Jefe Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Helt sikkert ikke, hva er millitær pushups egentlig :-/ ? For meg er millitær pushups vanlig pushups egentlig eller ordentlig pushups som jeg ofte kaller det. Okei, du gjør dette. - Ha hendene plassert i skulderbredde på gulvet, altså ikke for bredt grep og heller ikke for smalt. - Når du tar armhevningene så går du nesten helt ned i gulvet 2-3 cm klaring (sånn om noen plasserer enn hånd under så treffer du den, slik de gjør i millitæret) så går du helt opp - sånn at armene "strekker seg ut" og ikke en sånn mellomting slik mange ofte gjør. Handler bare om å bli vant med det. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Okei, pleier alltid å ta armhevningene med skulderbredde, men går nok ikke så langt ned og opp som de gjør i militæret nei Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Da er jeg igang. Klarte 25 stykker på testen. Så startet på week 3. Var så vidt jeg greide 1 day. Håper det ikke blir like vansklig neste treningsøkt. Rekorden min er på 30 pushups, så sier ifra om jeg klarer å slå den.! Lenke til kommentar
MadnL Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Og der fikk du meg motivert til styrketrening Begynte med dag 1 idag, og vurderer om jeg skal kjøre 200situps parallelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå