NoBrainer Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Er ikke så glad i Dell, men jeg tror at en Dell XPS eller en AlienWare er tingen å gå for. Kanskje mye annet som er bra også... Minst 4GB minne og så rask CPU som overhodet mulig. Så er det bare å velge GPU som kanskje holder mål da... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Er det virkelig slik at man ikke kan få sine allierte til å skyte andre allierte(evt. en selv) ? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Tror dine allierte begynner å skyte på deg vis du dreper mange nok av dine egne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Det vet jeg, men tenkte på at de står å sikter på meg, og når jeg velger open fire så skyter de. Var da slik på eneren om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
serru-d Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Heisann. Venter arma 2 i posten idag. Lurer på om min gamerpc holder veryhigh settings(se min profil),eller må jeg skaffe en quadprosessor?. Gleder meg som en unge. Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Det vet jeg, men tenkte på at de står å sikter på meg, og når jeg velger open fire så skyter de. Var da slik på eneren om jeg ikke husker feil. Ja, det skal fungere. Trykk på 2 for å få frem Target-menyen, så velger du blinken og så trykker du på tre to ganger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Prøvde å trykke på tre, men skjedde ikke noe. Prøvde også venstreklikk, men ei heller reaksjon. Eneste som skjedde var at jeg gikk ut av target menyen. Fra der, hva er det jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Ta tutorialen for gruppeledelse først. Du må velge soldat #2 med F2(eller tasten til venstre for 1 for å velge alle soldatene du har samtidig), så kan du velge hva han skal gjøre. Endret 2. juli 2009 av -sparks- Lenke til kommentar
Lange Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Er det dårlig optimalisert som det forrigje? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 ArmaII gikk uendelig mye bedre enn ArmaI på min PC iallefall.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Ja, er nok bedre optimalisert tror jeg. Går mye bedre på min også. Sparks: skal gjøre det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Har gjort all treningen nå, får det fortsatt ikke til. Men spiller demo altså. Lenke til kommentar
serru-d Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Da var arma2 på pcn med 1.02patch,vel blandet føleser her.. Prøvde alt på high,ikke noe å skryte av..lagg!. Funker FRAPS til dette spillet? synes at alt på normal-setting ble litt for tåkete for min del.. Noen forslag til setting? Takker så meget for svar. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Hva har du view distance på? og husk at meny oppløsningen stilles uavhenging av ingame oppløsning. Endret 2. juli 2009 av MrLee Lenke til kommentar
serru-d Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hva har du view distance på? og husk at meny oppløsningen stilles uavhenging av ingame oppløsning. visebility på 2500 hvis det er d du mener? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Det er det ja.. Hmm det var jo ikke særlig mye det heller. Har den på 3000 jeg uten problemer.. men det er jo en forskjell på skjermkortene også da... Lenke til kommentar
serru-d Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) MrLee ser du har nesten samme oppsett som meg. kass setting har du? Har sapphire jeg også. cpu klokket til 3.8 nå på sommertid. Endret 2. juli 2009 av serru-d Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) very high, 3017 view, 1920x1200. vet ikke helt ang. AA og AF. Jeg har quad core da, tar ikke dette spillet i bruk quad? edit: ja det gjør det. Endret 2. juli 2009 av MrLee Lenke til kommentar
serru-d Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Mener å ha lest en link som obergeru la ved en annen side her på hw som sier at quad støttes. Hvilken driver har du på gpu,har selv 9.6 Endret 2. juli 2009 av serru-d Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Ja, har sett flere rapporter som viser økende ytelse jo flere cores som settes i bruk. Forresten, her er en helt ny utviklerdagbok om kontrollene i Arma 2. Veldig interessant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå