MrL Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Forskjellig review MRLG. Men de ser ganske like ut da, de ser ut til å gi opp campaign tidlig på grunn av ene eller annen bug. Forskjellige WTF!? De har jo nøyaktig samme tekst, samme bilder, samme dato og fra samme nettside! Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Gamestar og pcaction omtalene er forskjellige, men N4G er en nyhetsfeed med link til pcaction. Så ser poenget ditt der ja ^^ Her er enda en tysk omtale(med 1.01 patchen), fra eprison.de. Score: 83/100 http://www.eprison.de/article/61 Endret 1. juni 2009 av -sparks- Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Ser virkelig fram til Arma2! Første gang jeg kaster meg ut i Arma verdenen, prøvde så vidt Arma1 demoen. Får min tyske kopi i løpet av uka! Engelsk patch: http://ifraggle.com/2009/05/29/arma-2-engl...language-patch/ Lenke til kommentar
thadon Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Ser virkelig ikke ut som pcen min liker dette spillet her helt. Kan ha noe med at skjermkortet mitt koker i denne varmen her, DUMME SOMMER. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Beklager, jeg ga dere samme omtale som først. 1.01 (ikke beta) er rett rundt hjørnet nå. Skal etter planen komme tidlig denne uken, dvs i dag eller i morgen? Ser meget lovende ut med tanke på AI. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Da har jeg fått vært hos en kamerat og testet ut den tyske versjonen, og alt jeg har å si er at det er sinnsykt. Når man bare står på bakken, hører torden lyden av 5 jagerfly, for å deretter se dem suse over himmelen, så ser man store røykskyer langt der borte, så løper man bortover, kameratene blir skutt en etter en, det er bare sykt, har aldri følt meg så nærme krig noensinne, får "fotorealistiske" tendenser hele tiden. Morro også å se hvordan røyker legger seg utover jordet etter man har landet et helikopter. En annen veldig positiv ting er kontroll systemet, føles nå mye mer ut som et FPS. Jeg oppdaget ikke spesielt mange bugs på de minnutene jeg spilte, eneste var ødleggingen som var ikke så realistisk. Men digger det spillet Endret 2. juni 2009 av MrLG Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Helt enig med deg, men ting som dette kan gjøre opplevelsen veldig kjip: http://www.youtube.com/watch?v=-jagJhwi3Jw Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Flere gode anmeldelser Gamers.de, 85/100 http://www.gamers.de/artikel/360/4/ARMA_2/Es_ist_Krieg.html Lenke til kommentar
Intellio Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Da har jeg fått vært hos en kamerat og testet ut den tyske versjonen, og alt jeg har å si er at det er sinnsykt. Når man bare står på bakken, hører torden lyden av 5 jagerfly, for å deretter se dem suse over himmelen, så ser man store røykskyer langt der borte, så løper man bortover, kameratene blir skutt en etter en, det er bare sykt, har aldri følt meg så nærme krig noensinne, får "fotorealistiske" tendenser hele tiden. Morro også å se hvordan røyker legger seg utover jordet etter man har landet et helikopter. En annen veldig positiv ting er kontroll systemet, føles nå mye mer ut som et FPS. Jeg oppdaget ikke spesielt mange bugs på de minnutene jeg spilte, eneste var ødleggingen som var ikke så realistisk. Men digger det spillet Helt enig! Har også kjøpt den tyske versjonen, klarte bare ikke å vente lengre. Men når jagerflyene kommer over deg er det bare helt sykt, lyden og skuddvekslingene er orgasme :!: Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Synd at AI-en har STORE problemer med å fly. Dessuten høres radiostemmene ut som roboter. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Enemy. spotted. at. 200. meters. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Man blir vant til det. Gjorde hvertfall det i OFP. Lenke til kommentar
NoBrainer Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Man blir vant til det. Gjorde hvertfall det i OFP. I OFP var det "bra", i Armed Assault var det ikke fullt så bra... Synes ArmA2 er i liga med OFP, men at det er rom for forbedring. Så langt er MP ikke så aktuelt, da man mangler noen vesentlig forbedringer. Grafisk synes jeg dette er på høyde med ganske mye... Lydmessig, så hører jeg at de har prøvd å lage lyder for det meste. Dette kommer nok til å blir forbedret etterhvert, enten via addons eller hvis BIS får tid til å fikse litt selv. Det som jeg føler er at de har gjort utrolig mye riktig, men det mangler litt tuning for å få verdiene riktig. Dette ser for meg ut som et goidt produkt, men det kan fort bli som Armed Assault, at patch 1.14 er den som egentlig burde vært første release. Men vi får se. Ser at denne gangen er utgivere bedre enn forrige gang. Ser ut til at de begynner å få i gang maskineriet etter bruddet med forrige utgiver. Gleder meg til høsten og mange lange kvelder med spilling sammen med gutta!! Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Til sammenligning, her er voicesystemet til Dragon Rising: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Patch 1.01.57751 til ArmA II er ute nå. Nå snakker vi ikke om en ny beta-patch. Lenke til kommentar
Spelaren Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Oooh, festlig! Skal snart hem og prøve igjen, synes kanskje den tyske digitalversjonen var litt lite forberedt. Men alt i alt, berre opplevelsen av å krype framover i graset, snike seg gjennom skogen eller mellom småhusene og vite at ein kan bli skutt av overraskende gode NPCer er herlig . Greit nok at det er ein del småirriterende ting, spesielt blurred vision som er overkill. Men tilfredsstillelsen ein opplever når tålmodigheten gir frukter, når fienden roter seg inn i crosshairen din på lang avstand = Gu kor hærlig! Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Arma 2 flash game http://www.arma2.com/flash-arma-ii_en.html Endret 5. juni 2009 av -sparks- Lenke til kommentar
NoBrainer Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Knall med patch. Gleder meg til å få testet litt Edit: For de som testet beta-patchen, så tar ikke dette lang tid å patche, men versjonen blir endret til nyere build. Så er det sagt Endret 5. juni 2009 av NoBrainer Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 hei kan ein få sånn politi addons til dette spelet? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 ArmA 2 scored 83% in PC Gamer 202 - July 2009 (UK). Credit for info goes to Lewis on Preys World forum: http://forum.preys-world.com/viewtopic.php?t=25508 PCG UK: "[Despite the problems] ArmA 2 continually wowed me. I subjected my squad to frequent helicopter rides just to sit watching the world pass below, wondering what would happen if I ordered the chopper pilot to drop us off in one of the villages below. One mission was interrupted by one of our recon planes being shot out of the sky with a rocket, which had nothing to do with anything. I've yomped through forests to stumble across tank battles in full swing without me. The single-player storyline genuinely takes the ArmA series and war games to new places... if it hooks you in, you've just found a game capable of providing infinite entertainment, and that's astonishing." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå