FalcoN200285 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Jeg bruker alt-key jeg. Men skjønner godt hvor kult det kan være. Men tviler jeg tar meg råd til slikt utstyr. Er vel ikke så mange spill som støtter TrackIR? :O Det er ganske mange spill som støtter det da http://www.naturalpoint.com/trackir/03-enh...-games-all.html Endret 28. juni 2009 av geromino Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Fikk min TrackIR 5 i dag. Skal si det var kjekt i Arma 2!! Heldigrisen, har sinnsykt lyst pa en selv. Hvor kjopte du den? Her er en video for de som har lyst til a se TrackIR brukt med Arma 2: Kjøpte den hos Flightsim.no Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Hadde noen utrolig kule runder på Attack on Kozlovka mission i går kveld og natt. Vi var en tropp på 6 som kom oss helt inn til byen med vanvittig bra lagspill Flere som har lyst å bli med så er nettsiden på vei opp igjen, så hold et øye med Victrixlegion.com Lenke til kommentar
VgRD Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Hei, prøvde å kjøpe spillet fra gamersgate nå, men står at jeg ikke kan laste ned før release, var ikke release på fredag?? Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Hadde noen utrolig kule runder på Attack on Kozlovka mission i går kveld og natt. Vi var en tropp på 6 som kom oss helt inn til byen med vanvittig bra lagspill Flere som har lyst å bli med så er nettsiden på vei opp igjen, så hold et øye med Victrixlegion.com Hadde vært gøy å hatt en alliert clan å spille coop missions med på Arma 2 vi er vel 3 til 4 stk nå som har bestillt arma 2 spillet! vi spiller egentlig american army 2.x og 3.x samt Cod4 og kanskje legger til plan med å satse litt coop missions på arma 2 men vi er litt for få enda vis noen er intressert så ta kontakt med meg på pm heller så stikke innom siden våre på www.nstclan.com/forum. Hilsen [NST]FalcoN. Lenke til kommentar
dado Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Hvordan går arma2 på deres maskin. Jeg kjører på high spec, har ganske grei fps 50-70.Når jeg er i byen så pleier spillet å lagge litt, da går fps ned til 30-40.Jeg tenkte meg at den skulle gå mye bedre på maskinen min en den gjør nå. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Hvilke innstillinger kjører du det på? Lenke til kommentar
Armador Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Hvordan får man opp FPS in-game? Og hvordan skriver man til alle i MP? Endret 29. juni 2009 av Fatality2 Lenke til kommentar
dado Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Nå er jeg på jobb,så jeg husker ikke.Men med mine spec burde jeg kanskje spillt på normal, eller trur dere den skulle klart high eller wery high. Jeg kjører 2*ATI 4870 512 MB sili.Kanskje den ikke støtter sili helt ennå. Endret 29. juni 2009 av dado Lenke til kommentar
NoBrainer Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Hvordan får man opp FPS in-game? Og hvordan skriver man til alle i MP? Vil du se hva du har i FPS (bruk TS Overlay eller Fraps) eller vil du ha høyere FPS (justere på innstillinger)? Man trykker default på "-" for å få opp skrivingen. Bruk "," eller "." for å bla i hvilke kanaler og bruk "Global" for å skrive til absolutt alle. Nå er jeg på jobb,så jeg husker ikke.Men med mine spec burde jeg kanskje spillt på normal, eller trur dere den skulle klart high eller wery high. Jeg kjører 2*ATI 4870 512 MB sili.Kanskje den ikke støtter sili helt ennå. Den klarer sikkert High. Du burde laste ned siste build av 1.02. Samt at det er Crossfire du kjører med og ikke SLI. ArmA2 som de andre BIS spillene trenger ikke veldig høy FPS, men et sted mellom 30 og oppover er å fortrekke. Jeg bruker alltid å sette på vsync, så min kommer aldri over skjermen sin hastighet på 60Hz. Men spillet glir best når FPS er mer enn 30. Siden du har så mye videominne, så kan det hende du må teste litt frem og tilbake for å få mest mulig ut av dine innstillinger. Du trenger ikke nødvendigvis sette ALLE innstillingene på Normal. Du må teste litt frem og tilbake og se hva som gir best effekt for deg. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Noen som har funnet det i butikk enda? Lite lysten på å kjøpe det på steam grunnet $ = € saken deres. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Hverken Spaceworld, eller Gamestop. Har det her i bodø. Lenke til kommentar
Psykl0n Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Er det noen andre enn meg som opplever at spillet crasher når du har spilt i 15-45 minutter? Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 £29,95 på GamersGate.co.uk. 120kr billigere enn på Steam. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Er det noen andre enn meg som opplever at spillet crasher når du har spilt i 15-45 minutter? SP / MP - Når du er game host? Mulig det er at maskina di blir for varm? Fant i alle fall at det kan være lurt å få 3d res på 100% og slå av post prossesing, samt kanskje tone ned object detail om du har problemer. Akuratt nå kjører jeg High settings med 3d res 100% (1680x1050), post prossessing disable og anti aliasing på low. Specs på min maskin er i signaturen. @Geronimo Høres gøy ut, vi er en gjeng som har vært med på PR (bf2 mod) en stund og det er vel det nærmeste vi har kommet arma sjangeren. Ellers er det litt random med COD4 og sånt, altså ingenting organisert. Vi har det utrolig gøy med coop missions i Arma 2 på lukket server på kveldene der vi er 4-6 spillere og klekker ut strategier for å nå målet. Dere er velkommene til å bli med (PM sent) Lenke til kommentar
Psykl0n Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Jeg har ikke varmeproblemer eller noe. HWMonitor viser maks 53 grader på CPU og 60 grader på GPU.. Spiller med settings på very high, 1920x1200 oppløsning og 100% 3d resolution. Har ganske bra FPS, ser ikke hvor mye jeg har har men det er en del over 30. Spillet fryser, men jeg kan trykke ctrl-alt-del og komme til skrivebordet. Spillet avslutter da seg selv uten at jeg trenger å avslutte applikasjonen. Om du tror det er et maskinvare problem så stikk innom profilen min her. Men tviler på at det er maskinvarefeil. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 oppdatert spillet også da? Lenke til kommentar
Armador Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 £29,95 på GamersGate.co.uk. 120kr billigere enn på Steam. Eller 25 pund fra www.play.com og det er med gratis frakt... Fant forresten ut av det med in-game chat selv! Men finnes det ikke en måte å få opp FPS som å skrive "Show-fps" i console eller lignenede, som vi finner i både cod og FC2? Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Run as admin og alt mulig ? er neimen ikke sikker altså, vet at noen har hatt litt problemer med grafikk kortet og at de måtte bytte til en litt eldre driver. Jeg ville gått til http://forums.bistudio.com/index.php og lett litt rundt der. Det er en ny build av V 1.02 som gir en del oppdateringer. http://forums.bistudio.com/showthread.php?t=75075 Kasnkje ved å installere den så fikser det seg ? We decided to release an updated patch 1.02 build 58134, * Fixed localVRAM detection on Vista x64 systems with 8 GB RAM and more Endret 30. juni 2009 av Cri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå