Nidaroo Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Etter at jeg oppdaterte siste oppdateringen, mener å huske det var noe Service Pack(?)..Anyway, så merker jeg det at når jeg klikker på Windows Media Player ikonet, så kommer ikke spilleren opp. Også hvis jeg går innpå Oppgavebehandling på Prosessorer, da står den at den kjører, men allikevel så er programmet "borte". For at jeg skal kunne kjøre WMA igjen må jeg avslutte Prosessoren, også klikke på ikonet igjen. Og samme igjen neste gang! Som jeg også kom på i skrivende stund så finner ikke PlayStation 3 Mediaservern min, den finner en kompis sin, som sitter ved siden av meg. Men ikke min, restartet alt, og jeg har ikke endret noen innstillinger. Hva kan dette være? Oppdateringen? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Tvilsomt. Men du kan prøve å laste ned Windows Media Player og reinstaller det. Endret 27. november 2008 av TCi Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hvis du går inn på startmenyen, og finner wmp der, så skal du få opp wmp... Hadde samma problem før. Lyden kom opp, men ikke spillerern :S Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Er fortsatt problemer. Gått gjennom nettet, og begge er oppe på nettet. Men får liksom ikke opp Media servern. Han andre som sitter her han får dataen opp, men ikke jeg. Er det WMA som har skylda? Ville da tro det? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Kjør en repair install av Vista. Når det er gjort må du laste ned/installere alle oppdateringer igjen. Verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Tok recovery inatt(satte dataen tilbake til fabrikkstand), og alt så ut til å fungere etter jeg gjorde det, og nå idag fungete det ikke igjen. Altså hvis jeg går på "Nettverks- og delinssenter", også hvis jeg prøver å trykke på "Endre" knappen på mediedeling, skjer det ingenting. Det som er problemet. Fungerte igår.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå