iPhone911 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hvor kan man få ta i SmartiesKalender i Bergen har sett i noen butikker, men har ikke funnet det. Takker på forhånd. Lenke til kommentar
Star Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 ICA Maxi eller Obs! må vel være gode plasser å lete.. Skal ut å se selv i morgen - rapporterer hvis jeg finner! Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg ser og etter Smarties kalenderen. Dårlig at den er så vanskelig å finne. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 store ica'n på åsane senter skulle ha den Lenke til kommentar
iPhone911 Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 OK, takk for tips. I noen butikker jeg har sett har de sagt at Smarties ikke har lagd kalender i år. Rart! Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Er veldig få steder som har den. Trodde den skulle være lettere å få fatt i den enn det er. Den selges ikke engang der jeg kjøpte den ifjor. Så er vel ikke rart noen ansatte tror den er vekk. Lenke til kommentar
Star Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Noen som fant denne eller? Jeg er drittlei av å lete Lenke til kommentar
iPhone911 Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Dessverre Får nøye oss med Kinderegg eller noe sånt i år, har klaget til Smarties! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå