Gå til innhold

Ny mobil...

Anbefalte innlegg

Jeg har hevet kjøpet på min forrige mobiltelefon og har nå ca 3000 kr.. Har blant annet sett på 720i, s55, 5100 og se310, men har ikke peiling på hvilken som duger best.

Noen jeg ikke skal kjøpe i det hele tatt? eller noen som er verdt å kjøpe? :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Av dem du har nevnt ovenfor ville jeg ikke valgt 5100, rett og slett fordi den ikke kan måle seg med de tre andre (etter min mening..). S55 er vell den beste av de 4, men jeg tror kanskje jeg hadde kjøpt t720i, i og med at den ser så kul ut.. hehe... men det er ikke sånn man bør tenke. Jeg ville gått for s55, men jeg må bare si en ting - jeg ville valgt alle de mobilene du har nevnt før Nokia 3650.. ha en god dag...

Lenke til kommentar
Av dem du har nevnt ovenfor ville jeg ikke valgt 5100, rett og slett  fordi den ikke kan måle seg med de tre andre (etter min mening..). S55 er vell den beste av de 4, men jeg tror kanskje jeg hadde kjøpt t720i, i og med at den ser så kul ut.. hehe... men det er ikke sånn man bør tenke. Jeg ville gått for s55, men jeg må bare si en ting - jeg ville valgt alle de mobilene du har nevnt før Nokia 3650.. ha en god dag...

5100 kan ikke måle seg med noen av de mobilene? :lol:

Er du dum? :o

5100 har mye mer funskjoner enn t720i og t310!

Har en gang prøvd telefonen?

Jeg har skjønt at du hater nokia nå... :roll:

Lenke til kommentar

Jeg ville valgt Nokia 5100 fordi:

Den har en knall god farge skjerm, og viss du liker designet på denne telefonen så kjøp den, den skal visst tåle et trøkk og, i forhold til de andre telefonene på markedet som har samme specs...Det er også endel ekstra (unødvendige?) ting på denne telefonen, som f.eks kaloriteller, lommelykt (2 leds) og radio....

Lykke til med ny mobil, samme hva det blir ;)

Lenke til kommentar
hvis du ikke har gjort det enda, bør du hvertfall ta en titt på alle de nevnte telefonene i real life.. det kan ofte være med på å bestemme litt.. vurderte 5100 før jeg faktisk så den i butikken...   :cry:

Hva var galt med den??

Lenke til kommentar
Jeg ville ihvertfall ikke kjøpt Nokia 3650... han dere sett størrelsen?? :-?  

Størrelsen teller....

Jeg ville nå valgt Nokia 7250, med innebygget kamera.... :wink:

Har du sett funksjonene? :smile:

Denne telefonen har jo alt. :yes:

Du kan absolutt ikke sammenlignes den med en 7250. :grumpy:

7250 er ikke annet enn en 7210 med mer minne og kamera... :wink:

Lenke til kommentar
Jeg ville ihvertfall ikke kjøpt Nokia 3650... han dere sett størrelsen?? :-?  

Størrelsen teller....

Jeg ville nå valgt Nokia 7250, med innebygget kamera.... :wink:

har du sett 7250, er ikke akkurat liten den heller... du må være litt mer seriøs og objektiv skal du få en smule respekt her på forumet... lykke til med d:)

Lenke til kommentar
Jeg har hevet kjøpet på min forrige mobiltelefon og har nå ca 3000 kr.. Har blant annet sett på 720i, s55, 5100 og se310, men har ikke peiling på hvilken som duger best.

Noen jeg ikke skal kjøpe i det hele tatt? eller noen som er verdt å kjøpe? :roll:

Jeg ville absolutt ha kjøpt nokia 3650 hvis du skulle kjøpt ny mobil. men mange her på forumet liker ikke designet/størrelsen men det er ikke det som er viktis selvom det teller. dessuten synes jeg designet på 3650 er stilig og størelsen er jo seff stor, men du skal kunne klare å holde på mobilen uten at den sklir ut av hendene dine fordi den er så liten. Og skjermen på 3650 er ganske stor og det teller en del. Men hvis du skulle valgt en av de telefonene ville jeg valgt SE310, da får du mest mobil for penga absolutt. den koster under 2000 kroner uten abb. og det er den billigste av alle du tenkte på å i tillegg så er det den beste kanskje. Det spør jo veldig hva du er ute etter. s55 har mest funksjoner og t720i har penest design (synes jeg) men SE310 er kul synes nå jeg og har mye funksjoner av hva en ungdom trenger. Men som sagt, hvis du vil legge litt mer penger i en mobil, så kjøper du 3650 hvis størrelsen ikke betyr så mye for deg. Det er den beste mobilen på markedet i forhold til prisen (3700 ca uten abb)

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte forsåvidt en 5100 og den er absolutt en bra telefon. Jeg hadde litt problemer med designet så jeg skal levere den tilbake og få en Nokia 6610 istedetfor. Jeg har bare hatt den i noen dager men den fungerte bra, både med lyd og bilde. Tastene er en smule harde og jeg var rimelig sår i fingertuppene etter den første dagen, men det er vel bare en vane. Radioen fungerte også bra med radiokanalene i Køben.

Fordi telefonen virker ganske stor blir skjermen nesten litt liten (optisk bedrag?), men det er igjen relatert til utseendet. Planen er å plukke opp min nye 6610 i ettermiddag og selv om den sikkert ikke er så rå og heftig som mange andre tror jeg at jeg blir fornøyd. Bortsett fra lommelykt (fine saker hvis du faktisk trenger det), hardt skall, decibel-måler og muligens andre finurligheter tror jeg ikke det er noen revolusjonerende forskjeller. Tastene på 6610 virker mykere og mer behagelig og den passer litt bedre i bukselommen :)

Men det er bare min oppfatning. Lykke til med telefonvalget.

Erik

PS: Prisforskjellen er nå cirka 500kr som jeg synes er hyggelig (5100 = 2845kr, 6610= 2350 kr. Danske kroner)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...