Modeswitch Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg har ikke flydd på lenge. Bestilte billetter i forrige uke og fikk bekreftelse på e-post og sms. Jeg har ikke betalt noe. Er det vanlig at man dukker opp rett før avreise, henter billettene og betaler for dem? Billettkontoret er vel uansett oppe før flyet går? Er kl 7 om morgen, i morgen. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Betalte du med Visa? Da jeg kjøpte billetter for ca 2-3 uker siden ble nesten pengene tatt ut av kontoen med en gang. Var et selskap som Finn.no har på flysøketjenesten dems. Fikk Epost med den "koden", det er bare og møte opp ca 45min før avgang. Eller mer. Spørs hvor du skal stige på hen. Finner bilett terminalene nesten med engang man kommer inn på flyplassen. Der taster du inn koden og du blir "skjekket" inn og får bilettene... Edit: Du får gjerne flere billetter hvis du skal på flere fly. Endret 28. november 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå