Gå til innhold

ArmA II: Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Fortell meg om den trackir er verdt pengene a, vurderer en selv :), men er mye penger for en ting som støttes av veldig få spill

Vi er en 7-8 mann som bruker TrackIR og Track Clip-Pro for tiden og ingen av oss vil gå tilbake til IKKE å bruke det.

Når man blir vant til å bare snu litt på hodet, så er det utrolig mye mere effektivt enn tastatur / mus. Samt at med VoiceOverNet så blir det kult å snakke til hverandre og se hvem som snakker og annet.

Utrolig bra bare. Gjør opplevelsen bare så mye større.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det kan jeg gjøre! Er vel primært beregnet for flysim'er og andre simulatorer som er det jeg primært spiller på maskinen min. Lock On, FSX, IL2 og Arma2 er mer enn nok for min del til å "forsvare" et slikt kjøp:-)

Ja egentlig er det faktisk nesten verdt det bare pga Arma 2 når jeg tenker meg om, fantastisk spill :)

Vi er en 7-8 mann som bruker TrackIR og Track Clip-Pro for tiden og ingen av oss vil gå tilbake til IKKE å bruke det.

Når man blir vant til å bare snu litt på hodet, så er det utrolig mye mere effektivt enn tastatur / mus. Samt at med VoiceOverNet så blir det kult å snakke til hverandre og se hvem som snakker og annet.

Utrolig bra bare. Gjør opplevelsen bare så mye større.

Hehe ser ut til at jeg nesten blir nødt til å kjøpe denne :)

Lenke til kommentar
Ser ut som det kan kjøpes digitalt via denne siden. Det blir nok min løsning på fredag :)

Det er snakk om engelsk versjon? Skjønte ikke så mye av det som sto der:-/ Du får si ifra hvordan det fungerer:-)

Ja det er engelsk versjon. Kommer ikke siden opp på engelsk så prøv denne linken. Trykk på det engelske flagget opp i høyre hjørnet og trykk så på "Buy ARMA II now". Jeg spurte i det offisielle forumet og fikk dette svaret fra admin:

Apparently this is 505's own digital sales portal.
Så det er nok trygt. Jeg har bestilt min kopi. Får cd-key og link til nedlasting på epost på release dato står det i kvitterings mailen.

Det kostet 410kr. Om det er mere enn hva det koster i butikk driter jeg i. Må ha det til helgen :)

Unit Price: 44.99 €

Quantity: 1

Platform: Vista/Win XP

Reference: XXXXXXXXXX

Installation:

Thank you for your pre-order. On the day of release, you will receive another email with your download links and activation code.

Lenke til kommentar

Jeg skaffet meg også TrackIR for noen uker siden og angrer ikke. Det fungerer også i noen bilspill, som f.eks Race Driver Grid.

Høres bra ut :) Ang. Trackir, hvor bestilte dere fra? Eneste butikken i Norge jeg kan se er Fligtsim.no? Og hvordan er det å spille dette med Caps og ikke Trackclip? Jeg har bra annlegg så jeg vil helst ikke sitte med headset :)

Lenke til kommentar

Jeg skaffet meg også TrackIR for noen uker siden og angrer ikke. Det fungerer også i noen bilspill, som f.eks Race Driver Grid.

Høres bra ut :) Ang. Trackir, hvor bestilte dere fra? Eneste butikken i Norge jeg kan se er Fligtsim.no? Og hvordan er det å spille dette med Caps og ikke Trackclip? Jeg har bra annlegg så jeg vil helst ikke sitte med headset :)

Bestillte selv fra Flightsim.no igår. Ikkeno å si på effektiviteten der hvertfall:-) Sendte bestilling kl 1423, 1515 var den pakket og sendt derfra. Kl 1815 videresendte Posten pakken fra Bodø til Oslo...

Bestillte TrackClip Pro også slik at jeg slipper å sitte med caps på...får være måte på hvor nerd man kan være:-)

Ser ut som det kan kjøpes digitalt via denne siden. Det blir nok min løsning på fredag :)

Det er snakk om engelsk versjon? Skjønte ikke så mye av det som sto der:-/ Du får si ifra hvordan det fungerer:-)

Ja det er engelsk versjon. Kommer ikke siden opp på engelsk så prøv denne linken. Trykk på det engelske flagget opp i høyre hjørnet og trykk så på "Buy ARMA II now". Jeg spurte i det offisielle forumet og fikk dette svaret fra admin:

Apparently this is 505's own digital sales portal.
Så det er nok trygt. Jeg har bestilt min kopi. Får cd-key og link til nedlasting på epost på release dato står det i kvitterings mailen.

Det kostet 410kr. Om det er mere enn hva det koster i butikk driter jeg i. Må ha det til helgen :)

Reference: XXXXXXXXXX

Installation:

Thank you for your pre-order. On the day of release, you will receive another email with your download links and activation code.

Perfekt! Akkurat det jeg trengte å høre:-) Takk skal du ha!

Lenke til kommentar

Bestilte fra flightsim.no ja. Jeg vil tro det går like fint å spill med caps, men har ikke testet det.

Lenke til kommentar
Bestillte selv fra Flightsim.no igår. Ikkeno å si på effektiviteten der hvertfall:-) Sendte bestilling kl 1423, 1515 var den pakket og sendt derfra. Kl 1815 videresendte Posten pakken fra Bodø til Oslo...

Bestillte TrackClip Pro også slik at jeg slipper å sitte med caps på...får være måte på hvor nerd man kan være:-)

Bestilte fra flightsim.no ja. Jeg vil tro det går like fint å spill med caps, men har ikke testet det.

Takk for raske svar, da tenker jeg meg at jeg bestillter dette med en gang jeg kommer hjem fra ferien :)

Lenke til kommentar
Noen som vet når man får begynt å lastet ned hvis man bestiller fra den siden det er linket til over her?

Nexway skriver selv: "On the day of release, you will receive another email with your download links and activation code."

Hvorvidt det vil si at spillet låses opp allerede etter midnatt, eller om man må vente til utpå dagen i morgen er ikke godt å si. Kommer med tilbakemelding dersom det blir gjort tilgjengelig ved midnatt.

Lenke til kommentar

Yiihaa. Kan med sikkerhet si at den siden jeg posta tidligere ikke var scam. Just nå kom serial og DL link i innboxen min. Og en dag før da gitt :)

Reference: DIGIB011AE

Downloading Access (click here)

Installation

English :

To activate your software, please enter the code below and choose "Automatic Activation" at the first launch.

(You must have a broadband connection).

Be careful ! There's a limited number of activations.

Endret av Knugo.
Lenke til kommentar

Jaggu! Kom nå kl 1730! Det var kjapt!

Edit: Dæven! Ikke rart...12x715mb. Da har jeg det ikke nede før imorgen engang. Er sånne dager jeg skulle ønske jeg hadde mer enn den sure 1,5mbit linja mi:-/

Endret av BioNor
Lenke til kommentar
Jaggu! Kom nå kl 1730! Det var kjapt!

Edit: Dæven! Ikke rart...12x715mb. Da har jeg det ikke nede før imorgen engang. Er sånne dager jeg skulle ønske jeg hadde mer enn den sure 1,5mbit linja mi:-/

Laster dere ned fra en server eller torrent? Er aktiveringskoden serial til spillet eller en egen kode for sida?

Lenke til kommentar

Fikk en link fra utgiver med link til en side med 13 nedlastingslinker. Serial(for aktivering av spillet) kom i samme mail. Synd det ikke er .torrent løsning på det igrunnen...hvertfall når det er snakk om 8gig+.

Endret av BioNor
Lenke til kommentar

Tror ikke jeg ville regna med at gamestop har fått inn spillet i morra. Burde vel ringe nedover først.

Ser at Arma2 koster 37.62€ på den siden tidligere nevnt her.

edit: Ble kjøp da ja. Betalingen og sånt gikk greit. Så regner med det blir spilling i morra.

Endret av Armageddon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...