Gå til innhold

ArmA II: Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lQle7N2M

Har testet demoen og er meget imponert sa langt. Noe jeg var overasket over er at spillet tar i bruk alle 8 cores i min i7 920 CPU. Tror det faktiskt er forste gang jeg ser et spill bruke alle 8.

Lenke til kommentar
flere enn meg som sliter sykt med ytelse på demoen?

Her funker det ikke så godt som det burde iallfall. Virker som det er noe inkompatibilitet ett eller annet sted. Mistenker W7-versjonen jeg kjører nå, den har blitt treig som sirup fra tid til annen de siste dagene.

Lenke til kommentar
flere enn meg som sliter sykt med ytelse på demoen?

Her funker det ikke så godt som det burde iallfall. Virker som det er noe inkompatibilitet ett eller annet sted. Mistenker W7-versjonen jeg kjører nå, den har blitt treig som sirup fra tid til annen de siste dagene.

 

Hos meg er det så og si ikke spillbart. Alt er skrudd på laveste og jeg får ikke fps høyere enn 22 på den benchmarken. Kørte Arma1 bedre på samme specs.

Lenke til kommentar
Jeg fikk faktisk bedre ytelse av å sette opp til "very high" enn det jeg fikk med f.eks "normal" eller "high"

 

kjører 1920*1080 på very high nå.

 

specs:

 

Win Vista 64bit

Intel Core 2 Duo E8400 @ 3.0 ghz

8 gig RAM

260 GTX 896 MB RAM

Jeg haddde bedre på normal enn på low...

 

Og jeg pleier aldri å være nøye på om jeg kan ha på low eller medium osv, det pleier å gå greit uansett... Men på low var det ufyselig! Det var helt uklart, som når man tar på seg briller som ikke er riktige for deg... Helt forferdelig... Hadde planer om å skru opp view distance, og ned kvaliteten, men det var helt fælt å se på...

Lenke til kommentar
Jeg fikk faktisk bedre ytelse av å sette opp til "very high" enn det jeg fikk med f.eks "normal" eller "high"

 

kjører 1920*1080 på very high nå.

 

specs:

 

Win Vista 64bit

Intel Core 2 Duo E8400 @ 3.0 ghz

8 gig RAM

260 GTX 896 MB RAM

Jeg haddde bedre på normal enn på low...

 

Og jeg pleier aldri å være nøye på om jeg kan ha på low eller medium osv, det pleier å gå greit uansett... Men på low var det ufyselig! Det var helt uklart, som når man tar på seg briller som ikke er riktige for deg... Helt forferdelig... Hadde planer om å skru opp view distance, og ned kvaliteten, men det var helt fælt å se på...

 

Husk at de også kjører forskjellig oppløsning på menyen og ingame. Så det kan være en ide å skru opp gfx ingame også.

Lenke til kommentar
For de som har spillt litt på campaingen

 

 

 

Nå er jeg kommet til Razor Two, og kan endelig ferdes fritt... Men det kom opp "new support avaible: transportation" eller noe sånt... Men hvordan gjør jeg dette?

 

For å tilkalle transport går du inn på "communication" på spacebar-menyen, velger support/transport og klikker på kartet hvor du vil plukkes opp. Om helikopteret er i nærheten er det bare å sette seg inn så kommer dette opp automatisk.

 

Har så å si gitt opp kampanjen nå. Kom meg gjennom Manhattan etter at jeg "jukset" litt. Men det neste oppdraget er like bugga som det forrige. Venter med å fortsette til en patch virkelig har renset opp en del bugs. Heldigvis er det masse å leke seg med i editor og multiplayer.

Lenke til kommentar
For de som har spillt litt på campaingen

 

 

 

Nå er jeg kommet til Razor Two, og kan endelig ferdes fritt... Men det kom opp "new support avaible: transportation" eller noe sånt... Men hvordan gjør jeg dette?

 

For å tilkalle transport går du inn på "communication" på spacebar-menyen, velger support/transport og klikker på kartet hvor du vil plukkes opp. Om helikopteret er i nærheten er det bare å sette seg inn så kommer dette opp automatisk.

Problemet er jo at det ikke står der...

Forbanna bugs

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M
Fikk min TrackIR 5 i dag. Skal si det var kjekt i Arma 2!! :D

 

Heldigrisen, har sinnsykt lyst pa en selv. Hvor kjopte du den?

 

Her er en video for de som har lyst til a se TrackIR brukt med Arma 2:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...