Belfez Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 hvordan får jeg heliet til å fly der hvor jeg vil det står bare på bakken Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) ArmA 2 scored 83% in PC Gamer 202 - July 2009 (UK). Credit for info goes to Lewis on Preys World forum: http://forum.preys-world.com/viewtopic.php?t=25508 PCG UK: "[Despite the problems] ArmA 2 continually wowed me. I subjected my squad to frequent helicopter rides just to sit watching the world pass below, wondering what would happen if I ordered the chopper pilot to drop us off in one of the villages below. One mission was interrupted by one of our recon planes being shot out of the sky with a rocket, which had nothing to do with anything. I've yomped through forests to stumble across tank battles in full swing without me. The single-player storyline genuinely takes the ArmA series and war games to new places... if it hooks you in, you've just found a game capable of providing infinite entertainment, and that's astonishing." Er vist den tyske pre-versjonen de omtaler, egentlig er det villedende siden denne versjonen ikke er den som kommer til å ende opp i butikker internasjonalt. Endret 5. juni 2009 av -sparks- Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Noen plasser man kan få kjøpt denne tyske versjonen digitalt? Frister ekstremt, for det finnes jo allerede englesk-patcher. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Er vist den tyske pre-versjonen de omtaler, egentlig er det villedende siden denne versjonen ikke er den som kommer til å ende opp i butikker internasjonalt. Hvorfor er det så forskjellige versjoner? bortsett fra bugs er det jo helt samme spill... Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Det er viktige "game breaking" bugs som blir fikset, Og når det ikke er mulig å fullføre campaign engang uten de fiksene, så blir det ganske stor forskjell. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Shit. Tror jeg blir nødt til å bryte Steam-boikotten min og kjøpe dette spillet her. Norske spillsider har vært dårlige med å tilby spillet og preload ser ut til å være verdt de ekstra euroene. Kostet vel godt over 400 kr der, men det blir vel noe det samme andre steder og. Lenke til kommentar
Xphylion Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Shit. Tror jeg blir nødt til å bryte Steam-boikotten min og kjøpe dette spillet her. Norske spillsider har vært dårlige med å tilby spillet og preload ser ut til å være verdt de ekstra euroene. Kostet vel godt over 400 kr der, men det blir vel noe det samme andre steder og. Jeg forhåndsbestilte Arma 2 herfra for to dager siden når de hadde det på tilbud for ca 190kr\17,99£: http://www.zavvi.co.uk/ Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 ArmA 2 scored 83% in PC Gamer 202 - July 2009 (UK). Credit for info goes to Lewis on Preys World forum: http://forum.preys-world.com/viewtopic.php?t=25508 PCG UK: "[Despite the problems] ArmA 2 continually wowed me. I subjected my squad to frequent helicopter rides just to sit watching the world pass below, wondering what would happen if I ordered the chopper pilot to drop us off in one of the villages below. One mission was interrupted by one of our recon planes being shot out of the sky with a rocket, which had nothing to do with anything. I've yomped through forests to stumble across tank battles in full swing without me. The single-player storyline genuinely takes the ArmA series and war games to new places... if it hooks you in, you've just found a game capable of providing infinite entertainment, and that's astonishing." Er vist den tyske pre-versjonen de omtaler, egentlig er det villedende siden denne versjonen ikke er den som kommer til å ende opp i butikker internasjonalt. Det er vel samme versjon, bare med en forhåpentligvis nyere patch og engelsk tekst. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Ikke dårlig tilbud det, men nå koster det 25£ og inkludert frakt så blir det vel litt mer. Og de kan bruke opptil 15 dager å levere spillet utenlands. Med Steam så er man vel garantert å få det til releasedatoen og man trenger ikke å bekymre seg for frakten. Men vi får se hvordan økonmien blir etterhvert. Lenke til kommentar
Xphylion Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Ikke dårlig tilbud det, men nå koster det 25£ og inkludert frakt så blir det vel litt mer. Og de kan bruke opptil 15 dager å levere spillet utenlands. Med Steam så er man vel garantert å få det til releasedatoen og man trenger ikke å bekymre seg for frakten. Men vi får se hvordan økonmien blir etterhvert. Steam lanserer det 11 dager etter release;) Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Er det virkelig ingen norske nettbutikker som har mulighet til forrhåndsbestilling enda? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Er det virkelig ingen norske nettbutikker som har mulighet til forrhåndsbestilling enda? Ser ikke slik ut. Samme opplegget rundt første ArmA. Kan aldri huske å ha sett det i en butikk. Tror jeg så en ArmA tilleggspakke i en Gamezone butikk en gang i tiden. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Er det virkelig ingen norske nettbutikker som har mulighet til forrhåndsbestilling enda? Ser ikke slik ut. Samme opplegget rundt første ArmA. Kan aldri huske å ha sett det i en butikk. Tror jeg så en ArmA tilleggspakke i en Gamezone butikk en gang i tiden. ArmA fikk jeg bestilt fra Gamezone, med utvidelsespakka. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 GameStar have now posted their review and verdict of ArmA 2 (v1.01): 66% Lenke til kommentar
NoBrainer Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Prøv heller selv og gi deres egen vurdering... Det er helt sikkert bugs og det kommer nok til å være det den 19. også. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Prøv heller selv og gi deres egen vurdering... Det er helt sikkert bugs og det kommer nok til å være det den 19. også. Spillet ser veldig bra ut for min del. Dersom de klarer å forbedre AI-en til kjøretøy og fly, samt skvise ut de største feilene i spillet vil jeg nok bli å elske dette. De har bevist tidligere at de kan forbedre spill i lang tid etter lansering. De har planer om å gi ut neste patch (1.02) i slutten av denne måneden, så håper den blir inkludert i versjonen vi kan kjøpe. Lenke til kommentar
NoBrainer Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Kan jo godt hende at man får med patchen i engelsk release, men man kan jo patche opp i etterkant da... Dette spillet er bare helt knall. Mye bedre enn ArmA1. De skal fortsatt levere en 3D Editor og de skal levere verktøytil å redigere/lage ting med. Snakker da om f.eks Linda. De som allerede kan det, sier at det er lett å overføre ArmA1 addons til ArmA2. Så det kan jo hende at det går vesentlig raskere å få "bling-bling" i ArmA2. Synes ikke at ArmA2 går noe raskere på min maskin, men jeg synes at det flyter jevnere. Liker dette utrolig godt. Lenke til kommentar
treeHugger123 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg sa tidligere i denne tråden at grafikken så ræva ut.. dette sa jeg utifra de trailerene jeg hadde sett på YouTube. Og dette må jeg bare beklage. Nå har jeg faktisk spilt spillet selv og syns det er utrolig fett og grafikken er bare helt utrolig. Jeg har ikke spilt Arma1 før så det er utrolig mye jeg må venne meg til. Utrolig mye du kan gjøre i det spillet. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hvorfor jeg elsker ArmA II: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå