tomeliten Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hei.. Var så uheldig at jeg røska i ledningen. Så da lurer jeg på om det finnes lydprogram som kan justere litt på lydkortet slik at jeg kan få lyden ut på mic eller den 3 utgangen. Lydkortet er på en Asus a6km. Hjelp fort:P Takker for svar. Lenke til kommentar
Star Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Lydkortet kjører AC97 og det finnes bare èn lyddata-ut port. ( de to øvrige er jo line-in og mic ) Eneste alternativet jeg ser er spdif porten - hvis ikke må vel hovedkort skiftes/repareres. Du er sikker på at utgangen er defekt? Endret 28. november 2008 av Star Lenke til kommentar
tomeliten Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 Lydkortet kjører AC97 og det finnes bare èn lyddata-ut port. ( de to øvrige er jo line-in og mic ) Eneste alternativet jeg ser er spdif porten - hvis ikke må vel hovedkort skiftes/repareres. Du er sikker på at utgangen er defekt? Nei er lyd i venstre høtaler når jeg har på hode telefoner. hm men har sett et program som reagerer når jeg putter noe inn og jeg kan velge litt der men husker ikke hva det heter. Lenke til kommentar
Star Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Det finnes for enkelte korter ja men skeptisk til ett ac97 i en bærbar maskin.. men skal ikke si med 100% sikkerhet Lenke til kommentar
tomeliten Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 Det finnes for enkelte korter ja men skeptisk til ett ac97 i en bærbar maskin.. men skal ikke si med 100% sikkerhet Jeg har et usb kort (aureon usb mkii) men i vista så får jeg ikke innstalert det. jeg kommer inn på insalasjons programmet men når den er nesten ferdig så står det koble til lydkortet . og jeg gjør det og trykker ok . men ingenting skjer. det bare kommer til bake koble til lydkortet. hm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå