Neglisjerbar Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Fyller snart 18 år og tenkte meg å kjøpe bil. Jeg vil nødig gå over 35k, 40k er max. Krav etter hva jeg anser som viktig og mindre viktig. -Billig i drift -Pris -Kjøreegenskaper . . . - Jeg gir f i utseendet, men siden jeg bor i byen, er det greit at den er noe liten Om jeg skal nevne noen potensielle kjøp har jeg kjørt en del Golf, grei bil, og har hørt at Mazda 323(?) skal være grei. Takk for hjelp og innspill! Endret 27. november 2008 av Neglisjerbar Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Du burde kanskje vurdere en golf eller noe slikt? Da får du en brukbar bil som også er billig i drift. Lenke til kommentar
Neglisjerbar Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Takk for svar. Golf er jo Golf, så man vet at man får en grei bil.. Dere vet ikke om noen andre gode kjøp? Noen som kanskje ikke er såpass godt kjent, om dere skjønner. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) toyota corolla og camry De fleste japse biler har motorer som går og går og går og går ....... det som tar eldre japser etterhvert er rust så se opp for det ! Edit: leif! Endret 27. november 2008 av The Ghost Lenke til kommentar
rublings Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Japse forann golf I allefall i den prisklassen. Endret 27. november 2008 av rublings Lenke til kommentar
Neglisjerbar Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 toyota corolla og camry De fleste japse biler har motorer som går og går og går og går ....... det som tar eldre japser etterhvert er rust så se opp for det ! Edit: leif! Okei. Kan du utdype hva som gjør disse to så gode? Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Det som er med toyota corolla og camry er at de er kjent for å ha veldig få feil. Lenke til kommentar
Neglisjerbar Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Dere understreker at toyotaene går og går og går.. Kult. Betyr det at jeg med god samvittighet kan se på bruktbiler som har gått tom mer enn 200k km? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...mp;WT.svl=Bilde http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...mp;WT.svl=Bilde Mazda? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...753&WT.svl=Bilde Endret 29. november 2008 av Neglisjerbar Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Personlig ville jeg tatt en nærmere kikk på den første corollaen du linker til. Så ganske fin ut, synes jeg da. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Selv ville jeg sett på camry først da den har en litt morsomere motor Men da den har gått så langt så se opp etter rust. Generelt når du ser etter bil så ikke kjøp en som er brukt nærme havet, da det blir mer salt miljø og mer rust og dårligere biler. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Biler på Østlandet er i hvert fall rustutsatt med all saltinga på veiene ... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Salter dere ikke på vestlandey og i tettbegylsen i nord ? Lenke til kommentar
fb60 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Sjekk ut Toyota Carina. Kjøpte meg en slik bil nå og den er suveren. Gått 200000 min, 96 modell. Ga 20000 kroner. Litt rust på ene døra, men det får jeg evt gjøre noe med når det blir et problem. Lenke til kommentar
Mr Womack Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Jeg er 21 år og kjører VW Golf.. deilig bil å kjøre ett minus er at jeg har 1,6 bensin bedre med 2,0 diesel.. sprekere! Bilen har automatgir da.. deilig 2004 modell Lenke til kommentar
Neglisjerbar Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Oppdatering. Valget står nå mellom Mazda 323F og Toyota Corolla. Hva synes dere om de to? Lenke til kommentar
rublings Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Begge to er driftsikre biler med lavt forbruk og lite problemer. Ta deg en prøvetur i hver og se hvilken bil du liker best Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Personlig hadde jeg gått for 323F pga den ser utrolig kul ut. Men om det ikke er viktig så kan du velge den med minst rust og best servicehefte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå