Jmk93 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 dette blir arma v1.2, de klarer ennå ikke å lage skikkelige damage models osv.. skyter du en tanks, så blir den bare svart. kjører du ned ett tre med en tanks så faller treet igjennom tankes.. må nok kjøpes ja, men har mye mer tro på OPF2 Hva er OPF2? Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Operation Flash Point 2 Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Operation Flashpoint 2. Selve tittelen "Operation Flashpoint" er det Codemasters som har rettighetene til, så de lager en "oppfølger" selv om de ikke laget det originale spillet. Det var Bohemia Interactive Studio som lagde det orginale Operations Flashpoint-spillet. Det faktum av Codemaster eier "Operation Flashpoint"-navnet er også grunnet til at Bohemia Interactive Studio kalte sin egen oppfølger for "Armed Assault". Endret 5. desember 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Nice Men blir nok ikke kjøp dette her om kontrollene blir de samme som på 1'ern Var helt idiotisk Lenke til kommentar
AndW Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Ganske stilig trailer egentlig . Dette gleder jeg meg skikkelig til. Må si jeg liker veldig godt hvor spillet tar plass, mye skog og litt norskliknende natur! Dette blir et garantert kjøp etter at jeg har skaffet meg ny cpu! Endret 29. januar 2009 av Mumba Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Woah, dette lover virkelig godt! Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Noen som vet når det kommer ut? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 OMFG så fett det så ut. Graffikken har av og til nesten små fotorealistiske moments, som bl.a da det flyet flydde over .. insane Lenke til kommentar
KinG^KaoZ Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Vel, jeg har elsket OFP og ARMA, men må si jeg ble skuffet av disse trailerene, ser jo helt likt ut som ARMA, som igjen er VELDIG likt ofp. Edit: Gleder meg mest til OFP2! Endret 29. januar 2009 av KinG^KaoZ Lenke til kommentar
AndW Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Vel, jeg har elsket OFP og ARMA, men må si jeg ble skuffet av disse trailerene, ser jo helt likt ut som ARMA, som igjen er VELDIG likt ofp. Edit: Gleder meg mest til OFP2! Må nok si at jeg gleder meg mye mere til Arma 2 . OFP2 kommer nok til å bli et bra spill, men jeg tror det ikke vil greie å holde realismen på et nivå som er i nærheten av det Arma 2 kommer til å gjøre. Det var gameplay-realismen i ofp og arma som gjorde/gjør disse spillene spesielle. OFP2 tror jeg heller vil bli en mellomting mellom realisme og arkade. Det kan for all del bli bra, men jeg tror som sagt at det vil miste det som gjorde de tidligere spillene unike, noe som etter min mening gjør at grunnen til å kjøpe dette spillet faller bort! Men ettersom det ikke har kommet noen ordentelige gameplay videoer av OFP2 skal jeg ikke bedømme det. Likevel har jeg mye større tiltro til Bohemia Interactive enn Codemasters, ettersom de har mye større erfaring innenfor denne sjangeren. Endret 29. januar 2009 av Mumba Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Gleder meg til å fly helikopter. Lenke til kommentar
cannonball Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Gleder meg til å fly helikopter. Da bør du sjekke ut DCS Black Shark. Det er villt Lenke til kommentar
cannonball Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Men, er det noen som har testa Apache addonen fra Mapfact til arma? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Synes dette ser lovende ut. Arma så veldig bra ut når det kom, men det hadde sine mangler. Noen av oppdragene i singleplayer var ut på jordet. Men multiplayer var jo tøft. Gleder meg til toeren kommer. Lenke til kommentar
whipslash Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 eneste at jeg synes animasjonene til helien så helt vilt stiv ut Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ny video. Wow. Det ser så virkelig ut. Tror ikke jeg har sett et spill nærmere fotorealisme. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Men så er det "in game filmer", ikke selve gameplayet, og da blir det fort noe annet, spesielt når filmene brukes til å markedsføre spillet før utgivelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå