Gunfreak Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Vi skøyt på stål blinker og skøyt bare på 5 meters avstand, handlet om hastighet ikke nøyaktighet. Jeg skøyt ganske sakte da det som sagt var min første gang med hagle så jeg ville være sikker på at jeg gjorde det riktig. Men proffene skøyt fort, spesielt en, med kortløpet couch gun, Ble heldigvis brukt bly hagel, da stål mot stål ikke er spesielt bra Lenke til kommentar
Arne Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Var det i Norge du gjorde dette? Jeg trodde det var slik at det var ulovlig å skyte med bly i Norge? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Div foreninger i norge har dispansasjon for den loven, jeg tror alle er svartkrutt skytere. Har noe med at de skyter på stål blinker og at noen av dem bruker gammle hagler som rett og slett ikke tåler stål hagel Lenke til kommentar
yxrkt Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Ja for det finnes jo bare 2 alternativer. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Ja for det finnes jo bare 2 alternativer. Når man ser på prissettingen, finnes det bare to reelle alternativer. ;-) Dessuten er blyforbudet noe stort tull, men den diskusjonen kan vi ta et annet sted. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Ja for det finnes jo bare 2 alternativer. Nei altså, det går jo an å bruke wismuth! I vår betalte jeg over 20kr / skudd for wismuth-patroner, og da er det nesten bedre å kjøpe bly i Sverige. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Ja for det finnes jo bare 2 alternativer. Jeg tviler på at de gammle haglene vil tåle wismuth. Lenke til kommentar
yxrkt Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 http://www.google.no/url?sa=t&source=w...FDlXUAM9-bAoAtg kan du ikke bruke vismuth kan du ikke bruke bly. 1 Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Men som nevnt: Vismut koster mer enn det er verdt, uansett hva noen vil ha oss til å tro. ;-) Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 1. januar 2023 Del Skrevet 1. januar 2023 Nå er vel denne 14-åringen uansett 27 nå. Tipper det går fint med kal 12 også nå jeg.. (Ja, tråden er fra 2009...) 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. november 2023 Del Skrevet 28. november 2023 410 har en sånn en i våpenskapet 😀 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Imponerende, du gjenopplivet tråden bare to ganger på et år og på toppen av det hele med ca samme svar begge gangene. 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå