Gå til innhold

ArmA II: Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Bra du holder liv i tema Thomas... ;)

 

Jeg har lastet ned og venter bare på cd-key.

Jeg er enig med Sparks at det er synd de holder på med uferdige spill. men jeg liker altså tanken og måten BIS lager spill på. Så jeg kommer nok til å like dette bedre enn de 2 forrige.

Klarer meg godt uten SP, men at man kan spille coop kampanje er bare helt rått.

 

Veit at det ikke går akkurat nå, men vi får se når dedikert server kommer og enda en patch.

Å som jeg gleder meg..

:w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen av disse tyske omtalene må man ikke bry seg så mye om. Gamestar slaktet en uferdig hands-on av Operation Flashpoint Dragon Rising, mens andre kilder skryter mye av spillet.

 

I sted så jeg to tyske omtaler som ga ArmA II over 80%. Beta patch 1.01 skal som sagt rette opp en del bugs og forbedre AI-en, og 1.01 final skal medfølge 505-utgaven vi blir å kunne kjøpe 19. juni.

 

Har sett mye gameplay, og jeg ser mye bra AI. Grafikken er strålende, og radioen høres ikke like "robotaktig" ut som før.

 

Jeg ville ventet til Gamer, Gamespot, IGN og Gametrailers sine omtaler.

Lenke til kommentar

-nosplash fungerer

-profiles fungerer

-Squad-xml fungerer, men det er noe feil med bildet eller at det er noe spesielt med oppsette. Får opp all info, men ikke selve bildet.

 

Den lager en katalog under "mine dokumenter" alt "my documents" med din spiller konfig.

Denne kan du flytte med -profiles, da vil man lage nye profiler, men det er bare å kopiere inn fra "mine dokumenter".

 

Ingen server.exe, samt at de mangler en masse kataloger fra OFP og ArmA. Dette tyder egentlig godt etter min mening, da kampanjen nå kanskje ikke er spesiell lengre.

Det går fortsatt an å starte opp med -server parameteren, men da mister man litt av mulighetene når det gjelder duplikate

 

Her må ting justeres.

Kan ikke klage på performance, har kun testet treningsmission 1, men dette er uvant.

Utrolig mye stemning.

 

V for å klatre over gjerder. Man klarer ikke å snu i trappoppganger, men må gå bakover.

Synes balistikken var mye bedre enn ArmA orginalt. Selv med 1.16.

Masse lyder som er kule, men de er ikke nødvendigvis så bra laget. Her burde det være rom for forbedrnger.

Det er en del menyer som ikke følger med. Så man blir litt i tvil hva man egentlig skal gjøre, men det tror jeg er selve missionet og ikke spillet.

 

Men som helhet var dette kjempebra. Det værste er jo egentlig at dette er en beta og at den er på tysk...

Lenke til kommentar
At det er tysk er vel neppe spillets skyld. Ser de holder på å legge ut patch til spillet nå.

 

Noen som vet hvor man kan forhåndsbestille?

 

Sliter også med forhåndsbestilling her til lands. Tror ikke spillet "popper frem" på spillsidene før 505 versjonen er helt ferdig.

Lenke til kommentar
At det er tysk er vel neppe spillets skyld. Ser de holder på å legge ut patch til spillet nå.

 

Noen som vet hvor man kan forhåndsbestille?

 

Sliter også med forhåndsbestilling her til lands. Tror ikke spillet "popper frem" på spillsidene før 505 versjonen er helt ferdig.

 

Forhåndsbestilte her i april:

 

http://www.playx.no/product-1-175650-1-0-0.html

 

Men nå er releasedatoen fjernet, og jeg er litt usikker på hva som skjer.

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg venter med å kjøpe det til internasjonl release. Er så dårlig i tysk samtidig som jeg satser på at spillet har litt noe mer ferdig til da :p

 

Skjønner btw ikke helt hvordan det tyske magasinet ga spillet 4/10. Etter å ha lest forhåndsomtaler hos eurogamer og videogamer virket det jo som spillet kom til å bli skikkelig bra. Satser og tror at disse tyskerne var utrolig kresne når det kom til bugs. Tror virkelig at dette spillet kommer til å få bedre kritikk etter den 19. av større spillsider som IGN, Gamespot, Eurogamer osv. :thumbup:

Endret av Mumba
Lenke til kommentar
Jeg tror jeg venter med å kjøpe det til internasjonl release. Er så dårlig i tysk samtidig som jeg satser på at spillet har litt noe mer ferdig til da :p

Greier ikke holde meg :p

Skal skaffe meg spillet når det kommer hit 19de, gleder meg til å få spillt online med det.

Lenke til kommentar

Siden det ikke følger med en server.exe fil, så blir det multiplayer på egen maskin, hvor kun noen få venner har blitt invitert.

Den tyske versjonen 1.01 har fortsatt noen bugs, men den er bare utrolig bra.

 

Stemingen er bare så mye bedre enn både OFP og ArmA etter min mening.

De har virkelig laget kategorier i editoren også.

 

Har ikke testet så mye, men dette liker jeg veldig godt.

 

Dere har mye å glede dere til den 19. juni etter min mening. Så får man nesten bare se hvor langt de har kommet med å fikse ting...Den er sikkert ikke helt i rute før august en gang tenker jeg...

 

Gleder meg til jeg får testet litt mere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...