Gjest Slettet+4123456 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Tittelen sier vel det meste... Endret 27. november 2008 av Slettet+4123456 Lenke til kommentar
rolax Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Er du kroppsbygger? Hvis ikke vil jeg si at det er like greit å bare ta knebøy og markløft. Du trenger ikke en tredje øvelse. Hvis du er kroppsbygger, så er google din venn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4123456 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Er du kroppsbygger? Hvis ikke vil jeg si at det er like greit å bare ta knebøy og markløft. Du trenger ikke en tredje øvelse. Hvis du er kroppsbygger, så er google din venn Har kneproblemer og dårlig bevegelighet så må vente en stund før jeg kan kjøre knebøy. Mente forresten i maskin:P vet maskin ikke er anbefalt, men jaja. Endret 27. november 2008 av Slettet+4123456 Lenke til kommentar
rolax Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Skal du trene, og har kneproblemer, burde du snakke med en fysioterapeut Du bruker knærne i denne øvelsen også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4123456 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Skal du trene, og har kneproblemer, burde du snakke med en fysioterapeut Du bruker knærne i denne øvelsen også. Trener(nåtid) styrke har alltid hatt dårlige knær, men kjenner innihelvetes mye i knærne på knebøy i forhold til hva jeg gjør på hack squat. Men har bedret seg litt siden jeg starta å trene styrke iallfall:) Trent seriøst i rundt 15 uker, useriøst og dårlig en del lenger:P Lenke til kommentar
rolax Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hvis du også kjenner det på hacksquat, så ta kontakt med en lege og eventuelt få henvisning Men for å svare på spørsmålet ditt. (Iallefall hvis kneet ditt skulle være uten skader: ) Hofta skal ned til knehøyde. En generell regel i styrketrening er 1-2sekund når du strammer musklene, og 2-4sekund når du slipper opp musklene. Altså 2-4sekund ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå