikke ser noe. Og helikoptere har de virkelig greid å lage vannskelig å kjøre tok meg 10min å skjønne ossen jeg fløy,men da bare styrta det for faen.

 

Er vel fordi du ikke klarer å spille det.

 

Styringen er grei den, ikke så lett at alle mestrer den med en gang, men ikke så vanskelig at ingen klarer det =P

Lenke til kommentar

Både Operation Flashpoint og Armed Assault hadde også litt uvant kontroll, men det er en tilvenningssak. Man kan stille inn hvor mye "slakk" man ønsker i bevegelsen av siktet før man snur seg eller ser opp og ned. Men jeg synes at kontrollen faktisk kan bli noe vanskelig og utfordrende dersom man har litt lav framerate.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M

Hvis du ikke er villig til å bruke en go del tid på å lære deg spillet, så er nok ikk Arma II spillet for deg.

 

Jeg derimot liker spillet av akkurat denne grunnen, jeg elsker spill som virkelig er kompliserte og som det tar lang tid å lære seg alt.

Lenke til kommentar

Hovedtingen med ArmA er at du ikke kan se på det som ett FPS. Det er en Sim.

 

Tør ikke tenke på hvor lang tid jeg brukte på å bare få flyet i lufta i LOMAC.. hadde jeg forventet ett arcade spill, så hadde jeg gått lei. Men jeg forventet en Simulator, og det fikk jeg...

Lenke til kommentar
Både Operation Flashpoint og Armed Assault hadde også litt uvant kontroll, men det er en tilvenningssak. Man kan stille inn hvor mye "slakk" man ønsker i bevegelsen av siktet før man snur seg eller ser opp og ned. Men jeg synes at kontrollen faktisk kan bli noe vanskelig og utfordrende dersom man har litt lav framerate.

Sorry for at jeg spør, men hvor stilles denne slakken? Har leita, men finner ikke noe særlig som gir respons.

 

 

Btw, digger helikopter flyging! Det eier. Bruker bare tastaturet foreløbig, men har ei stikke liggende. Verdt å prøve den kanskje? Erfaringer med stikke?

Lenke til kommentar

I ArmA kunne man stille den med en horisontal sliderbar i options, men jeg husker ikke hvor eller hva den het. Men jeg regner med man kan stille det også i ArmA II. Google er heller ikke til særlig hjelp på å finne den igjen, dessverre, så du får prøve deg fram. Jeg tror den het noe med "crosshair".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Spiller forresten ikke laggfritt med mange spillere. Da lagger det. Og med en 20-30 helikoptre i lufta fra hver side så kræsjer det :(

 

Jeg som elsket å se AH-12'ene fly lavt over trær å skyte ned de fiendtlige helikoptrene. Jaja :(

Lenke til kommentar
Ikke kjøp dette,lasta ned demoen og ble sjokkert over hvor dårlig følse du får av at du er inni spillet herregud du løper så¨vimsete at du ikke ser noe. Og helikoptere har de virkelig greid å lage vannskelig å kjøre tok meg 10min å skjønne ossen jeg fløy,men da bare styrta det for faen.

 

At du ikke kan fly helikoptere er fordi du er dårlig. Det er "lett" når man venner seg til det, dvs det er lett å styre, lande, lette osv, men såklart når man skal skyte og styre trengs det trening.

 

At du ikke ser noe når du løper er fordi du har for mye head bob, dette kan du stille ned på options>game meny og få den helt bort hvis du vil, men selv så liker jeg den effekten.

 

I ArmA kunne man stille den med en horisontal sliderbar i options, men jeg husker ikke hvor eller hva den het. Men jeg regner med man kan stille det også i ArmA II. Google er heller ikke til særlig hjelp på å finne den igjen, dessverre, så du får prøve deg fram. Jeg tror den het noe med "crosshair".

 

På options>game meny kan man under floating zone stille inn dette med hvordan geværet oppfører seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...