Gå til innhold

ArmA II: Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Forskjellig review MRLG. Men de ser ganske like ut da, de ser ut til å gi opp campaign tidlig på grunn av ene eller annen bug.

Forskjellige WTF!? De har jo nøyaktig samme tekst, samme bilder, samme dato og fra samme nettside!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg fått vært hos en kamerat og testet ut den tyske versjonen, og alt jeg har å si er at det er sinnsykt. Når man bare står på bakken, hører torden lyden av 5 jagerfly, for å deretter se dem suse over himmelen, så ser man store røykskyer langt der borte, så løper man bortover, kameratene blir skutt en etter en, det er bare sykt, har aldri følt meg så nærme krig noensinne, får "fotorealistiske" tendenser hele tiden. Morro også å se hvordan røyker legger seg utover jordet etter man har landet et helikopter. En annen veldig positiv ting er kontroll systemet, føles nå mye mer ut som et FPS. Jeg oppdaget ikke spesielt mange bugs på de minnutene jeg spilte, eneste var ødleggingen som var ikke så realistisk. Men digger det spillet :)

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Da har jeg fått vært hos en kamerat og testet ut den tyske versjonen, og alt jeg har å si er at det er sinnsykt. Når man bare står på bakken, hører torden lyden av 5 jagerfly, for å deretter se dem suse over himmelen, så ser man store røykskyer langt der borte, så løper man bortover, kameratene blir skutt en etter en, det er bare sykt, har aldri følt meg så nærme krig noensinne, får "fotorealistiske" tendenser hele tiden. Morro også å se hvordan røyker legger seg utover jordet etter man har landet et helikopter. En annen veldig positiv ting er kontroll systemet, føles nå mye mer ut som et FPS. Jeg oppdaget ikke spesielt mange bugs på de minnutene jeg spilte, eneste var ødleggingen som var ikke så realistisk. Men digger det spillet :)

Helt enig! Har også kjøpt den tyske versjonen, klarte bare ikke å vente lengre. Men når jagerflyene kommer over deg er det bare helt sykt, lyden og skuddvekslingene er orgasme :!:

Lenke til kommentar
Man blir vant til det. Gjorde hvertfall det i OFP.

I OFP var det "bra", i Armed Assault var det ikke fullt så bra...

Synes ArmA2 er i liga med OFP, men at det er rom for forbedring.

Så langt er MP ikke så aktuelt, da man mangler noen vesentlig forbedringer.

Grafisk synes jeg dette er på høyde med ganske mye...

Lydmessig, så hører jeg at de har prøvd å lage lyder for det meste. Dette kommer nok til å blir forbedret etterhvert, enten via addons eller hvis BIS får tid til å fikse litt selv.

Det som jeg føler er at de har gjort utrolig mye riktig, men det mangler litt tuning for å få verdiene riktig.

Dette ser for meg ut som et goidt produkt, men det kan fort bli som Armed Assault, at patch 1.14 er den som egentlig burde vært første release. Men vi får se.

Ser at denne gangen er utgivere bedre enn forrige gang. Ser ut til at de begynner å få i gang maskineriet etter bruddet med forrige utgiver.

Gleder meg til høsten og mange lange kvelder med spilling sammen med gutta!!

Lenke til kommentar

Oooh, festlig! Skal snart hem og prøve igjen, synes kanskje den tyske digitalversjonen var litt lite forberedt.

Men alt i alt, berre opplevelsen av å krype framover i graset, snike seg gjennom skogen eller mellom småhusene og vite at ein kan bli skutt av overraskende gode NPCer er herlig :) . Greit nok at det er ein del småirriterende ting, spesielt blurred vision som er overkill. Men tilfredsstillelsen ein opplever når tålmodigheten gir frukter, når fienden roter seg inn i crosshairen din på lang avstand = Gu kor hærlig!

Lenke til kommentar

ArmA 2 scored 83% in PC Gamer 202 - July 2009 (UK). Credit for info goes to Lewis on Preys World forum:

http://forum.preys-world.com/viewtopic.php?t=25508

PCG UK:

"[Despite the problems] ArmA 2 continually wowed me. I subjected my squad to frequent helicopter rides just to sit watching the world pass below, wondering what would happen if I ordered the chopper pilot to drop us off in one of the villages below. One mission was interrupted by one of our recon planes being shot out of the sky with a rocket, which had nothing to do with anything. I've yomped through forests to stumble across tank battles in full swing without me.

The single-player storyline genuinely takes the ArmA series and war games to new places... if it hooks you in, you've just found a game capable of providing infinite entertainment, and that's astonishing."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...