Lch Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Noen erfaringer med disse? Hvilken hastighet er de sertifisert for? Dyetype? Link Hva med Verbatim +RW-platene? Finner ikke hastighetsertifisering på disse heller. Link Edit: Elkjøp kan ikke stave. Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 http://www.verbatim.dk/productinfo/optical...=1&menu3=DVD+RW Platene elkjøp selger er 2.4 plater, dvs PB+r, Verbatim+r og Verbatim+rw Har bare testet 2 av PB platene, og de har funket. Men jeg tror nok verbatim er bedre (også er de billigere!!) +RW platene har jeg aldri fått kjøpt, har ventet 3 uker på at de skal skaffe til meg nå, men meldingen er hele tiden den samme, venter på sending fra verbatim. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 Har bare testet 2 av PB platene, og de har funket. Men jeg tror nok verbatim er bedre (også er de billigere!!) Billigere? På Elkjøp? Jeg fikk bare opp Verbatim +RW og Packard Bell-platene når jeg søkte, men jeg har ikke vært og sett i butikken. Uansett, takk for svar. +RW platene har jeg aldri fått kjøpt, har ventet 3 uker på at de skal skaffe til meg nå, men meldingen er hele tiden den samme, venter på sending fra verbatim. Heh. Bombe. Jeg tenker på å kjøpe ukens tilbud fra Komplott, ser du, så da lurte jeg på å slenge på en RW og to. Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Billigere? På Elkjøp? Jeg fikk bare opp Verbatim +RW og Packard Bell-platene når jeg søkte, men jeg har ikke vært og sett i butikken. Uansett, takk for svar. http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...d=VERBATIM43157 Lenke til kommentar
Lch Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 Jøsses. Det var billig, gitt. Takk skal du ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå