SimenB Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Heisann, jeg lurte på om det var mulig å sette på engelsk tale på Resistance 2? Menyer og undertekster må gjerne være på norsk, men jeg vil helst slippe den bedritne dubbinga... Sånn som på Uncharted Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Du må bytte språk på selve maskinen tror jeg. Kult med Håvard Bakke da Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Du må bytte språk på selve maskinen tror jeg. Stemmer det (kallt systemspråk i menyen tror jeg). Ganske irriterende måte å gjøre det på, men gjør ikke meg så mye da jeg vil ha alt på engelsk uansett. Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Så teit Jaja... Da ble det engelsk, da Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Norsk dubbing er bare tåpelig. Pga de har så god plass på diskene, kommer de til å fortsette å dubbe spill, leste jeg her om dagen. Burde vært alternativ i spillet (som Heavenly Sword) om språk, så man slapp å ut i menyen hver gang. Men Heavenly Sword spiller jeg gjennom for første gang for tiden, dubbet på norsk Nils Ole Oftebro er stilig som Bolan Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Ja, hadde vært helt greit med norsk dubbing om det hadde vært valgfritt, og at dubbinga er bra xP Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Spillet er faktisk dobbelt så fett med engelsk tale Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Nuvel....blander inn litt dialekt i stedet for plain oslo-mål, så kan det høres bedre ut. Bare det å høre Hale brøle "DRA'TTE HÆLVETTE, DOKK JÆVLA HÆSTKUKA!!!" kunne blitt bra., men ville heller sett at de brukte de gigabytene på gameplay i stedet... Lenke til kommentar
ACDCkid Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Norsk kan jo være bra det! s-r-ex quote: " Bare det å høre Hale brøle "DRA'TTE HÆLVETTE, DOKK JÆVLA HÆSTKUKA!!!" kunne blitt bra., " Konge spør du meg. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Slappt av Insomniac, egentlig... Det er vel bare Resistance og Ratchet and Clank som ikke lar deg velge språk i selve spillet, så vidt jeg har fått med meg. Ikke det at det plager meg så vanvittig, jeg byttet til engelsk systemspråk når jeg spilte Ratchet and Clank, og har ikke brydd meg med å stille det tilbake, men likevel... Lenke til kommentar
HCG Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Heisann, jeg lurte på om det var mulig å sette på engelsk tale på Resistance 2? Menyer og undertekster må gjerne være på norsk, men jeg vil helst slippe den bedritne dubbinga... Sånn som på Uncharted Det er ingen som snakker norsk på Uncharted! Menyene er på norsk å alt, men ingen snakker norsk! Forresten Uncharted 2 kommer! Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Det var vel det han mente, han vil ha norsk tekst men engelsk tale som han hadde på Uncharted. Uncharted hade forøvrig et bra system for valg av språk, der du kunne velge tekst, undertekster og talespråk individuelt. Så om du ville kunne du hatt portugisisk tale med norske undertekster. Ike at det spilte noen rolle for oss i Norge, iom det ikke var norsk tale på spillet, men jeg er sikker på at det var en og annen i Portugal som satte pris på å kunne velge engelsk tale og portugisiske undertekster Lenke til kommentar
HCG Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Det var vel det han mente, han vil ha norsk tekst men engelsk tale som han hadde på Uncharted. Uncharted hade forøvrig et bra system for valg av språk, der du kunne velge tekst, undertekster og talespråk individuelt. Så om du ville kunne du hatt portugisisk tale med norske undertekster. Ike at det spilte noen rolle for oss i Norge, iom det ikke var norsk tale på spillet, men jeg er sikker på at det var en og annen i Portugal som satte pris på å kunne velge engelsk tale og portugisiske undertekster Okey..XD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå