Gå til innhold

ArmA II: Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Fikk endelig ryddet den Chedaki-campen etter en hel kvelds spilling. Ble frustrerende etter hvert, siden jeg hadde den tanksen og BMP'en foran meg hele tiden. Og det ble ikke bedre når det var fire amerikanske tankser som sto 100m unna, og ventet på klarsignal som jeg ikke får gitt pga bug. Men på en eller annen måte fikk de sprengt tanksen. Og jeg fikk krøpet bort til en død soldat med RPG og fikk tatt meg av APC'en. Var en veldig koselig følelse å få kalt inn extraction etterpå. Har fortsatt igjen noe camprydding og andre små objectives, men det blir jo som en hyttetur i forhold.

 

Synes ikke det er noen grunn til å drøye med kjøp. Det er noen bugs og slik, men på multiplayeren går det meste rimelig glatt. Er bare litt vanskelig å finne gode servere, men regner med det ikke er mange som har fått spillet sitt enda. Håper det kommer en norsk server etterhvert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Håper det kommer en norsk server etterhvert.

 

Etterhvert??

 

Det finnes allerede. Har ikke funnet all verdens av missions enda, men det kommer nok. Tenkte vi skulle kjøre en liten test på torsdag etter 21.00.

 

Det blir en norsk kveld for å si det sånn...

 

Høres flott ut. Hadde vært bra om vi fikk samlet oss på en TS server.

Lenke til kommentar

hihi

 

Vi spiller IKKE så seriøst.

Akkurat nå er det sommerferie for mange, men i August er vi vel tilbake igjen.

Vi spiller coop / PvP 4-6 ganger i året, hvor vi samles et sted og spiller en hel søndag.

 

Ellers har vi som regel en fast langhelg i året hvor "barn" ikke får lov å være med og hvor vi kanskje nyter litt annet enn brus.

 

Vi har spilling på torsdager, som er "ganske" seriøse, mens de spesielt seriøse tar LAMBS spillingene på utvalgte mandager.

 

Det vi krever av deg som joiner og spiller med oss, er at du kan oppføre deg og at du følger med litt på addons og missions.

Egentlig ganske lett. Vi har egne servere og egen TS, så infrastrukturmessig, er vi ganske godt vant.

 

Men vi orker ikke en gjeng med sullehuer som kaster bort en hel kveld med TK. Men vi koser oss mest. Likte godt litt turneringer også, så det kan bli mer av det fremover.

Lenke til kommentar
Nå gjenstår å sjekke om serveren holder mål og om missions er gode nok.

Vi spiller uten 3dje persons view, bare så dere veit det.

 

Høres lovende ut. Er det coop det går i eller? Begynner å bli smålei servere med masse folk men ingen aktivitet. Blir fort kjedelig når folk ikke snakker sammen.

Lenke til kommentar

ok etter å ha spilt i hele dag konkluderer jeg med at dette spillet er altfor innviklet for meg. klarte å følge med sånn noe lunde på treningen, men online forstår jeg absolutt ingenting. bare står der å glaner uten mål og mening og det samme på campainen der jeg blir skutt etter ca 1 min. Vet ikke hvor jeg skal begynne å spørre om hjelp en gang fordi jeg lurer igrunn på ALT... Ikke lenge før spillet ryker rett i søppla.

Lenke til kommentar
Høres lovende ut. Er det coop det går i eller? Begynner å bli smålei servere med masse folk men ingen aktivitet. Blir fort kjedelig når folk ikke snakker sammen.

 

Ja, det går mye i coop, men det hender også vi river i en runde med pvp (type CTF e.l.) for å få opp adrenalinet litt.

 

Vi spiller, som NoBrainer sier, fast hver torsdag fra kl. 21, og har et relativt aktivt forum, på http://www.nopryl.com. Under spilling brukes TS aktivt. Hvorvidt absolutt alt er fryktelig relevant for spillinga, varierer kanskje litt ;)

 

ok etter å ha spilt i hele dag konkluderer jeg med at dette spillet er altfor innviklet for meg. klarte å følge med sånn noe lunde på treningen, men online forstår jeg absolutt ingenting. bare står der å glaner uten mål og mening og det samme på campainen der jeg blir skutt etter ca 1 min. Vet ikke hvor jeg skal begynne å spørre om hjelp en gang fordi jeg lurer igrunn på ALT... Ikke lenge før spillet ryker rett i søppla.

 

Håper du vil gi spillet en seriøs sjanse, Lando.

Noen av de største svakhetene ved ArmA, er et uvant styringssystem (float-zone m.m.) og en læringskurve som ligner på Trollveggen i profil.

 

Allikevel, dersom du setter pris på militær-simulatorer, finnes det ingen reelle alternativer.

Ønsker du å være med i en hyggelig spillegjeng, som kanskje til og med kan hjelpe deg litt i gang, er det bare å ta turen innom tidligere nevnte forum.

 

Merk: Humoren på forumet vårt kan være litt røff til tider, men innerst inne er vi myke, søte gutter ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...