Ravusy Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 £29,95 på GamersGate.co.uk. 120kr billigere enn på Steam. Eller 25 pund fra www.play.com og det er med gratis frakt... Fant forresten ut av det med in-game chat selv! Men finnes det ikke en måte å få opp FPS som å skrive "Show-fps" i console eller lignenede, som vi finner i både cod og FC2? Pluss MVA og fortollingsgebyr når pakken ankommer nærmeste tollsted. Lenke til kommentar
NoBrainer Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 ArmA2 har IKKE noen FPS teller innebygd. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Svært vanskelig det skulle være å få installert Arma 2 da... Får ørten CRC-errors på samme og forskjellige plasser når jeg forsøker å installere. Nå kopierer jeg dvd-bildet på pc-en og prøver igjen. Hvis ikke så får jeg prøve å nappe ut en ram-brikke. Andre som har opplevd CRC-errors under installeringen av Arma 2? Fra dvd selvsagt. EDIT: Ok... Da er den siste utveien retur. Bah... Endret 30. juni 2009 av heanwi Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Oppdatert firmware på DVD spillern din? Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Bestilte spillet i går natt fra Spaceworld, men i dag står det at det er utsolgt. Håper inderlig at de har en kopi med mitt navn på. Har ikke blitt sendt i dag, så jeg er litt skeptisk:S Får kose meg med demoen så lenge, men jeg er farlig utolmodig. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Oppdatert firmware på DVD spillern din? Ja, men fikk det til til slutt. Løsningen ble til at jeg kopierte (type: ctrl + c) dvd-en og limte innholdet inn på en annen harddisk. Startet setup fra den nylig "limte" mappen. Lage en iso av dvd-en funket ikke. Bestilte spillet i går natt fra Spaceworld, men i dag står det at det er utsolgt. Håper inderlig at de har en kopi med mitt navn på. Har ikke blitt sendt i dag, så jeg er litt skeptisk:S Får kose meg med demoen så lenge, men jeg er farlig utolmodig. Prøv LiveChaten til Spaceworld. Fantastisk service. Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Livechatten er stengt i sommer, men har sendt en e-post. Får håpe jeg får svar i morgen. Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 ekstremt buggy spill med forferdelig mouse acellerator som ikke kan slåes av og inputlag fra helvete. her trengs det patcher i flertall for å gjøre singleplayer delen spillbart. beta vil jeg kalle dette. 1.02.. no way. her burde man fått pengene refundert. synde greier, spillet virker fantastisk, men sett at ArmA1 fortsatt er på samme stadiet enda og har samme problemene.. ser jeg ikke noe framtid for det foruten de mest hardbarka fans :/ Lenke til kommentar
NoBrainer Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 ekstremt buggy spill med forferdelig mouse acellerator som ikke kan slåes avog inputlag fra helvete. her trengs det patcher i flertall for å gjøre singleplayer delen spillbart. beta vil jeg kalle dette. 1.02.. no way. her burde man fått pengene refundert. synde greier, spillet virker fantastisk, men sett at ArmA1 fortsatt er på samme stadiet enda og har samme problemene.. ser jeg ikke noe framtid for det foruten de mest hardbarka fans :/ hihi så sant så sant Men så er det kun de hardbarka som holder ut hardcore, mens pysene spiler CoD.... Lenke til kommentar
Psykl0n Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Run as admin og alt mulig ? er neimen ikke sikker altså, vet at noen har hatt litt problemer med grafikk kortet og at de måtte bytte til en litt eldre driver. Jeg ville gått til http://forums.bistudio.com/index.php og lett litt rundt der. Det er en ny build av V 1.02 som gir en del oppdateringer. http://forums.bistudio.com/showthread.php?t=75075 Kasnkje ved å installere den så fikser det seg ? We decided to release an updated patch 1.02 build 58134, * Fixed localVRAM detection on Vista x64 systems with 8 GB RAM and more Avinstallerte spillet, installerte spillet, patcha spillet til 1.02.58134. Får fortsatt de irriterende freezene. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 ekstremt buggy spill med forferdelig mouse acellerator som ikke kan slåes avog inputlag fra helvete. her trengs det patcher i flertall for å gjøre singleplayer delen spillbart. beta vil jeg kalle dette. 1.02.. no way. her burde man fått pengene refundert. synde greier, spillet virker fantastisk, men sett at ArmA1 fortsatt er på samme stadiet enda og har samme problemene.. ser jeg ikke noe framtid for det foruten de mest hardbarka fans :/ Bra! Så slipper vi CS kiddies. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Synest vi som har kjøpt ARMA I burde fått halv pris. ARMA II ser ikke ut som stort annet enn en liten oppgradering fra eneren. Eneste fordelen jeg ser med 2'ern er at det tar mindre tid å loade. Lenke til kommentar
NoBrainer Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Synest vi som har kjøpt ARMA I burde fått halv pris. ARMA II ser ikke ut som stort annet enn en liten oppgradering fra eneren. Eneste fordelen jeg ser med 2'ern er at det tar mindre tid å loade. [ironi] Det er sant nok. Egentlig så synes jeg dette er bare en oppgradering fra OFP, så jeg burde fått igjen pengene for ArmA og ArmA2. [/ironi] Men seriøst, hvis du sliter så mye, så kanskje dette ikke er for deg. Kanskje du ikke liker måten spillet egentlig er på. Kanskje du trenger CoD, BF eller CS for å synes at dette er gøy? Ikke veit jeg, men jeg er jo tross alt inhabil. Jeg liker jo måten BIS har tenkt på og måten de har laget spillet så åpent. Men ja det er bugs. Det kommer det til å være lang tid fremover. De som har blitt med å spillt litt på torsdagene våres, ser ut til å like spill formen, men det er jo ikke sikkert at du aleine liker det. jeg spiller sjelden eller aldri SP, mer eller mindre kun MP. NoPryl satser på å finne gode missions og / eller lage missions selv. Slik at vi sammen kan ha mest mulig morro. Hvis du leiter etter bugs, så har du nok å gjøre, men hvorfor skal man gidde å leite etter det da?? Å snakke om å kreve pengene tilbake, det kan du gjøre mot BIS. Vi trenger vel strengt tatt ikke høre på det. Da vi faktisk ikke får gitt deg pengene dine tilbake... Det er skikkelig synd at du ikke liker spillet, men jeg mener nå at dette spillet ikke er for alle og det kommer det heller ikke til å bli. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Hvem sa jeg ikke likte spillet? Sier bare at det er lite forbedring i fra forgjengeren, og at prisen er for høy i forhold til hva forgjengeren ga. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Er det noen som har kjøpt fra Play.com rundt release som har fått kopien sin enda..? Jeg bestilte dagen etter, og spillet ble (naturlig nok) sendt førstkommende mandag. Demoen begynner å bli litt begrensende, og jeg er utålmodig Lenke til kommentar
ketle Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg fikk min i posten i går fra Play.com, men den har stått sinnsykt lenge i tollen. Tollgebyret var på hele 169,- NOK slik at sluttprisen ble nesten like dyr som Steam. Jeg liker Steam veldig godt, men har boikottet dem etter at dem begynnte med 1 dollar = 1 euro Lenke til kommentar
Morten1987 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Hei. Ønsker og få mest mulig ut av arma 2. men siden dataen min ikke kan kjøre det på den beste grafikken, så har jeg bestemt meg for og kjøpe ny. Noen som kan hjelpe meg til og finne den ultimate (helst bærbare) maskinen til og spille arma 2, med den beste grafikken? da mener jeg alt på maks.. den ultimate arma 2 maskinen.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Hei. Ønsker og få mest mulig ut av arma 2. men siden dataen min ikke kan kjøre det på den beste grafikken, så har jeg bestemt meg for og kjøpe ny. Noen som kan hjelpe meg til og finne den ultimate (helst bærbare) maskinen til og spille arma 2, med den beste grafikken? da mener jeg alt på maks.. den ultimate arma 2 maskinen.. Hvis du skal ha en bærbar PC til å spille ArmA II på maks, må du ikke være redd for å skyte inn penger på PC-en. Lenke til kommentar
Morten1987 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Hadde jo håpet på det da, siden det er mer praktisk. men bare og komme med forslag til stasjonær også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå